Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinahattujen ma-ke vko 40

01.10.2007 |

Pikaisesti hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Mä varmaan bongasin tänä aamuna ovislimat, joten eikun hommiin vaan! ;D Tai siis vessapaperiin jäi sellanen tosi venyvä kirkas systeemi, joten luulen, että se on nyt se.. (?)

Jonskuponsku, yk1

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn kanssa tuolta kesäkuisista tänne. Tosin tarkoituksena ois vähentää tämän palstan lukemista, kun tuntuu ettei ajatuksiin mahdu mitään muuta. Eli jos hieman lukemista vähentämällä sais taas hieman aisoihin tätä vauvakuumetta.

Meillä siis on entuudestaan kaksi lasta eli pikkukolmonen on haaveissa ja toiveissa.

pupu kp 4/30-35 yk2

Vierailija
22/32 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemit Olivialle töihin. Alku aina hankalaa....itse olen ollut nyt puoli vuotta töissä ja esikoinen oli " jo" tuolloin vuosi ja kahdeksan kuukautta,kun vein hänet hoitoon. Onneksi aluksi sain hänet kotihoitoon tukijoukkojen ansiosta. Mut mun pää kaipasi jo muuta ku kotona oloa. Se vaan kun työsuhde ei ole vakituinen ...joten mielessä sekin pyörii et jos raskaudun tai kun ja toivottavasti raskaudun niin mites työnantaja....ei sais näin ajatella mut minkäs itselleen voi.....onko teillä kaikilla vakkarityö?

Itse olen aika keltanokka näissä tikutuksissa yms...missä täällä juttua.....en ole koskaan " harrastanut" näitä ...mut tulee tässä kuumeessa se olotila että pitäiskö itsenikin =) Olen yrittänyt ajatella että katsotaan mitä tulee....että ilman paniikkia mut silti huomaan ajattelevani koko ajan tätä vauva-asiaa ja pitäiskö tehdä joku ovistesti jne...=)) tämä tarttuu ja se on vain mukavaa =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mikäs tässä ollessa, kun menkat tosiaankin sitten kesti vain sen yhden päivän. Mulla taitaa olla kierto nyt lopullisesti sekaisin.

Rizza kp 3/38-47

Vierailija
24/32 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille, tänne se minäkin sitten tulin :|

Joten nyt parin päivän hiljaiselo tädin kanssa seurustellessa :(

lastwish kp1/22 yk10

Vierailija
25/32 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille ja uusille tervetuloa mukaan Heinähattuihin! Yritän päivittää tota esittelypinoa sitä mukaa kun uusia tulee niin ei oo sitten kerralla niin paljon. Meitä on jo mukavasti tässä pinossa mukana, 28 kpl!

Kesänupuista tippuneille pahoittelut, yritetään nyt saada kunnon plussatuulet aikasseiksi kun syystuuletkin ulkona puhaltaa meitä kannustaen!

on: Ei mitään ihmeellistä, ovista odotellaan, tikutkin olis kaapissa odottamassa, jää nähtäväksi tuleeko käytettyä. Miehellä selkä soseena joten pupuilut on aikalailla jäissä hetkenaikaa=(

UudentuvanJussi kp 9/? yk 1

Vierailija
26/32 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uutena tälle palstalle tulenkin.

Yritys aloitettiin 07/07 ja heti tärppäsi. Vkon 6 aikana sain sitten keskenmenon. Tätä ennen 4päivän tuskalliset lonkkakivut, joiden takia en nukkunut, istunut ja kävellyt kunnolla. Nämä kivut ilmeisesti johtuivat siitä, että vaavi oli kiinnyttämässä väärään paikkaan.

Sen jälkeen olenkin palstasta pitänyt hiljaiseloa ja odotellut tädin saapumista. Tänään se sitten saapui :) Pelkona oli, että kierto menisi km:n jäljiltä pahasti sekaisin.

Täällähän näyttää olevan tuttujakin edellispinoista! Lueskelen teidän juttuja tarkemmin paremmalla ajalla. Nyt täytyy lähteä töihin.

Onnellinen Kaktus kp1/28?

Vierailija
27/32 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt saa tämä syksy alkaa puhaltelemaan tännekin päin uusia ja parempia tuulia.Miehellä on joku ikäkriisi tms. mikälie syysmasennus,ku niin kireenä.Itteä tympäsee työpaikka josta haluisin lähtee johki muualle.Olen kyl positiivisella mielellä liikkeellä ja pakko uskoa et kyl täst jotain hyvää täytyy seurata.(yks ihan pikkiriikkinen toive olis...vaik plussauutinen..)mut sitä odotellessa luen innokkaana teidän muiden jutskia ja odottelen mit tapahtuu...Tsemppiä kaikille unelmoijille....

T:Roosa76

kp 10/30

Vierailija
28/32 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa hieman esittelyä tännekin suuntaan...

Täältä joukkoon kuumeilevaan liittyy NeverForNothing. Pienestä palleroisesta haaveillessa, kp 10/30-32. Pilsut heitettiin poies 22.8., eka oma kierto n. 32 päivää. Saatan kuvitellakin, tai kroppa touhuaa pillereiden jälkeen omiaan, mutta pari viimeistä päivää ollut jo ovis-tuntuma nipsutteluineen. Oma kierto pilsujen alla tietty voi mennäkin näin, korjailee sitten heti normikiertoon - koskaan ei ole ollut ongelmaa siirtymisessä luomutäteilyyn.

Meillä siis ensimmäisen pikkutaaperon yritys vasta aluillaan. Kiirettä ei ole, mutta polte on sitäkin suurempi! :) Kuinka ajan kulku voikaan olla suhteellista...

Aurinkoinen syystervehdys kaikille! :)

Vierailija
29/32 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin nuolla haavojani itsekseni jonkin aikaa ennen pinoutumista tänne, mutta olkoon. Hyvässä seurassa pystyy kuitenkin tappion nielemään paremmin. Nyt käyntiin lähtee siis yk 8.

-Annique, kp 1/27-29, yk8-

Vierailija
30/32 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain nopeasti ilmoittelemaan, että olin sekaisin laskuissa kun ilmoitin itseni tähän heinäkuisten pinoon... Tein jo muutaman positiivsen tesin ja laskettu aikani on siis 11.6. Tsemppiä kuitenkin kaikille toosi paljon!!!!! Hirviästi plussia nyt vaan ilmoille :D Mie siirryn onnekkaana odotuspuolelle!

Vierailija
31/32 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittelut ensin niille uusille, jotka kesiksistä laillani tippuivat...

Varsinkin lastwishiä olen " seuraillut" ja plussan olisin sulle jo veikannut. Ja toivonut tottakai. Mutta kesävauva se on heinäkuinenkin - joten hyvä kuukausi sekin ;) Nyt toivotaan niin paljon plussia tälle pinolle kun on pinoutujiakin!

Rizzalla kummat tynkä-kuukautiset... Siinäkö ne sitten oli? Päivän kesti? Oletko jo testannut ettet olis sittenkin raskaana...*toivonkipinää*

Omassa navassa on ovista ilmassa...ja limoja tänään. Peittoja on heilutettu mukavasti - hitto miten järkyttävän hyvään kohtaan osu miehen saikkupäivät :0) Flunssaa hieman, mutta ei niiiiiiin pahaa flunssaa etteikö käytetä rauhalliset päivät täydellisesti hyväksi ;)

Aikaisemman pinon aikana kerroinkin olleeni tissiultrassa ja verikokeissa kun rinnoista tulee kevyesti puristamalla maitomaista eritettä ( ... yhtä kamala sana kun lima...). Mutta missään arvoissa tai kuvissa ei mitään poikkeavaa, joten lekurin ohje oli että annetaan toistaiseksi olla. Mä kerkesin jo miettimään kaikenlaisia vikoja itsessäni...joten helpottihan se. Vieläkö tulis tästä kierrosta raskaaksi niin oispa ihanaa - ainakin yritystä löytyy ;))

Toimistopuolen töitä yritän löytää. Lähinnä kiinnostais nuo määräaikaiset - sopisi tähän elämäntilanteeseen oiken hyvin.

Mutta nyt on mentävä.... kaikille helliä hetkiä ja kaikille meidän miehille ihan sikana jaksuja ;)

KirVi72, 11/26, yk5

Vierailija
32/32 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, päivän kesti vain minun kuukautiset. Eilen ja tänään on tullut muutamaan kertaan pyyhkiessä paperiin ruskeaa limaa, mutta siinä se sitten olikin. Anteeksi limakeskustelu! ;)

En ole tehnyt raskaustestiä, kun ei ole oireitakaan. Paitsi aivan tajuton alaselän särky, mutta se johtuu varmaankin jostakin muusta. Lähinnä vain vähän hirvittää, että miten kuukautisista voi tulla näin niukat! Ikinä ei ole tällaista tapahtunut.

Rizza kp 3/38-47