Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkomielle masturboinnista..

Vierailija
28.09.2007 |

Mistä ihmeestä tämä johtuu? Minulla tulee kausia, ehkä pari kolme kertaa vuodessa, jolloin on pakko masturboida. Ok, siinä ei mitään pahaa, mutta en pysty esim odottamaan iltaa vaan kun tunne tulee, vaikka kesken läksyjen luvun (opiskelen) niin sitten menen sänkyyn vaikka keskellä päivää. Puutteessa en joudu elämään, minulla on mies. Minua välillä ahdistaa tämä. Tänään masturboin kolmesti, eilen kahdesti. Mies tietää että masturboin mutta että näin paljon.

Se tunne, mikä tulee, vatsaa vihloo, sydän tykyttää alapäässä, kostun, en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin että pakko laueta.

Minua ihan oksettaa tämä. Minusta masturbointi on luonnollista, ja sallittua myös parisuhteessa (minun puolestani mies saa masturboida vaikka yöllä sängyssä kun nukun vieressä, tai suihkussa käynnin yhteydessä jne ja samoin naisen oikeus on masturboida, kunhan meillä on yhteistäkin seksiä), olen avoin seksissä jne mutta minua ahdistaa tämä minun " masturbointipakko" . Se ei ole enää kivaa ja rentouttavaa. Miksi en voisi odottaa iltaan, ja rakastella mieheni kanssa, vaan minun on saatava se orgasmi nyt, että vatsaan vihlominen loppuu, lihakseni rentoutuisivat, ja alapään turvotus ja kostuminen loppuisi. Kyse ei ole siitä, että haluan tyydyttää itseni yksin (joskus se on kivaa) vaan se että pakko laueta että nämä fyysiset oireet häviävät. Jos pystyisin, odottaisin iltaan ja saisin orgasmin mieheni kanssa rakastellessa.

Olenko epänormaali? Onneksi tämä menee ohi, mutta ahdistaa nämä päivät tai viikot kun tämä vaihe kestää. Toisaalta, sitten jossain välissä tulee taas se vaihe, ettei tee mieli yhtään seksiä, enkä kostu mistään jne.. ei sekään ole kivaa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ahdistut? Nauti omasta itsestäsi silloin kun on sen aika. Olet terve seksuaalinen nainen,ole onnellinen että olet estoton ja vapautunut. Moni ei siihen pysty vaikka haluaisi. Iloisia hetkiä sekä itsesi että miehesi kanssa <3

Vierailija
2/4 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne usein vähentävät libidoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2)pahasti stressaantuneena keho ja mieli haluavat purkaa paineita laukeamalla. Olen ottanut molemmat tilanteet siltä kannalta, että masturboin kun siltä tuntuu, niin helpottaa hetkeksi.

Vierailija
4/4 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies muutenkin sanoo mua nymfoksi. Vaikka en minä sellainen ole. Monesti vain tekee mieli enemmän kuin mitä saan. Ja mun nauttiminen jää kesken. Niin olen ajautunut tähän. Minustakin tuntuu välillä tosi pahalta kun teen sen joka päivä salaa kun mies on töissä. Itse olen kotona. En kieltäydy seksistä mieheni kanssa tämän takia, vaan annan kyllä aina kun mies haluaa. Minä vain nautin seksistä.

Tuntuu vain että tarvin enemmän mitä saan. Seksiä on vaihtelevasti. Toisinaan naidaan neljänä päivänä peräkkäin. (kerran päivässä)

Toisinaan menee toista viikkoa ennen kun taas kuhina käy vällyissä.

Ja toisinaan voi olla " seksiviikonloppuja" jolloin sekstataan aina kun tulee sauma. (ettei lapset nää)

Mutta siltikin minulla vaan panettaa. Ja tosiaan ihan märkänä ei oo kiva olla. Silloin on pakko saada orkku!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme