mies ehdotti kolmatta pyörää
minulle miestä etta saisin kahta .. pitäiskö loukkaantua vai innostua
Kommentit (7)
Mutta. Jos ei kimppa ole sun oma haave ja fantasia niin siihen ei pidä suostua vain toisen mieliksi.
Loukkaantumaan ei myöskään kannata - sehän on vaan hyvä, että mies on kokeilunhaluinen ja aktiivinen keksimään uusia juttuja seksielämäänne.
jotenkin tuntuu että onnistuuko toteutus? mistä kolmas? Miten tosielämässä nämä jutut menee... tuleeko miehelle kuitenkin mustasukkasuus tms...?
Onkohan kellään kokemuksia ???
Miehenikin hokee jatkuvasti tätä ns. hänen fantasiaa. Olen jokakerta kieltänyt haluni siihen. Olen myös kysynyt miksi ja vastaus on monesti ollut, että kun hän haluaisi tarjota minulle isompaa kuin itsellään on. No täytyy sanoa, että mieheni mitta kyllä riittää minulle, mutta...
Onko kellään muulla naisella niin, että haluttaisi kolmatta ajatuksissaan, mutta ei kehtaa sanoa miehelle millään että tekee mieli. Itselläni syynä on pelko miehen mustasukkaisuudesta, oman ropan häpeäminen. Myös syitä voi olla se, että pelkään itseäni, koska se voikin olla parempaa kuin oman miehen kanssa eli jää ns. koukkuun. Myös pelko itse tilanteesta, että jospa se ei menekkään niinkuin on ajatellut. Ehkäpä monet näistä kokeiluista saavat alkunsa vähän niinkuin sattumalta eli tilanne tulee sopivasti päälle ehkäpä pienen alkoholin vaikutuksen alaisena. Itse olen ajatellut, että tämmöisen jutun suunnittelu vain pilaa siihen ryhtymisen.
LÖYTYYKÖ SAMANLAILLA AJATTELEVIA MUITA NAISIA.
Olen nainen, mutta en ajattele samalla tavalla. Itse puhun suoraan mieheni kanssa rehellisesti mitä ajattelen...
Aika erikoinen lähtökohta ja pohja hyvälle suhteelle ja hyvälle seksielämälle, että et rehellisesti kerro miehellesi ajatuksiasi? Oletteko kauan olleet yhdessä? Oletko kovin nuori?
Anteeksi nyt, mutta en oikeasti ymmärrä sua. Jos sulla on oikeasti samansuuntaiset ajatukset ja fantasiat kuin miehelläsi, niin miksi ihmeessä et puhu niistä??? Eihän kaikkia fantasioita tarvi edes toteuttaa tai ainakaan heti; voitte saada kivat kiksit siitäkin, että vaan haaveilette yhdessä, mies voi rakastella sua ja dildolla samaan aikaan ym.
Mutta, jos teidän suhde ei perustu aitoudelle ja rehellisyydelle niin ei kyllä ehkä kannatakaan toteuttaa mitään noin rajua fantasiaa. Itse en missään tapauksessa itse uskaltaisi lähteä spontaanisti ja tuntematta, vaikka jonkun baarituttavuuden kanssa leikkimään 3 kimppaa tai parinvaihtoa! Ehdottomasti haluan suunnitella kimppakivan, eli tavata toisen miehen ensin, ja meidän pitää mieheni kanssa molempien tykätä siitä kolmannesta, myös vaatteet päällä.
Ja sitten, miksi alkoholia? Meinasitko, että alkoholi poistaa syyllisyyttä (känniähän voi aina syyttää?) tai keventää tilannetta, ettei ole niin vakavaa, jos ei sujukaan? Itse en lähtisi kännilinjalle, ja vielä vieraan kanssa, en.
Mun mielestä, jos on vähääkään pelkoa mustasukkaisuudesta, en suosittele kimppaleikkejä teille ollenkaan! Mutta jotkut miehet ovat kyllä aidosti sellaisia " aisankannattajia" , jotka todellakin nauttivat siitä, että heidän vaimonsa saa isompaa ja uskaltaa nauttia miehensä silmien alla aidosti. Tällainen yhteys on mahdollinen, jos suhteenne muuten toimii hyvin ja voitte olla kaikessa toisillenne rehellisiä. Toinen mies sängyssä teidän kanssa voi ihanasti vahvistaa teidän kahden yhteenkuuluvuuden tunnetta, eikä yleensä johda siihen, että ihastuisitkin siihen toiseen mieheen. Mutta sehän on sinusta itsestä kiinni. Jos pelkäät ihastuvasi toiseen niin kannattaako riskeeratakaan? Tuskin se nyt olisi miehesi fantasia. Ja onko se nautintosikaan toisen miehen kanssa varmasti sulta aitoa, jos et muutenkaan ole täysin rehellinen?
Olen 36 vuotias, kolmen lapsen äiti. Täytyy sanoa, että tuo äitiys on kanssa yksi pelko. Pienimmän ollessa 5 vuotias en halua, että suhteeseemme tulee särö mieheni kanssa.
En myöskään halua loukata mieheni tunteita, koska hän on niin malttamaton, että hommaa sen kolmannen hänen omilla ehdoillaan. Veikkaampa, että kyse jostain netti palstasta. Ehkä tulee tilanne, jossa voin itse ehdottaa kumppania. Tosin täytyy sanoa, että näin äitinä en ole käynyt tai halunnut käydä paljon missään viimeisen 15 vuoden aikana. Kädet ovat olleet täynä työtä monesta tässä mainitsemattomasta syystä. Tosin nyt tilanne on alkanut kehittymään parempaan suuntaan kun lapsille on tullut ikää ja oma-aloitteisuutta, niin jaksaa paremmin käydä esim. ravintolassa, konserteissa jne.
Niin, tuo alkoholi oli lähinnä sellainen heitto, että uskaltavatkohan useat ihmiset todella suunnitellusti päästää kolmatta sänkyyn ilman alkoholin osuutta. Monesti olen lukenut netistä juttuja siitä, kun moni teki ekakerran pienissä sievissä " tosin netin kanssa saa aina pitää suodattimet kovalla säädöllä" . En tiedä, itselläni ei ainakaan rohkeus vielä riitä. Itse ajattelen, että nämä tilanteet tulevat eteen jokaiselle aikanaan jolloin voi tehdä valinnan haluaako lähteä mukaan. Kaippa siihen vaikuttaa paikka ja aika.
Mitä tulee kuviteltuun kolmanteen, en itsekkään lähtisi ventovieraan kanssa tai jos kemiani ei olisi kohdallaan kolmannen suhteen.
Mieheni kanssa leikimme kolmatta lähinnä dildon avulla. Usein tosin sanoin hänelle seksin aikana, että en halua vastata hänen tenttaaviin kysymyksiin, että (milloin järjestän sinulle sitä kolmatta). Olen ihmisenä sellainen joka nauttii hiljaisesta seksistä. En siis huutaja tai rivojen puhuja. Tosin mieheni kaipaa naisesta aina tällaista puolta. Kaippa syynä ovat olleet lapset jotka nukkuvat seinän takana. Ehkäpä joskus vielä opin tämänkin taidon.
Kun on lukenut ja kuullut kauhujuttuja siitä, miten jollekkin kävi huonosti näissä jutuissa ihan hirvittää. Voin aivan pokerina sanoa nyt, etten rakastu vastapuoleen, mutta entäs jos käykin toisin.
Toivoisin sinun naisena (ellet ole mies) ymmärtävän tunteitani. Pelkotila suojelee usein meitä ihmisiä menemästä äärirajoille. Itse olen kai ns. keskellä tietä kulkeva.
Mun mielestä vaikuttaa/kuulostaa ihan siltä, kuin tää kimppajuttu on kuitenkin enemmän niin, että haluaisit toteuttaa miehesi fantasian, ja että se ei niinkään ole oma fantasiasi?
Kerronko sulle mistä kaikesta mulle tuli tuo mieleen?
Kerrot, että sinä et halua loukata miehesi tunteita, mutta samassa lauseessa sanot, että hänellä on oikeus olla malttamaton ja hommata se kolmas omilla ehdoillaan? Mun mielestä pitää pitää mielessä, että tässä on kyseessä kolmen KIMPPA mausteeksi teidän PARIsuhteeseen. Ihan ehdottomasti täytyy olla niin, että kenet ikinä valitsettekin kolmanneksi, hän on teille molemmille mieluinen ja yhdessä valittu. Itse ainakin kokisin, että jos mieheni valitsisi ilman mua, mua ei ole kohdeltu tasa-arvoisesti. Enkä suostuisi, vaikka itse fantasioinkin kimpasta. Miesystäväni kanssa ollaan päätös tehty, että tää fantasia haluttais kokeilla toteuttaa ja oikean kolmannen etsintä on päällä. Paras olis joku miehen kaveri tai joku muu johon jo valmiiksi luottaa. Missään nimessä ei lähdetä hakemaan baarista tai netistä kolmatta.
Tottakai ymmärrän sen, että kukaan ei halua suhteeseen säröä ehdoin tahdoin. Tuntuu vaan, että mietit sitä, kummasta tulee isompi särö, siitä että suostut vai että et suostu tässä vaiheessa kolmen kimppaan...?
Aiempi viestini näyttää nyt aika kylmältä, mutta haluan painottaa sitä mitä painotan AINA kun on seksistä ja parisuhteesta kyse: hyvään seksielämään voi kuulua mitä vaan mikä ei satuta fyysisesti eikä henkisesti muita osapuolia eikä ole laitonta, ja! Hyvä seksielämä on sitä että molemmilla/kaikilla osapuolilla on KIVAA! Hyvä seksi ei ole sitä, että suostuu toisen mieliksi tekemään asioita, joita ei oikeasti itse haluaisi tehdä!
Olen siis nainen, ja kanssasi täsmälleen saman ikäinen. Mulla vaan ei ole noin pitkää yhtä suhdetta takana eikä niitä lapsia. Mutta kyllä ymmärrän tunteitasi ja toivon vaan, että pysyt lujana ja rehellisenä itsellesi, etkä suostu mihinkään mitä et itse tahdo. Se, että koet pelkotilana tämän asian, viittaa kyllä voimakkaasti siihen, että harkitset suostumista johonkin joka ei ole oma toiveesi. On hyvä, että olet realistinen - eihän sitä tosiaan tiedä keneen rakastuu, mutta mun mielestä on kyllä vähän " jännä" kommentti tuo. Jos sulla ja miehelläsi on hyvä suhde, niin miten sinä nyt toiseen rakastuisit...? Ja kuten sanoin jo aiemmin, jos suhteenne ei ole täysin vakaalla pohjalla, niin älkää ihmeessä lähtekö tulella leikkimään!
PS. Se vielä, että viisasta onkin olla sängyssä vastaamatta kyselyihin. Seksistä voi ja kannattaakin puhua silloin kuin ei olla ihan aktissa. Tää on kuitenkin tärkeä asia ja kysymys, johon pitää suhtautua (mun mielestä) tarpeeksi vakavasti eikä sängyssä voi kauhean vakavia harkita -minä ainakaan.
... tekeekö mieli moista. Innostuuko moisesta vai suuttuu. Miksi asiaa pitää toisilta kysyä? Miltä se kuulostaa?