Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit itsetehdystä saippuasta?

Vierailija
07.12.2012 |

Siis esim. joulumyyjäisissä, vaikkapa kahvisaippuasta tai appelsiinisaippuasta tms.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi, mutta minusta niistä voisi pyytää 3-5e, riippuu koosta.

Vierailija
2/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä noita vaikka ihan kivan näköisiä ovatkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisista mitä mä itse tein joskus, en maksaisi penniäkään. Ne näyttivät ihan ripuliläjiltä, paitsi että olivat valkoisia. Yritin tehdä jotain kaurasaippuoita, hui hitto.

Vierailija
4/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse tehtyä saippuaa ei saa myydä ilman lupaa?

Oikeastaan sitä ei saisi antaa edes lahjaksi ilman että on lupa valmistaa sitä pois luovutettavaksi tai myytäväksi.

Vierailija
5/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama saako sitä myydä vai ei. Joulumyyjäisissä sitä myydään kuitenkin, samoin kuin itsetehtyjä elintarvikkeita myydään ilman että niitä on tehty mitenkään minkään määräysten alaisena.

Voisiko sellaiset ihmiset vastata, jotka oikeasti kuvittelevat voivansa ostaa saippuaa? Tiedän kyllä, että kaikki eivät sitä osta, eli sitä tietoa en täältä enää tarvitse :)

Vierailija
6/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama saako sitä myydä vai ei. Joulumyyjäisissä sitä myydään kuitenkin, samoin kuin itsetehtyjä elintarvikkeita myydään ilman että niitä on tehty mitenkään minkään määräysten alaisena.

Voisiko sellaiset ihmiset vastata, jotka oikeasti kuvittelevat voivansa ostaa saippuaa? Tiedän kyllä, että kaikki eivät sitä osta, eli sitä tietoa en täältä enää tarvitse :)

Mutta kosmetiikka ei.

Vierailija
7/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse tehtyä saippuaa ei saa myydä ilman lupaa? Oikeastaan sitä ei saisi antaa edes lahjaksi ilman että on lupa valmistaa sitä pois luovutettavaksi tai myytäväksi.

Onks juuri saippua jotain erityisluvanvaraista kuumaa kamaa?

-ohis-

Vierailija
8/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse tehtyä saippuaa ei saa myydä ilman lupaa? Oikeastaan sitä ei saisi antaa edes lahjaksi ilman että on lupa valmistaa sitä pois luovutettavaksi tai myytäväksi.

Onks juuri saippua jotain erityisluvanvaraista kuumaa kamaa?

-ohis-

http://pieni.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=18&freeP…

Vierailija
9/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan sitä ei saisi antaa edes lahjaksi ilman että on lupa valmistaa sitä pois luovutettavaksi tai myytäväksi.

Jos laittaa valmistusaineet mukaan, mikä laki tämän estää?

Miksi sitten postimyyntiluetteloissa saa myydä kaikenmailman huijaus-"laihdutuspillereitä" ja "laihdutuspohjallisia", eikä edes kerrota tuoteselostetta? Miksei laki puutu näihin?

Vierailija
11/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä saippuavillitystä. Kuka niitä muka käyttää? Olen käyttänyt lähes pelkästään Bliwiä siitä saakka kun muutin pois kotoa vuonna 1978, enkä todellakaan kaipaa yhtään vetisiä ja likaisia palasaippuan jämiä.

Vierailija
12/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon viiteen-kuuteen euroon pitää olla jo ammattimainen ulkoasu ja tuoksu hyvä, vahva ja mielenkiintoisempi kuin joku vanilja tmv, mitä näkee joka kulmalla. Ja lisäksi ainesosissa ihan reilusti rasvaa.

Vierailija
13/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kysymys!

Vierailija
14/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei käytä niitä. Tai jos joku käyttää niin tekee itse tai ostaa jostain liikkeestä. Itse en ole edes kovin hysteerisen tarkka hygieniasta, mutta en uskaltaisi ostaa. Mitä niihin on laitettu ja mitä saippualle tapahtuu kun sitä käyttää? homehtuu viikossa?

Vierailija
15/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei käytä niitä. Tai jos joku käyttää niin tekee itse tai ostaa jostain liikkeestä. Itse en ole edes kovin hysteerisen tarkka hygieniasta, mutta en uskaltaisi ostaa. Mitä niihin on laitettu ja mitä saippualle tapahtuu kun sitä käyttää? homehtuu viikossa?

Vierailija
16/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne mitään homehdu. Ihan kunnollisia saippuoita ne ovat, ja tietysti tuoteseloste niihin laitetaan.

Vierailija
17/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ostaisi varmaan silläkään. Olen itsekin joskus tehnyt saippuoita, joten tiedän, että aika taitava saa olla, jotta saisi kunnollisia.

Vierailija
18/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kyllä mielestäni erityistaitoja tarvita, itselläni ainakin on alusta asti onnistunut. Käytän hajusteena luontaistuotekaupasta ostettuja eteerisiä öljyjä. Lisäksi saatan käyttää esim. kahvinpuruja tai kuivatettua raastettua hedelmänkuorta.

Vierailija
19/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydä, ei tarvi vielä lupia tai perustaa omaa yritystä tuollaista varten.

Vierailija
20/67 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on ihan ok näköinen, max 3 euroa. 5 eurossa pitää olla tosi kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi