Väkivaltainen ja omistushaluinen mies
Hullu olen, kun täällä meidän yhteisessä kodissa vielä istun.
Mies chattaa ja tekstailee muiden naisten kanssa. Jää kiinni, valehtelee viimeiseen asti ja lopuksi käy käsiksi minuun.
Syyttää minua, että olisin muka rakastunut parhaan ystäväni mieheen, jonka olen tuntenut 20 vuotta. Tämä ei siis pidä yhtään paikkaansa.
Viimeksi, kun meillä oli nyrkkirysy kotona, mies käyttäytyi todella pelottavasti ja huusi koko ajan kurkku suorana: soita poliisit, soita, soita.
' En lopeta ennenkuin poliisit tulee ja vie mut.
Soitin sitten kun olin ihan paniikissa.
Käytti valtaansa jo kauan ennen pahoinpitelyjen alkamista mm. kieltäytymällä seksistä kanssani, jatkuvasti.
Vajaa kuukausi sitten sain kaiken huipuksi tietää olevani raskaana.
Voi elämän kevät, miten tästä eteenpäin?
Mun voimavarat on loppu, niin kertakaikkisen loppu, etten näe ulospääsyä tästä tilanteesta.
Kukaan ystävistäni (niistä harvoista, joita mulla enää on) ei tiedä tästä mitään. Kaikki luulee että olen onnesta sekaisin, onhan mulla niin kaikin puolin ihana mies.
Mulla on niin paha olla, että voisin vaan huutaa ja itkeä.
Ja niinä aikoina, kun meillä ei riidellä, mies käyttäytyy todella hellästi, suukottelee, uskottelee ja pitää hyvänä....
kunnes taas jotain tapahtuu
Kommentit (3)
tuli ihan mieleen se Björkvist vai mikä se nyt oli, kun seen poliitikkovaimonsa silpoi. Eikö sekin huutanut just jotain sen suuntasta, että soita poliisit ettei tapahdu kauheita
niin se muuten taisi huutaakin.
Tuli ihan vilunväreet.
kertovia juttuja. Jokainen meistä asettaa itse itselleen sietorajan. Sinulla se tuntuu olevan harvinaisen korkealla. Miehesi tuskin muuttuu, tilanteet vain pahenevat. Mieti haluatko antaa tuollaisen elinympäristön lapsellesi.