Miks mä en saa toista lasta..???
Eka jo kohta nelivuotias ja vauvakuume on valtava..yks keskenmeno takana ja mä tosiaan toivon uutta vauvaa... <3 Miks mä en saa enää lasta, vaikka kuinka yritän, toivon, rukoilen... :o( Oonks mä niin huono ihminen ja äiti, ettei mulle enää haluta lasta suoda... :o(
Kommentit (5)
Täällä viestejä tulee hitaammin kuin av:lla.
En usko hetkeäkään, että olisit (tai meistä kukaan olisi!) yhtään sen huonompi äiti tai ihminen sen vuoksi ettei saa lasta. Mielestäni vika on täysin fyysinen. Tavallaan sairaus siinä missä muutkin. Onhan lapsettomuudella omat ICD-kooditkin!
Raitis
Syyta ei ole loydetty tosin. Kannattaa silti tilata aika laakarille ja selvittaa syyt.
Miksei meille suoda sitä ensimmäistäkään vaan aina otetaan pois?
Neljästi raskaana, ei yhtään lasta. Sori, mutta aina voi olla huonomminkin.
Tähän joku voisi todeta, että mä sentään olen raskautunut..
Kolme viikkoa viimeisestä tuulimunasta, sori katkeruus.
Välillää ottaa päähän vaan niin lujaa ihmiset jotka ruikuttaa täälläkin palstoilla että 2 yrityskiertoa eikä vieläkään plussaa..
Ole onnellinen jo olemassa olevasta lapsestasi ja käy alkuun vaikka terveyskeskuksessa juttelemassa jos tuntuu, ettei raskaus tosiaan ala reilussa vuodessa yrityksestä huolimatta.
Sieltä kyllä sitten neuvovat tarvittaessa hormonipolille yms. tutkimuksiin;)
Aurinkoista syksyä!
Hei, meillä aivan sama tilanne ja menimme tutkimuksiin kolmen vuoden yrittämisen jälkeen. Oletin että koska minulla alkaa olla ikää, syy sekundääriseen lapsettomuuteen löytyy minusta. Yllätykseksemme selvisi, että syytä löytyi myös miehestäni. Siittiöistä vain 3 % osoittautui normaaleiksi. Tämän johdosta saimme todeta, että ensimmäinen lapsemme on suoranainen ihme. Olemme ensimmäisestä lapsestamme erittäin kiitollisia ja yritämme toista lasta hoitojen avulla. Suosittelen siis käymään lääkärissä, jotta saat mielenrauhan.