Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla tullut verta raskauden alussa! Apua!

Vierailija
28.09.2007 |

Ystävälläni oli tullut yöllä/ aamusta verta. Sitä ei ollut tullut paljon, mutta kuitenkin..

Onko mahdollista että se ei merkkais mitään?

Ystävällä on se aika kuusta, jolloin menkat normaalisti tulisivat.

Kyseessä on kaksosraskaus joka on saanut keinohedelmöityksellä alkunsa. Viikkoja noin 9.

Mä on ihan sairaana huolesta.. =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko vuotanut 4 päivänä.

terve tyttö kuitenkin syntyi.

Kaverini vuoti 4 kertaa raskauden aikana. Ja vuosi reilusti. Oli sairaala hoidossakin useita viikkoja. Terve poika syntyi

Vierailija
2/6 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei mitään häikkää raskaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siellä kuitenkin asusteli. (Pieni) vuoto alkuraskaudesta on enemmän kuin normaalia, runsas ja jatkuva vuoto kipujen kera ei.

Ystäväsikin olisi nyt vaan syytä ottaa ihan rauhassa. Todennäköisesti kyse ei ole vakavasta, ja vaikka olisikin stressaus ja murehtiminen asiaa ei kuitenkaan auttaisi mitenkään, päin vastoin.

Vierailija
4/6 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se täällä lähinnä paniikissa oon, ystävä kuullosti hyvinki rauhalliselta puhelimessa.. =)

Nyt täytyy vaan toivoa parasta!

ap

Vierailija
5/6 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vuodin esikoista odottaessa rv 10-12 tuhruvuotoa. Olin aivan paniikissa että kesken menee kunnes sain nettikeskustelusta avun. Yksi asian kokenut valisti että noilla viikoilla kohtu alkaa kasvaa reippaammin ja kudokset siellä kohdun ja mahan välimaastossa voi tihkuttaa verta venyessään.

Vierailija
6/6 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös ekassa raskaudessa vuoti verta vähän alkuraskaudessa. Kaikki ei ollut hyvin. Lapsi syntyi viikoilla 26.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä