G: Miten hoidatte Joulupukin käynnin perheessänne?
Lapset 8 ja 4 v joille ei koskaan ole pukista alettu valehtelemaan. Lahjoja kerätään joulunaluspäivinä kuusen alle, josta ne aattoiltana jaetaan porukalla.
Kommentit (10)
Kahtena jouluna ostopukki ja viime jouluna oli pikapukki joka kävin saunan aikana ;)
Tulevana jouluna taas ostopukki. En ilkiä vaivata ketään lähisukulaista pukin hommalla ku heilläki omia pieniä lapsia.
tänä vuonna anoppi ja appiukko järjestää pukin
Tänä vuonna olemme joulun hotellissa, joten sitten varmaan d) eli lahjat vain "ilmestyy" porstuaan jossain vaiheessa.
Meillä "pukki" tuo lahjat aattoyönä, eli kun lapset aamulla heräävät, löytyy lahjat kuusen ympäriltä.
nuorin lapsi nyt 6 v joten kyllä pukki ainakin tänä jouluna meillä käy
partiolaisten kautta aina - tulee takuuvarmasti ja on selvä. Lehti-ilmoituksen kautta en uskaltaisi ottaa, sen verran olen kuullut ystäväpiirin kokemuksia ohareista, kovista myöhästymisistä sekä humalaisista pukeista.
Me vietetään joulua kolmena päivänä kolmessa mummolassa, ja jokaisessa paikassa vaihdetaan lahjat silloin kun siellä ollaan. Lapsi 3,5 v ei ole koskaan sen kummemmin kysellyt mitään joulupukki-juttuja, vaikka joulupukkisatuja ollaankin luettu.
Ei tämä ole mikään erityinen päätös, mutta näin vaan on mennyt luontevimmin.
mutta ilmeisesti tarkotit mua
Oon soittanu lehdessä oleviin ilmotuksiin ku niitä on alkanu niissä olemaan.
Onko Joulupukkina
a) isä
b) sukulainen/ ystävä
c) tilattu pukki (mistä?)
d) ei pukkia (miten hoidatte sitten?)