Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholimyrkytys? Apua!

Vierailija
29.09.2007 |

Onko kellään kokemusta alkoholimyrkytyksestä? Voiko uhka leijua ilmassa, jos mies oksentaa ja vapisee ja on tooosi huonokuntoinen? Yleensä tuo ei juo juuri ollenkaan, nyt meni vahingossa överiksi :-/ Pää on pöntössä, tärisee kuin horkassa ja on ihan pihalla. Paha mieli toisen puolesta, ja huolikin alkaa olla kova :( Lapset onneksi yökylässä... Neuvoja? Milloin pitää huolestua? En uskalla mennä itse ollenkaan nukkumaan, vaikka nukuttaa vietävästi. Pelottaa, että jos miesparka sammuu, mitä käy. Ja muutenkin alkaa pelottaa :( Onneksi olen itse selvinpäin, kuten aina (ja yleensä mieskin, nyt juhlissa tuli ottaneeksi ilmaisia paukkuja=väkeviä liian nopeasti liikaa).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysneuvonta, sieltä kertovat varmasti onko tarvetta mennä ensiapuun.

Vierailija
2/3 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnys vain on aika korkea, kun tämä on tosi vieras tilanne meille :( En osaa edes olla kiukkuinen, ennemminkin säälittää ja pikkuhiljaa tosiaan myös huolestuttaa. Laskin, että mieheni joi 8-9 annosta illan aikana, joka on hänelle normaaliin kulutukseen ja painoon (62kg) nähden tosi paljon, vaikka muuten ei ehkä valtavasti.

Onko kellään omia kokemuksia, miten suuri riski on vaaralliseen tilanteeseen? Tuo oksentaminen on vissiin vain hyvästä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten oksentaminen on kyllä merkki myrkytystilasta. Ja alkoholin juominenhan johtaa aina jonkin asteiseen myrkytystilaan. Vaarana on myös että ihminen sammuu ja oksentaa, mikä johtaa siihen että voi tukehtua siihen oksennukseen.

Soittaisit vain. Arvaa vain kuinka monta " turhaa" puhelua sinne tulee päivässä, joten turhaan " häpeilet" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi