Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HUHTIHIPPUSET VIIKKOON 40***

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kirjoitin, että meidän syyskuisten poikien toiset nimet olisivat samat. Muistin vähän väärin; se meneekin niin, että mun esikoisen koko nimi = sun pojan toinen ja kolmas nimi. Heh, nyt voitkin halutessasi käydä taaperopinosta toteamassa, kuka olen... ;)

ronjaruu rv 12+5

Vierailija
22/45 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpa vähän kirjoitella, kun mies ja kuopus vielä nukkuvat. Itse piti näin vapaapäivänä herätä aikaisin laittamaan keskimäisen tukkaa valokuvausta varten=).

Piti viikonloppuna kertoa kuopuksellekin tulevasta vauvasta, kun oli niin riehakkaalla päällä ja yritti pomppia mun mahan päälle. Neiti kurkisti heti mun yöpaidan alle ja totes pettyneenä, ettei näkyny vauvaa=)). Pikku-prinsessa on muten päättänyt, että vauva on sitten poika, tyttö se ei kuulema voi olla!!

Kerroinpa sitten vauvelista myös miehen veljen perheelle ja anopille. Olivat vissiin aikas järkyttyneitä, toisin kuin muut tähän asti. Miehen veli oli heti todennut, että hulluja ovat! Anoppi sano, että oli ollut lentää perseelleen kun oli mun viestini lukenut!!

Asuntoasioista täällä on myös käyty keskustelua. Ollaan mekin katteltu ja käyty kattomassa paikanpäälläkin joitakin taloja, ei vaan oo vielä tullut se oikea kohdalle. Mehän asustellaan tällä hetkellä rivitalokolmiossa(80 neliötä) ja meillä on siis kuudes perheenjäsen tulossa!!!!! Ahdastahan täällä vähän on, mutta ollaan ajateltu, että ei meillä vielä mikään hätä oo, eihän vauva paljon tilaa vie. Niin ja tällä hetkellä toki auton vaihto on oleellisempaa jos sitten aiotaan koko porukalla johonkin päästä.

Leppoisaa syyspäivän jatkoa kanssasisarille!!

Tuija rv 13+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikku73: Nauratti kovasti tuo että anoppi meinasi lentää persiilleen =) Itse kun kerroimme appiukolle niin hän ei uskonut todeksi vaan väitti että valehtelemme, anoppippikin oli vähän että jaahas, ja meille siis tulossa " vasta" kolmas vauva. Mikäköhän siinä on että vanhemmat ajattelevat että kaksi on se hyvä luku ja kolmonen ehkä vielä sulatellaan =)

Meillä myös tuo meidän 3,5v neiti aina ilmoittaa kun puhumme masussa olevasta vauvasta että siellä on pikkuveikka eikä pikkusiskoa, hänellä siis ennestään on nimenomaan yksi pikkusisko 2.v. eli ilmeisesti sen takia haluaisi että tulisi veikka.

Kuinkas hyvin teillä on pitänyt aiemmissa raskauksissa tyttö/poikasykkeet paikkaansa? Itselläni nuo sykkeet pitivät näissä tytöissä paikkaansa kun olivat aina 145-170 ja sen takia olin vähän hämilläni kun nyt olikin alhaisemmat kuin noista tytöistä ikinä, 126 saas nähdä tuleeko tällä kerralla pieni poika. Helpomapaa olisi jos olisi tämäkin tyttö, mutta sitähän emme itse pysty päättämään =)

Huominen jännittää taas vaikka uskon että kaikki olisi edelleen vaavilla kunnossa, huomenna siis taas ultra sen verenvuodon ja mahdollisen kohdunsuun päällä sijaitsevan istukan takia, saas nähdä jatkuuko sairasloma vai joko maanantaina mennään taas töihin. Pitää mennä erottelemaan nuo tappelupukarit kun riitelevät taas samasta lelusta =)

Bzz 12+5

Vierailija
24/45 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki! Kohta olisi taas lähdettävä viemään pienempiä lapsia hoitoon ja töihin. Eilinen päivä oli ollu Lukalla itkupäivä hoidossa, oli kuulemma itkenyt melkein koko kolme tuntia, mitä ovat tällä viikolla olleet treenaamassa. Toivottavasti tää päivä olisi taas parempi.

Ronjaruu: Kävin kurkkaas pinon ja siehän se olet ;D!!! Et oo tainnut vielä siellä muille kertoa? Mie kerkesin jo melko alussa sielläkin hehkuttaa, mutta en sitten ole ehtinyt kirjoittamaan keijuissa enää oikeastaan ollenkaan, kun oon jäänyt tälle palstalle ja tuohon suljettuun yhteisöön koukkuun. Pitäs varmaan kirjoittaa meidänkin taaperon tarinat sinne joku päivä. Onnea nyt vielä odotuksestasi!

Niina rv 14+1

Vierailija
25/45 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitin tuossa löytää sen huhtikuisten yhteisön osoitetta, mutta eipä osunut silmiin tahi kärsimättömyyttäni en jaksanut alkaa pinoja selailemaan. Laittaisko joku tähän pinoon sen osoitteen, jospa vaikka itsekin saisi aikaiseksi liityttyä sinnekin?? :)

Hyvää syksyistä torstaita. Pian on taas tämä viikko pulkassa ja taas vatsojen kanssa uudet viikot pikkuhiljaa paukkuu. Eikös tässä kohta olla siellä energisellä toisella kolmannella? Sitä energiapuuskaa täällä odotellessa ....

Jo-an

Vierailija
26/45 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaksosten odottajalle sekä onnea kaikille niille, joilla pahoinvointi on jo helpottanut! Itsellä se vielä jatkuu... Viimeksi eilen oksensin illalla juuri ennen nukkumaan menoa. En jaksaisi enää kauaa kyykkiä pöntön äärellä. Inkiväärikapselit edelleen käytössä. Mut eikös esikoisen odottajilla pahoinvointi ole kovempaa ja kestä kauemmin?

Jo-an kyseli huhtikuisten yhteisön osoitetta, se on

http://groups.msn.com/huhtikaarot08

Aika kivasti siellä on keskusteluja, tosin itse tulee kirjoiteltua melkein mieluummin tänne kun täällä on enemmän väkeä.

NKL:lta tuli kutsu sisätautilääkärin vastaanotolle. Mulla on rakenteellinen vika toisen jalan verisuonissa ja haluavat sitä tsekata. Alun perin sanoivat, että ei vaikuta millään tavalla synnytystapaan vaan normaali alatiesynnytys ok. Nyt kuitenkin kuulemma sitäkin pitää miettiä uudelleen.. :(

Aika monella tuntuu olevan isomman asunnon etsintä käynnissä, niin meilläkin. On vaan voimat vieläkin niin vähissä ettei millään viitsisi rampata näytöissä ympäri Helsinkiä...

Tulipas tästä nyt vähän omanapainen narinaviesti! Jos vaikka uunissa kypsyvä rahkapiirakka parantaisi fiiliksiä.

Hyvää loppuviikkoa kaikille!

Marinelle 13+1

Vierailija
27/45 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina alkanut tuhruvuoto lisääntyi ja keskiviikkona lääkäri ultrasi kuolleen sikiön mun sisältä. Oli ollut kuolleena jo pari viikkoa.

Tänään sikiö on poistunut mun sisältä lääkkeiden voimin.

Hyvää jatkoa teille kaikille ja onnellista odotusta. Nauttikaa ihanasta olotilastanne

pibii

Vierailija
28/45 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pibii: Lämmin myötätuntohalaus keskenmenon johdosta :( Todella ikävä juttu.

Tyttö/poikasykkeistä: Mitenkäs se menikään; mitkä sykelukemat ennusti tyttöä ja mitkä poikaa? Tarkastin äitiyskortista, että esikoista odottaessani sykkeet pyöri yleensä välillä 146-150, kun koko vaihteluväli oli 130-160. Ja tuloksena oli siis poika.

Rantsu: Joo, minähän se :D En oo tosiaan keijuissa vielä kertonut odotuksestani. Uskon parin tutun tietävän, millä nimimerkillä siellä kirjoittelen, enkä halua kenenkään saavan tietää asiasta liian aikaisin (=ennen kuin oma perheeni tietää). Me ollaan pidetty suumme supussa np-ultraan saakka kuten myös esikoisestamme. Ultra on huomenna (jännittää!), joten viikonloppuna päästään viimein kertomaan perheille ja sitten muulle lähipiirille.

ronjaruu rv 12+6

Vierailija
29/45 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, aurinko paistaa! Pitkästä aikaa pirteämpi olo aamulla, vaikka yhtä huono olo edelleenkin iltaisin... Ehkäpä tuo aurinko on se taika =))

Ollaan lähdössä vielä veneilemään koko vkonlopuksi, joten toivottavasti tuo aurinko näyttäytyy muinakin päivinä...

Pibiille lämmin halaus!

Joku taisi toivoa, että pahoinvointi esikoisen kanssa oli voimakkainta - omasta navastani voin kertoa, että kun nyt odotan kolmatta, niin olo on ollut paljon huonompi kuin kahden ensimmäisen muksun kanssa. Toki väsymykseeni tietenkin vaikuttaa se, että nuo tenavat vaativat illalla töiden jälkeen paljon huomiota, joten omalle lepäämiselle ei sitä aikaa oikein jää. Pahoinvointi ja etova olo kuitenkin johtuvat kai noista hormoneista... Mitenkäs se sanonta menikään, että tyttö vauvat vievät äidin kauneuden raskauden aikana - meille olisi sen mukaan aivan varmasti tulossa kolmas tyttö ;)

No, sittenpähän nähdään... Hyvää viikonloppua kaikille! Jännittelen itse sitä ensi viikon np-ultraa...

Pahnu ja tappinen 10+5

Vierailija
30/45 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täältä pikaiset terveist np-ultran jälkeen! Kaikki hienosti, turvotusta ei lainkaan, mutta massussa köllötteli kaksoset!!! Onnellinen olo, mutta samalla todella sekava. Kahdeksi ajateltu lapsiluku kasvoi nyt kolmeen ja kieltämättä tämä raskausaikakin hieman huolestuttaa. Lähisuvusta löytyy meidän esikoisen ikäiset kaksoset, joita on tässä tullut seurattua.

Mutta tässä uutiset näin lyhyesti, toinen kaksosodottaja siis tällä palstalla! Rauhoitutaan tässä viikonloppuna, kirjoittelen sitten taas lisää!

wilma77 12+2

Vierailija
31/45 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pibii lämmin osanotto, olo on varmasti todella kurja.

Wilma77:lle paljon onnea kaksosuutista ja paljon jaksamisia kanssa.

Sateinen sää täällä vaan jatkuu, samoin kuin pahoinvointi. Edellisissä raskauksissa se jatkui viikolle 16 asti, enkä kyllä jaksaisi enää yli viittä viikkoa! Mutta vaiva on pieni tietysti lopputulokseen nähden. Pibii kurjat uutiset, kyllä saavat tämän pahoinvoinnin kanssa jaksamaan.

Eilen olin aika sippi, vaikka tähän asti yletötnä väsymistä ei ole ollut. Torkuin sohvalla kaksi ja puolituntia. Välillä lapset aina herättelivät, milloin lelujen kanssa nahistelusta, milloin piirroksen näyttämisestä jne. Sitten ne laittoi nuken viereen mun viereen nukkumaan ja antoivat olla rauhassa. Mutta ihanaa huomenaamulla saa nukkua pitkään! (jos lapset nukkuvat :) )

Mukavia viikonloppuja kaikille !

Vierailija
32/45 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkoista sellaista myös täältä eteläisestä Suomesta.

Paljon onnea wilmalle tupla uutisista. Kyllä sellaiset varmaan laittaa pään hetkeksi pyörälle. Pibiille voimia surun keskellä. Mä jo niin toivoin, että aletaan olla kaikki niin pitkillä viikoilla, että nuo tippumiset loppuvat ja kaikki pysyvät matkassa mukana. Itseäkin aina tuollaiset uutiset hieman pelästyttävät, sillä ultrasta on jo reilut pari viikkoa aikaa ja lääkäri seuraavan kerran ensi viikolla. Tässä välissähän on ehtinyt tapahtua vaikka mitä, mistä ei välttämättä itse ole tietoinen, kun en minä ainakaan liikkeitä vielä tunne. Välillä on viime aikoina tuntunut, että olikohan tuo hipsutteluja vai .... todennäköisesti pieru ollut kierroksessa!! :) Onko muilla tuntuvat kuinka aikaisin liikkeet?

Ensi viikolla siis eka neuvolalääkäri ja kovasti odotan noiden sydänäänten kuulumista pitkästä aikaa. Silloin ekassa neuvolassa ne saatiin vain hetkeksi kuuluviin ja ultrassa näkyivät ainoastaan ruudulla. Bzz - kyseli sykkeen perusteella sukupuoliveikkauksia. Täytyy muistaa kysyä tuota pulssin nopeutta, niin voi itsekseen sukupuolta leikillään arvuutella. :) Esikko on poika ja muistaakseni hällä oli aina siinä 150 tuntumassa. Tosin tälläkin kertaa on ihan poikaolo.

Paco - mullakin oli edellisessä raskaudessa ongelmia selän kanssa. Tein tosin silloin paljon fyysisempää työtä kuin nyt. Jatkuvasti olin jalkojen päällä ja joutui kantamaan raskaitakin taakkoja. Jouduin yhteen otteeseen olemaan hetken saikulla, mutta muuten pärjäsin tukivyön avulla. Tosin pahimpina hetkinä kävin aina välillä makaamassa töissä varaston lattialla, jotta sain selästä hetkeksi painetta pois. En tiedä miten tämä nykyinen istumatyö sitten selän päälle käy.

Tuikku - meilläkin poika on päättänyt että tuleva vauva on poika myös. Ei kuulemma voi olla tyttö tai hän heittää sen roskiin... juu upeaa .. saa nyt nähdä. Kovasti myös poika kyselee, että mikä sen vauvan nimi on ja ei oikein käsitä miksei sillä ole nimeä . :) Täytynee kutsua siis sitä vaikka ... ööö ... kalervoksi..

Jaa - nooh hyvää viikonloppua kaikille ja voikaa paksusti!!!

Jo-an 14+4

ps. joko on äitiysvaatteita hankittu. Mie en vielä ole uskaltanut, mutta pian ei kyllä nämä farkut mahdu enää kiinni. Tuntuu röllö pursuavan yli. Tosin näyttää tällä hetkellä vain läskiltä, ja sitä kai se onkin pääasiassa. Pyh .. Pikkuvaatteita teki mieli kovasti ostaa viime viikolla kirppikseltä, mutta en vielä niitäkin uskaltanut kuin hiplata. :)

Vierailija
33/45 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Wilmalle kaksosista =)

Tänään kävin sitten kontrollikäynnillä äitipolilla, tilanne ei ole muuttunut mihinkään suuntaan hematooma on yhtä suuri ym. Vauva kuitenkin kasvanut normaalisti ja oli kunnossa sehän tässä on pääasia. Maanantaina pääsen sitten kokeilemaan töihinpaluuta taas, vähän ihmetyttää kyllä kun lääkäri oli niin välinpitämättömän oloinen ja sanoi tylysti että turha tätä tilannetta on seurata kun ei kuitenkaan mitään voida tehdä, tuntui oudolta koska kahden edellisen lääkärin mielestä ei saisi missään nimessä tehdä yhtään mitään kun se istukka on siinä kohdunsuulla ja jos rehkii niin saattaisi uudelleen alkaa vuotamaan, no eipä muu auta kuin odotella rakenne-ultraa joka on ensi kuun puolivälissä. Soitin vielä eri sairaalaan ja kysyin että miten on näin erilaiset mielipiteet lääkäreillä ja tässä toisessa sairaalassa olivat sitä mieltä että voisin soittaa neuvolaan ja pyytää heille lähetteen, mutta meillä th on seuraavan kerran paikalla ensi viikon keskiviikkona että katsotaan nyt sitten. No se siitä oman navan höpinöistä ja ei muuta kuin rauhallista viikonloppua kaikille.

Bzz 12+6

Vierailija
34/45 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tietoni tuohon esittelypinoon ja ehdinpä nyt kirjoittaakin lyhyesti, kun lapset tuolla katsovat aamun ohjelmia.

Meille odotetaan siis kolmatta lasta, edelliset on poikia. 4D-ultraan emme aio mennä emmekä muutenkaan taida selvittää tämän viimeisen tulokkaan sukupuolta, kun emme sitä aiemmissakaan raskauksissa selvittäneet. Odotan tietoisesti poikaa, mutta tyttö olisi kiva yllätys :-)

Mä uskon kyllä, että pieniä liikkeitä voi hyvinkin tuntea jo n. rv12 lähtien - tuo jonkun opettajan mainitsema " minimi rv 16" on varmaan enemmän oppikirjamaista kaikkitietäväisyyttä ja pätee varmasti hyvinkin ensiraskauksiin, jolloin pienimpiin ilmakuplamaisiin tuntemuksiin ei vielä ymmärrä kiinnittää mitään huomiota. Esikoisen kohdalla tajusin ilmakuplat liikkeiksi vasta rv 20 tienoilla, mutta silloinkin ymmärsin, että näitä vastaaviahan oli ollut jo muutaman viikon mutta paljon huomaamattomampina. Toista odottaessani kiinnitin niihin huomiota ehkä rv 15-16 tienoilla ja nyt viime viikolla (rv12) huomasin niitä jo olevan. Eikä varmasti ollut tavallisia ilmavaivoja :-) Kyllähän pienikin, alle kymmensenttinen (päästä varpaisiin; ei pää-perämitta) vauva saa sätkimisellään liikettä lapsiveteen, vaikka varsinaisia " potkuja" ei vielä tunnekaan. Mutta se lapsiveden aaltoilu on ihana muistutus jo tässä alkuvaiheessa, että siellä se pikkuinen on elossa!

Pahoinvointi on jäämässä taakse, mutta vielä täytyy yrittää muistaa säännöllisesti, ettei yhtäkkiä etova olo yllätä. Maha ei ole vielä kasvanut yhtään, mutta kuukauden sisällä varmasti täytyy jo kaivaa ensimmäiset äitiysvaatteet esille...

Esikoisen aikoihin ehdin kirjoitella paljonkin, mutta toista odottaessa ei tuntunut aikaa juuri löytyvän, kun töitäkin oli paljon ja esikoisellekin jäi aikaa vain iltaisin ja viikonloppuisin. Nyt viimeistä vauvaa odottaessamme olen onneksi kotona ja mikäli lapsoset antavat hetken rauhan, tulen mielelläni ainakin lukemaan muiden kuulumisia ja yritän itsekin ehtiä kirjoitella. Haikeudella yritän nauttia tästä viimeisestä raskaudesta oikein olan takaa!!!

Oikein hyviä odotuspäiviä kaikille äideille!

Äiti_1976 (rv 13+0)

Vierailija
35/45 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullu paljoo kirjoteltua tänne, kun tuntuu ettei täältä saa semmosta tukee kuin esim. tuolta ensikoista jonne oon jo pidempään kirjotellu. Mut ehkä se tästä kun porukka oppii enempi tuntee toisiaan ja alkuvaiheen väsymykset ja pahoinvoinnit on ohi, ni jaksaa kommentoida muidenkin napaa sen omansa lisäksi. ;) Ei siis millään pahalla..

Jo-an: Mä ostin heti ihan alussa kahdet äitiyshousut + paidan ja hain vanhat varastosta. Ne joutu heti käyttöön. Omilla vaatteilla en oo voinu olla enää pitkään aikaan. Nyt ku tonne töihin menin, ni totesin että tartteis ostaa vaatteita lisää...

Wilmalle isot onnittelut tuplista! :)

Äiti_1975(?): Tervetuloa joukkoon! :) Sä kun oot jo saanu kaks poikaa, niin oliko ne raskaudet samanlaisia? Entäs tää nykynen verrattuna niihin? Kiinnostaa vaan tietää, kun mä aattelen että meille olis tulossa toinen tyttö, kun tosi monille tulee kaks ekaa saman sukupuolta, mut sit taas raskausoireet on ihan erit...

Me ollaan menossa tänään miehen äidin 50v juhliin. Ne alkaa vajaan 4h päästä, enkä vieläkään tiedä mitä laitan päälle. Pitää varmaan lopetella ja mennä ihmettelemään tota vaatekaappia. Mä pelkään, että sieltä ei löydy mitään juhlavaa mikä mahtuis mun päälle. :/

burde 13+6

Vierailija
36/45 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipsan!

eilen kerroin parille kaverille vauvauutisista. olivat ihan tohkeissaan. molemmat on lapsellisia ihmisiä, joten kiva oli jutella vauvajutuista niitten kanssa. :)

mammavaatteita mulla on jo kanssa jotain käytössä, ei nyt paitoja oikeestaan, mutta housuja. hain kanssa vintistä vanhoja, mutta totesin etten tykkää niistä oikeestaan mistään. :/ täytyy varmaan tehdä hiukan hankintoja.

mua ei kyllä oo häirinnyt, ettei mun sepustuksia kukaan kommentoi. en oikeastaan odotakaan sitä. tietysti eri asia on, jos kysyy jotain. musta täältä saa vertaistukea ihan kivasti jo siinäkin mielessä, että huomaa että muillakin on samanlaisia ongelmia, huolia ja ajatuksia.

täällä tais olla asuntogallup menossa? me ei olla vaihtamassa, ostettiin just puol vuotta sitten ensiasunto, tällanen kolmio. ajateltiin kyllä viihtyä tässä niin kauan, että mä valmistun ja pääsen työelämään. eli aika kauan. ei olla ainakaan toistaseks koettu tätä ahtaaksi, ehkä sitten kun lapset on isompia tulee sellanen olo. joskus sitten isompaa hankkimaan...

mukavat viikonloput kaikille! t.VadelmaMama

Vierailija
37/45 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pibiille suuri osanottoni menetyksesi johdosta :´(

Kaksosten odottajille onnittelut ja onnea matkaan. Mulla on kans aina pieni kaksos" pelko" kun ultraan menen kun suvussa on paljon kaksosia. Mut ainakin siinä rv 9 tehdyssä näkyi vain yksi joten siinä uskossa mennään...

Meidän perhe odottaa vieraita, läheisin ruotsalaiskaveripariskunta tulee käymään. Asuvat mykyään 300km meiltä joten nähdään tosi harvoin. Mutta yhteys on säilynyt ja yllätyksenä näkevät sitten mun mahan. Eli mammavaatteet on täälläkin jo käytössä kun omat housut ei tod mahdu päälle. Tai ei ainakaan mahasta kiinni. Mulla oli sama juttu esikoisesta, näkyi tooosi aikaisin ja moni luuli jo rv 28 että kohta varmaan syntyy :) Mut hassua silti että painoa mulle ei tullut silloin kuin 10kg ja nekin kaikki rv 32 mennessä. Ja olen normipainoinen lähtöpainoltani. Eli kai mulla on paljon lapsvettä tai jotain mikä tekee musta ison :) Tää meidän kaveripariskunnan nainen on vähän spesiaali siinä mielessä että sille on tosi tärkeetä sixpack-maha ja reenattu kroppa joten lastenhankita ei todellakaan ole siellä ajankohtaista. Saa varmaan lisää traumoja kun näkee mut ;D Ikää hällä jo 25 joten ei ihan teinikään ole mut onneks se mieli voi sitten muuttuakin kyllä.

Mä alan selvästi voimaan jo paremmin iltaisin, joskus on kyllä tosi ällö olo mutta parempaan päin menossa. Rintavarustus on toooosi hellänä edelleen mutta onneks ei haittaa nukkumista. Kävin ottamassa verikokeet ekaa neuvolaa varten ja sokeri oli 6.3 (heti lounaan jälkeen eli ok) ja hemppa 125. Alas tuo hemppa sieltä tulee vauhdilla, siitä ei oo kauaa kun oli 137. Mä olen aina joutunut rautaa syömään, myös ei-raskaana joten sitä odotellessa. Pissa oli myös puhdas. Terkkariaika mulla vasta viikon päästä ma mutta sain tulokset kun oon ite labrarotta ;)

Siinä tämä elämä tällä hetkellä pähkinänkuoressa, ensi viikkoon!

Emmis 10+6 ja päiväunilla oleva esikko 1v9kk

Vierailija
38/45 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkoisissa merkeissä edelleen lauantaita vietetään.

Ihan mukavastihan mekin saadaan tätä pinoa aikaiseksi, vaikka vielä tässä vaiheessa raskautta ei yleensä niiin paljon vielä tapahdu ja kun ollaan ilmeisseti suuri osa töissä vielä niin tämä kirjoittelukin ei varmaan ole niin aktiivista kuin sitten kun lepäillään mammalomilla.

Tämä jokaisen keskittyminen vielä tässä vaiheessa omaan napaan on varmaankin ihan luonnollista, sillä kaikilla kuitenkin vielä raskaus niin alussa, että ihme jos ei ajatukset lähinnä keskity omaan vointiin. Kyllä varmaan, kun annamme ajan kulua niin opimme tuntemaan toisemme ja tarjoamme myös varmasti tukea ja neuvoja niitä kaipaaville.

Tuntuu vähintään joka toisella tuo masu jo pullahtavan esiin, sillä on joudutta siellä ja täällä kaivamaan äityispöksyjä naftaliinsita tahi kaupasta. Miekin yritin käydä tänään katsomassa kaupasta sopivia, mutta eipä löytynyt kuin tuommosiet trikosiet jotka tuntuivat mukavilta. Enpä tiedä sopivatko töihin laisinkaan. Parin viikon päästä mulla on tuo työsopparin uusiminen edessä, joten siihen asti täytyy vielä mahaa piilotella tai jatko saattaa jäädä haaveeksi.

Toivotaan Bzzzlle jaksamista töihin ja että kaikki sujuu edelleen hyvin. Pyri keventämään töitäsi jos vaan suinkin pystyt, niin ei tarvitse stressata sitten tisekään niin paljon.

Täytyisi mennä laittamaan perheelle murkinaa, joten poistun taka vasemmalle hyviä viikonloppuja toivotellen.

Jo-an

Vierailija
39/45 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka olette alkuun kirjoitelleet Vauvakuume-palstalla " 2008 vuoden vauvaa yrittämään" aloituksessa, niin käyttehän lisäämässä tietonne. Jos tässä joukossa siis on ollut näitä kuumeilijoita. Kiitos jo etukäteen :)

t.Ufa

Vierailija
40/45 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuviikosta ja siellähän se vuokralainen temmelsi minkä jaloistaan ehti. Aivan ihanaa oli nähdä tuleva perheenjäsen.

Kaikki oli mitä parhain päin. Verikokeessa kävin ja tulokset tulee 2 viikon päästä.

Nyt ollaan jo ystavillekin kerrottu ja kovastihan he ilahtuivat. LA pysyi samana, 20.4.

Täällä oli taas yksi joukosta poissa. ei enää toivoisi kuulevan näillä viikoilla keskenmeno uutisia, mutta minkäs sille teet. Kaikelle on varmasti aina syynsä. Luonto hoitaa, mutta eihän sitä aina tahdo ymmärtää eikä haluakkaan.

Mulla alkaa alkuraskauden väsymys väistyä ja tulla energiaa. Ihanaa.

Nöf 11+6