Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa VOI olla Baby Björnin ja Emman muovisissa ruokalapuissa???

Vierailija
28.09.2007 |

Jotain aivan ihmeellistä sen pitää olla, koska Emmat maksoivat 1,70¿ ja Baby Björnit 6,90¿!!!

Ja ihan samanlaisilta näyttivät.

Ehkä ne kalliimmat ruokalaput syöttävät lapsen...?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kesti aina pari kuukautta ja hajosivat ja ostin uusia. Sit luin että BB-lapuilla on 2 v. takuu ja ostin sellaisen, se on ollut meillä nyt pian 3 vuotta käytössä ja ehjä. Et kai niillä jotain eroa on.

Vierailija
2/13 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. et kyl niitä sen 4-5 saa osta yhtä BB:tä kohden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukalo kaulassa, mutta bb-kaukalon kanssa mahtuu hyvin. Muuta eroa en huomannut, hinnan lisäksi.

Vierailija
4/13 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiselle lapselle ostin vahingossa Baby Björnin. Toiselle sitten " viisaana" Emman. Emma on nyt vuoden vanha ja aivan palasina. Baby Björn on 3 vuotta vanha ja yhä vaan porskuttaa kokonaisena.

Vierailija
5/13 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Björnin on kestänyt meillä useamman vuoden ihan hyvänä. Että kyllä niissä eroa on.

Vierailija
6/13 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että sen on kuitenkin merkki joka maksaa..

Tarvitsin kerralla kolme, niin sorruin Emmoihin, toivottavasti kestävät nyt edes muutaman kuukauden.

Kaipa ostan sitten minäkin hajonneiden tilalle BB:iä..

*nolo* ap

Vierailija
7/13 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti siis, poikkeukset vahvistavat säännön pätenee tässäkin. Sama taitaa toki koskea kaikkea muutakin tavaraa, mutta kyseinen " ala" itselleni perin tuttu sillä olen ollut vuosia tekemisissä lastentarvikkeiden kanssa, myyjänä erikoisliikkeessä (ja lisäksi äitinä). Halpa hinta kostautuu, ellei ole normaalisti hinnakas tarjouksessa. Jossakin kohden menee se raja, että lisähinta on " merkkilisää" , mutta esim. BB:n tuotteet on todella hintansa arvoisia, 2 vuoden takuu jokaisessa tuotteessa kertonee jo jotakin. Ja hyvin vetivät markkinoilta ne vauvalusikat, joissa oli ollut murtumia pitkäaikaisessa käytössä, joskin lusikka on niin pirun hyvä, että itse en ole kyllä edes halunnut palauttaa.

Tulipa pieni paatoksellisuus mukaan, olen vaan NIIN kyllästynyt ihmisiin jotka ostavat kaikkein halvimman vaihtoehdon ja sitten silmät pyöreinä ihmettelevät kun " ...ei tää oo hyvä/tää kitisee/hajoaa/murtuu..." Itse en koskisikaan esim. näihin " merkkeihin" Emma, Carena, ABC, pahimpia mainitakseni.

Vierailija
8/13 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tyttö koskaan suostunut käyttämään Emman ruokalappua, se kuulemma raapi niskaa. Mutta ei testattu tota baby björniä että en tiedä oisko se toiminu paremmin.

Vierailija
9/13 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut edes rahasta kiinni, ja niille on luvassa kovaa käyttöä.

Ihan periaatteesta koitan välttää maksamasta pelkästä merkistä, vaikka laadusta mielelläni maksan.

ap

Vierailija
10/13 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin 2x ruokalaput maahantuojalle, joka lahetti kaksi uutta ruokalappua. Silla seurauksella etta hajosivat taas 5kk kuluttua. Niita ei ikina ole pesty koneessa tai runnottu. Ovat hajonneet kaikki kourusta,niin etta ruuat ja juomat valuvat pitkin vaatteita.

Emmat kestaneet jo vuoden ja ovat kuin priimat!!!!!

Ikina en bb enaa osta!

Vierailija
11/13 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten pessyt sitä koneessa kertaakaan.

Kirpparilta ostettu BB on nyt kolmella lapsella ollut ja edelleen priimakunnossa!

Vierailija
12/13 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikoneessa olen pessyt, eikä ole miksikään mennyt.

Vierailija
13/13 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän eri mieltä. Esim. matkarattaina meillä on Carenat ja ne on olleet vähän käytössä. Just sellaiseen käyttöön kannattaa ostaa halpaa. Pääasiassa käytössä on olleet Ora:n yhdistelmät ja niitä onkin käytetty varmaan useita satoja kilometrejä! Matkarattaat on ihan satunnaiskäytössä ja olisi ollut typerää maksaa niistä paljon. Myös Emman matkasänky on kestänyt hyvin harvahkoon käyttämisen. Sänky, yhdistelmät, ruokalaput ja tuttipullot onkin ihan eri juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän