Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Montako kaveria SULLA on facebookissa?

Vierailija
29.09.2007 |

Itselläni 76 tällä hetkellä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en keksi yhtään syytä liittyä

Vierailija
2/19 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinimeinigistä en tiedä. Itse olen 29 v kolmen lapsen äiti. Tosin suurin osa kavereista siellä on ulkomaalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 28v, 3 lasta.

Vierailija
4/19 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon olen ollut siellä. Olen ollut kotona monta vuotta, kaverit ovat lukiosta asti olleet samoja ja heidät sieltä sitten bongasinkin.

Vierailija
5/19 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mun tulis kahvitella Clevelandissä, Singaporessa tai Lontoossa asuvan kanssa?

Olen 27-vuotias eli en siis teini. Itse uskon kuitenkin, että olemme

[b]homo ludens[/b]

, siis leikkiviä ihmisiä. Ainakin sellaisen mielenlaadun ihmiset elävät kauemmin kuin jäykkiin kaavoihin kangistuneet, jotka tekevät sääntöjä siitä, mikä millekin iälle on sopivaa.

Vierailija
6/19 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö sinne kirjautua ihan oikealla nimellään? Näkyykö sun kuvat ym. siellä kaikille? Kuinka niitä kavereita siellä sitten " kutsutaan" ?

Ummikko

Vierailija
7/19 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsujani ovat olleet suurimmaksi osaksi entisiä oppilaitani, joten luulisin, että suurin osa " tutuistani" siellä on alle 20-vuotiaita.

Vierailija
8/19 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat näkyvät niille, joille niiden halutaan näkyvän. Ystäviä kutsutaan vaikkapa niin, että kirjoitetaan ystävän nimi siihen vasemmalla puolella sivua olevaan laatikkoon ja painetaan enteriä. Jos kaveria ei ole facebookissa, antaa sivusto mahdollisuuden laittaa sähköpostia ko. henkilölle. Facebook voi myös käydä yleisimpien sähköpostiboksien yhteystiedot läpi, jos antaa sähköpostiosoitteensa ja salasanansa. Sitten facebook kertoo jos joku heistä jo käyttää facebookia ja ehdottaa, että voi kutsua loputkin.

Ei ole pakko kirjautua oikealla nimellä, mutta kavereiden on mahdotonta löytää oikea henkilö, jos on käytetty salanimiä.

Vierailija
9/19 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sähköpostina mikään ilmaisosote (gmail, yahoo, hotmail), joten pystynkö mä ystäviä kutsumaan sinne? Tosi hankala juttu toi, menee viikko, että saa jotain tolkkua koko sivustosta..

Vierailija
10/19 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat sen nimen siihen Search-boxiin. Jos ei ole, laita hänen mailiosoitteensa sivuston keskelle ilmestyvään boksiin.

Vierailija
11/19 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä taisin hokata. :-)

Vierailija
12/19 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsun kavereita niihin, pidän virtuaalipileitä, arvostelen lempileffojani ja -musaani ja jaan musaa kavereille. Otan osaa tietokilpailuihin ja lähettelen kavereilleni vihreän ihmisen tietoiskuja, pelaan kivi-sakset-paperia kaverieni kanssa ja laittelen privaviestejä sekä julkisia viestejä, lisään zombieni taistelupisteitä, tarkistan välillä kuinka moni kiinnostunut musta " siinä mielessä" , keskustelen oppilaitokseni ryhmässä jne

Vierailija
13/19 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä alkaa..

Vierailija
14/19 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt ensimmäistäkään kaveria sieltä.

Vierailija
15/19 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana on lähiystäviä, opiskelukavereita (Suomesta ja ulkomailta, ja niitä on todella paljon), kontakteja järjestötoiminnasta, sekä muutama baarituttava. Kyllä siitä helposti 135 tulee.

Vierailija
16/19 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi aktiivinen opiskelu- ja harrastustoiminnassa, joten siten kautta niitä kavereita ja tuttavia on kertynyt. Myös opiskelijavaihto-ajoilta mulla on paljon ulkkari-kavereita. Olen facebookkaillut nyt pari kuukautta.

Vierailija
17/19 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säälittää myös...

Vierailija
18/19 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää että nykyään kaikki ovat kirjautuneita kaikenlaisiin gallerioihin ja sivustoihin,mihin hävisi tavallinen kahvittelu???

Vierailija
19/19 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei heillä ole niin paljon aikaa istua koneella.

Vierailija:

Ja säälittää myös...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi