Tekis mieli ryypätä, mutta kalorit on jo täynnä tälle päivää
Mitä tässä voi tehdä? Auttaako oksentaminen kalorien poistossa ryyppäyksen jälkeen? Ja nälkäkin on vielä, vaikka olen jo syönyt 2500 kcal tälle päivää, tekisi mieli jotain syödäkkin. Ehkä vaan unohdan tän painonpudotuksen, pilaa vaan koko elämän.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
On se rankkaa kun sairastaa ortoreksiaa.
Ite oot ortoreksia.
Raapasee kunnon kännit niin seuraavan päivän oksentaa. Ei siinä paino ainakaan nouse. Kokemusta löytyy
Laita neljä tamponia peppuun ja vodkapullon suu peräaukkoon sisään. Nousee hattuun.
Minä kulutan kaloreita polkemalla kuntopyörää. 1000 kalorin verran päivässä eli joku tunnin. Sitten voin ryypätä viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Laita neljä tamponia peppuun ja vodkapullon suu peräaukkoon sisään. Nousee hattuun.
Ei vaa oo tamppooneja enkä kehtaa ostaa sellasia muutenkaa, mitähän kassaemäntä aattelee :D
Söin juuri ison mukin pussipuuroa. Tekisi mieli ottaa liköörinapsu mutta turhia kaloreita siitäkin. Paino junnaa kun ei jaksa lähteä pakkaseen lenkille.
Mikään ei turvota naista yhtä tehokkaasti kuin punaviini.
No voi harmi. Koska mä en laske kaloreita niin mulla menossa kolmas viinilasillinen ja myös sipsejä ja dipit:)
Vierailija kirjoitti:
Minä kulutan kaloreita polkemalla kuntopyörää. 1000 kalorin verran päivässä eli joku tunnin. Sitten voin ryypätä viikonloppuisin.
Minä ajan pyörällä päissään baariin ja takas,siinähän ne kalorit kuittaantuu .
Vierailija kirjoitti:
Söin juuri ison mukin pussipuuroa. Tekisi mieli ottaa liköörinapsu mutta turhia kaloreita siitäkin. Paino junnaa kun ei jaksa lähteä pakkaseen lenkille.
Voi ei, nyyhky:(
Ehkä parasta unohtaa alkoholi jos sun täytyy kaloreita laskea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan pyörällä päissään baariin ja takas,siinähän ne kalorit kuittaantuu .
Tankojuoppo ilmiannettu
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei turvota naista yhtä tehokkaasti kuin punaviini.
Yksi pano voi turvottaa 9 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Raapasee kunnon kännit niin seuraavan päivän oksentaa. Ei siinä paino ainakaan nouse. Kokemusta löytyy
En ole ikinä oksentanut krapulassa vaikka joisin 40 olutta päivässä
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parasta unohtaa alkoholi jos sun täytyy kaloreita laskea...
Kannabis ei sisällä kaloreita mutta se saattaa aiheuttaa kaloreiden syömistä. Varsinkin jos on hyvän makuisia kaloreita saatavilla.
On se rankkaa kun sairastaa ortoreksiaa.