Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin äidiltäni että veljeni perhe saa ensimmäisen vauvansa!

Vierailija
29.09.2007 |

ja minulle he eivät ikinä sitä ilmoita, vaikka olenkin lapsen täti!

Surullinen olo asiasta!

Minun lapseni eivät saa ikinä tutustua tähän uuteen tulokkaseen!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde voi katketakin, vaikka verisukulaisia oltaisiin. Tapahtuu vain jotain anteeksiantamatonta ja se on siinä. Ihmisellä voi olla paljon parempia ystäviä, kuin sisaruksia.

Vierailija
2/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on totta että läheisiä ja ystäviä voi olla paljon rakkaampia kuin omat läheiset sukulaiset

t. 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini kautta kuukausien viivellä. joskus jaksoin ärsyyntyä asiasta, sitten tajusin että vittumaisempaa veljelle on olla välinpitämätön tommoselle tavalle :DDD tai siis muutenkin yritän kannustaa sinua ajattelemaan että olkoot assholet ja ottaa itse avoimen asenteen. vaikeeta se on mut helpottaa heti omaa suhdetta veljeesi.

Vierailija
4/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja minulle he eivät ikinä sitä ilmoita, vaikka olenkin lapsen täti!

Surullinen olo asiasta!

Vierailija
5/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää muutenkin vähän vaihtoehtoelämää. me perusperhe omistusasutoinemme ja bonuskortteinemme ollaan vähän liikaa hälle ;) tosi tyhmää eikä tietenkään elämäntapa ole perussyy " riidoissa" oelmiseen. ollaan vaan niin erilaisia ettei kumpaakaan huvita tavata.

Vierailija
6/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monet kerrat yrittänyt sovintoa ja pyytänyt jopa olemattomia vääriä tekojani anteeksi mutta sama meininki jatkuu.

Mutta kuitenkin hän on minun ainoa veljeni ja kun suhdetta ei ole, se sattuu! En varmaan ikinä pääse asiasta yli, väkisinkin aina tulee sellainen olo, mitä on itse tehnyt väärin vaikka tietää ettei syy ole minussa!

ap

Vierailija
7/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä veljeni kertonut omisaan minulle. Näin se menee.

Vierailija
8/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu jo ihan tarpeeksi!

Missä teidän empatiakykynne on, sitä ihmettelen, itken täällä jo!

ap

Vierailija
9/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmehän me voi tietää mitä teidän välillä on tapahtunut jos kerrot vain tuon! ymmärrän tilanteesi jos veli on tehnyt sinulle oikeasti jotain pahaa, mutta irrallisena tekstinä tosta sen käsityksen että sinä olet julma!

anteeksi jos pahoitin mielesi

Vierailija
10/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän suree sitä, ettei veli kerro raskaudesta ja sitä, ettei ikinä tule serkut toisiaan tuntemaan. Mitä julmaa tuossa on?

Ap, olen pahoillani.

Vierailija
11/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

emmehän me voi tietää mitä teidän välillä on tapahtunut jos kerrot vain tuon! ymmärrän tilanteesi jos veli on tehnyt sinulle oikeasti jotain pahaa, mutta irrallisena tekstinä tosta sen käsityksen että sinä olet julma!

Ei kannata alkaa syyttämään ketään empatiakyvyn puutteesta, jos ei itse osaa ilmaista itseään tarpeeksi hyvin! Alkuperäisestä viestistä saa käsityksen, että olet loukkaantunut kun veli ei ole SINULLE suoraan kertonut ja näin ollen kostat sen sillä, ettet anna lastesi tavata tulevaa serkkuaan.

Vierailija
12/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veljeni, hyvin rakas sellainen, seurusteli aikanaan erään naisen kanssa, joka ei sallinut hänen pitää meihin mitään yhteyttä. Oli varsinainen psyko tämä ihminen. Keksi tarinoita mitä kaikkea kamaluuksia me, veljeni läheiset olimme hänelle (siis tälle naiselle) tehneet. Veli ymmärsi lähteä vasta siinä vaiheessa kun eukko jäi kiinni pettämisestä ja siitä tuohtuneena hakkasi veljeni... En toki tiedä mikä ap:n tilanne on, mutta jos taustalla jotain samantapaista niin en ihmettele jos " hieman" satuttaa.

Vierailija
13/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lainkaan, mistä sellaisen käsityksen saa!

Julma taidat olla sinä joka kuvittelet asioita, joista et tiedä mitään ja en aio niistä puhuakaan sen enempää!

ap

Vierailija
14/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä lause kuulostaa siltä että tästä kertomattomuudesta suuttuneena et anna lapsesi tavata hänen serkkua:

[/quote]

Vierailija
15/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syitä saatte vain arvailla, niihin en mene, kun täällä saa kuitenkin vain haukkuja, kirjoittaa miten vain. Ne on niin arkoja asioita, että satuttaisin vain itseäni enemmän kun antaisin teidän niitä repostella.

Mutta antaa asian olla, paska tilanne enkä mitään voi tehdä, kun toinen ei halua yhteyttä, ei silloin voi kuin nostaa kädet!

ap

Vierailija
16/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi tajuta kahdella eri tavalla ja suurin osa täällä on tajunnut sen ihan väärin!!

ap

Vierailija
17/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,kai siihen olisi pitänyt laittaa :( perään että jokainen olisi ymmärtänyt..

Vierailija
18/18 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sinulla on muita sukulaisia ja läheisiä joiden kanssa voit pitää yhteyttä, veljet kun on vaan ihmisiä ja joskus paskoja. toivottavasti veljesi joskus ymmärtää että olet hänen verisukulaisensa ja se suhde ei katkea vaikka henkisesti suhde ei toimikkaan!

voimia sinulle!