Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No huh. Kyllä oli vittumainen Huutonetmyyjä. ov

Vierailija
30.09.2007 |

Myyjä sulki kohteen pari tuntia mun huudon jälkeen, kohteen oltua pari tuntia auki (kohde olisi ollut auki 2 viikkoa).

Myyjä sulki kohteen 16.9. Koska en tuota huomannut enkä siis vastannut myyjän viesteihin kahdessa päivässä tuo laittoi mulle yhteensä kolme töykeää viestiä, missä vinkuu maksun perään. Kun laitoin myyjälle viestin, missä ihmettelin tuota hoppua, myyjä vastasi töykeästi, että kun KAIKKI muutkin ovat maksaneet samana päivänä, kun hän on sulkenut kohteen/t.

Koska huutosumma oli isohko (35 euroa) ja koska olin odottanut kohteen sulketuvan " ajallaan" , sanoin maksavani joko 24.9 tai 28.9 (viimeistään tuolloin 28.9). Myyjälle sopi.

Viime maanantaina myyjä laittoi mulle viestin, missä kertoo soittaneensa Huutonetin palvelunumeroon ja sieltä oli käsketty tekemään joku helvetin siviilikanne, koska tämä on mukamas selvä sopimusrikkomus ja jos en maksa HETI, hän lähettää meidän viestit sinne.

Laitoin myyjälle viestin, missä sanoin maksavani 28.9, kuten lupasin. Ei mitään vastausta, paitsi eilen tuo lätkäisi negan -> missä peruu kaupat jne. Ja tuo oli laittanut myös kohteen uudestaan myyntiin ja siihen on jo tullut uusi huuto.

Maksoin myyjälle perjantaina, kuten lupasin, mutta koska mulla on eri pankki, rahat ovat myyjällä huomenna. Laitoin eilen myyjälle viestin (ja laitoin myös perjantaina myyjälle yksärin, kun olin maksanut), missä " kiitin negasta" jne. Mutta ei mitään vastausta.

En sitten tiedä, että mitä tuo sitten aikoo tehdä.

Ja ei, myyjä ei ole mikään persaukinen paskapää, se on muuten vaan kusipää. Katsoin hänen suljettuja kohteitaan ja yllätys, yllätys. Hän sulkee kaikki kohteensa heti, kun joku on tehnyt huudon ja sillä ei ole mitään väliä koska sen kohteen pitäisi " oikeasti" sulkeutua. Ja luonnollisestikkaan myyjällä ei ole mitään mainintaa tuosta käytännöstään. Itse kierrän kaukaa niiden myyjien kohteet, jotka sulkevat kohteitaan ennen aikojaan, koska kun huudan jotain kalliimpaa, niin huudan mieluiten sellaisia kohteita, jotka sulkeutuvat loppu kuusta. Pienillä summilla ei ole mitään väliä, ne mä maksan heti, kun saan myyjän tiedot.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa myyjällä olla jotain ongelmia? Tuletkohan koskaan edes saamaan huutamaasi pukua maksusta huolimatta? Voithan itsekin antaa negan myyjällä koska ei ole ilmoittanut tavastaan sulkea kohde.

Vierailija
2/4 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hauku tyyppi pystyyn siellä Huutiksen keskustelupalstalla, niin muutkin osaavat varoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun olet saanut maksamasi jutun..

Vierailija
4/4 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ vastasin, paitsi niihin kahteen ekaan viestiin. En nimittäin tarkista postejani päivittäin, paitsi silloin, jos mulla on kohteita myynnissä tai huutamani kohde sulkeutuu parin päivän sisään/on sulkeutunut. Enkä Huutiksenkaan sivuilla päivittäin. Ja vastasin myös tuohon maanantaiseen viestiin. Mutta myyjästä ei ole kuulunut yhtikäs mitään sitten viime maanantain!

ap