Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17-vuotias tyttäreni seurustelee 45-vuotiaan miehen kanssa :(

Vierailija
29.09.2007 |

Olen järkyttynyt, katkera, surullinen ja täynnä vihaa tuota miestä kohtaan! Hän hyväksikäyttää tytärtäni eikä tyttö nuoren ikänsä ja olemattoman elämänkokemuksensa vuoksi huomaa sitä. Nyt puhuvat jo naimisiinmenosta (tyttö täyttää 18 ensi kesänä) ja lasten hankkimisesta! Ovat seurustelleet 2 kuukautta. Tyttö oli vielä hetki sitten huoleton 16-vuotias lukiolaistyttö, nyt hän on 17-vuotias vanhan äijän panopuu :(

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveältä kuulostaa..:(

Vierailija
2/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(näyttää noin 35-vuotiaalta) niin 45-vuotiaan ei kuulu olla kiinnostunut lapsista, sillä lapsihan 17-vuotias on.

Tyttö on aiemmin seurustellut itseään vuoden vanhemman pojan kanssa ja erosivat keväällä, kesällä tyttö tutustui sitten tähän vanhaan mieheen.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että monet nuoret, jotka seurustelevat vanhemman miehen kanssa, kaipaavat isähahmoa. Miestä, jota katsoa ylöspäin. Ja ehkä noin vanhan miehen rauhallisuus? elämänkokemus? on sellaisia, joihin on helppo nuoren naisen ihastua.

Pitäisikö sinun keskustella sen miehen kanssa?

Vierailija
4/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettavaa

Meidän paikkakunnalla just tuomittu lasten hyväksikäyttäjä kohteena 14 ja 15 vuotiaat tytöt ja äijä on tuota ikäluokkaa mitä tyttäresi miesystävä.

Vierailija
5/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde kesti pitkään, koko opiskeluajan oikeastaan, ja väljähtyi miehen ikääntymiseen. En vieläkään nyt yli nelikymppisenä ja elämää kovastikin nähneenä koe itseäni tuolloin panopuuksi, vaan ihan aito suhde se oli.

Jos oma tyttäreni päätyisi samaan tilanteeseen, en varmaan hihkuisi riemusta, mutta en usko, että tuon ikäistä ryhtyisin kovin voimallisesti painostamaankaan, koska tyttö saisi vain vettä myllyynsä. Jokainen tekee viime kädessä omat virheensä, ja kaikesta oppii.

Jos olisin tilanteessasi, koettaisin lobata tytölle ja myös tämän miesystävälle opiskelujen tärkeyttä. Jos kyse on tytön ensimmäisestä suhteesta, koettaisin myös sopivalla tavalla esittää, että olisi ehkä hyvä katsella maailmaa vähän ennen kuin asettuu paikoilleen.

Vierailija
6/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muutenkaan tajua miten idiootteja ihmiset on, kun ne alkaa tuollaisin suhteisiin. ONko se sitten kivaa, kun oma puoliso jää eläkkeell 30 vuotta itseä aiemmin? Kiva lähteä aamu toisen perään töihin, kun toinen jää nappailemaan verenpainelääkkeensä ja lähtee sen jälkeen bingoon...

Saati kuinka paljon lapsia hävettää kun toinen vanhempi on vanhus, vaikka toinen on ihan normaalin ikäinen.

Vierailija
7/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen yhdessä, 11 vuotta jo. :)

Vierailija
8/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veilä sen jälkeen haluaa kyseisen miehen kanssa olla, niin istutte kaikki saman pöydän ääreen keskustelemaan rehellisesti.

Vierailija
9/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmia eli ei ainakaan tämän takia hae vanhempaa miestä itselleen...

Tytöllä ollut aiemmin vuotta vanhempi poikaystävä, joka oli ihan tavallinen poika, tyttö myös ihan " ikäisensä" ei mitenkään ikäistään vanhemman oloinen niin ulkonäön kuin henkisen puolen kannalta.

Minusta tämä 45-vuotiaan kanssa seurustelu on sairasta!

t. ap

Vierailija
10/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi kokeilee rajojaan ja ajattelee löytäneensä elämänsä rakkauden. Luuletko, että voisit jarruttaa (=puhua järkeä) lasten saamisen suhteen,muutenhan suhde varmaankin raukeaa omalla painollaan.

Tuossa iässä vanhempien vastarinta aiheuttaa pelkkää uhmaa, mutta kyllä elämä opettaa... Toivottavasti tyttäresi ymmärtää jossain välisså, ettei mies ole häntä varten, ennne kuin lähdetään leikkimään perhettä!

Vierailija
11/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sinä äiti elit tuon ikäisenä?

Vierailija
12/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v ei todella ole aikuinen muuten kuin ulkoisesti.

Vierailija
13/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se suhde kesti pari vuotta, parikymppisenä tapasin lasteni isän ja tämä 17-vuotias tyttö on esikoiseni. Olen siis nuorempi kuin tuo 45-vuotias mies...

t. ap

Vierailija
14/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosa epävarman teinin mielestä on ihanaa saada huomiota, tulla rakastetuksi jne. Koska omanikäiset tuntuvat lapsellisilta. Koska on ihanaa, että joku pitää naisena ja tärkeänä.

Jos suhde perustuu pelkästään tytärtäsi hyväksi käyttävään pedofiiliin, kyllä tyttäresikin sen tajuaa viimeistään kun mies löytää jonkun vielä nuoremman ja nätimmän. Valitettavasti. Ja sitten äidin osaksi jää kertoa, miten elämä jatkuu ja tytär on ihana ihan sinällään.

nimim. Been there, done that

Vierailija
15/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
16/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isä on kyllä jo kuollut.. mutta--jos tyttöä toppuuttelet, voin kokemuksesta sanoa, että hän tarrautuu ja " rakastuu" enemmän vain siihen mieheen.

Vierailija
17/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy ihmetellä miehen motiiveja. Onko edes rikas ja sydänvikainen?

Mun mies on 44 ja ikäeroa 9 vuotta, mutta ei ikinä voisi alkaa olemaan jokun kaksikymppisen kanssa. Tietysti tuon ikäistä imartelee nuoremman huomio, mutta rajansa silläkin.

Vierailija
18/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 40-vuotias ja mieheni 44-vuotias, joten tuo liippaa ikävuosien tasolla.

Minusta on oikeasti aika surkeaa, että 17-vuotias viehättyy 45-vuotiaasta ja päinvastoin. Se kertoo jonkinasteisesta traumasta puolin ja toisin. TAPANA on lässyttää tosirakkaudesta ja sanoa, miten ikäerolla ei ole merkitystä ja bla-bla-blaa. Mutta nyt siis tosissaan puhutan alaikäisestä tytöstä ja potentiaalisesti isoisäikäisestä miehestä.

Kymmenen tonnin kysymys on, voiko tuohon vaikuttaa. Minusta voisi yrittää puhua tyttärelle järkeä - mutta ei miehen valinnan suhteen, vaan juuri elämänvalinnan suhteen. Mitä hän haluaa ammatikseen? Kai hän haluaa kouluttautua mielenkiintoiseen ammattiin? Tukekaa häntä siinä, se ajan mittaan antaa hänelle sitä arviointipohjaa, jolta arvioida nykyistä suhdettaan.

Vierailija
19/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta. Mä oli 15 kun alettiin seurustelemaan ja 16 kun saatiin ensimmäinen lapsi. Nyt lapsia kolme ja lapsenlapsikin tekee tuloaan.

Mun mies kannusti mua opiskelemaan ja hankkimaan kunnon ammatin. Nyt olen esimiestehtävässä ja ihan pian akateemisesti koulutettu =). Meidän suhde on muuttunut ajan myötä vaan paremmaks ja paremmaks!

Voi se joskus onnistuakkin!

Vierailija
20/36 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette selvästikään ole nähneet elämää.

Uskomattoman lapsellisia ja vastenmielisiä nuo " yökkkkk" ym. vastaavat kommentit.

Ei ihme, että vanhuksia tässä maassa kohdellaan niin huonosti, kun 45-vuotiaskin on jo " vaari" , " vanhus" ja ties mitä.

Julmia ihmisiä te olette. Ja säälittäviä. Elämät elämättä, kokemukset kokematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän