Siis miksen raskaana ollessa saisi värjätä hiuksiaan?!?!!?
Kaveri heitti aivan kummallisen kommentin, etti raskaana ollessa saisi värjätä hiuksiaan! Mihin ihmeeseen tuo väite perustuu, ja miksi neuvolassa ei minua ohjeistettu asiasta jos se oikeasti pitää paikkaansa?
Nimim. 6 viikon välein tyvikasvu piiloon
Kommentit (25)
rv 15 värjäsin sitten tyvikasvun ja sikiö kuoli samalla viikolla :( Tässä raskaudessa kuljen sitten hirveässä tyvikasvussa, en takuulla enää mene.
Ihan vaan niille tiedoksi joiden mielestä on naurettavaa pelleilyä olla värjäämättä. 31
Toisaalta kampaaja sanoo herkästi, että on ihan ok värjätä. Hänenhän leipäpuu se on. Itse olen 70-luvun kampaamoaineiden tuote. Äitini on kampaaja. Monenlaista anomaliaa (epämuodostumaa) löytyy. Vaikka aineet on kehittyneet, niin mua ei vakuuta. Pystyin sen ajan olemaan värjäämättä.
siis kukaan kampaaja ei saa lasta, koska saavat keskenmenoja sen takia että sikiöt saavat myrkkyjä? Siis mieti oikeasti kuinka paljon he ovat tekemisissä niiden aineiden kanssa, ja he eivät voi olla värjäämättä omia hiuksiaan yhdeksää kuukautta, tai ainakaan minä en menisi sen näköiselle kampaajalle.
ole mikään luddiitti (teknologian vastustaja) tai ns. kemikaaleja kauheasti välttelevä nainen.
Mutta raskausaikana lopetin hiusten värjäämisen. Syyt olivat seuraavat: kemikaalit, jotka vaikuttavat hiusväreissä ja niiden tutkimattomat vaikutukset sikiöön sekä myös äitiin (hormonaaliset vaihtelut). Ajattelin hiustenlähdön mahdollisuutta jne. Lisäksi hiukseni ns. pehmenivät niin paljon että en halunnut värjätä niitä enää.
Raskauden jälkeen on kulunut pari vuotta, jonka aikana itseasiassa ennen käyttämäni hiusvärit aiheuttavat lievää ihoärsytystä. Jotenkin yhdistän asian nimenomaan raskauteen, koska vasta sen jälkeen alkoi kyseinen asia. Mutta värjään siis edelleen.
Onhan olemassa kevyt sävytteitäkin, kokeile niitä.