Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa nolo se Ilkka Kanervan hypnotisointi. Mauton suorastaan.

Vierailija
07.12.2012 |

Ei ollut sopivaa viihdettä Linnan Jatkoille.

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mautonta ja vaivaannuttavaa!

Vierailija
62/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se siihen suostunut vaan oli lähinnä pakotettu siihen 11. Televisiokamereroiden edestä on aika mahdotonta kävellä pois. Se tulkitaan aina äksyilynä.

Hän ei osoittanut selkeää suostumistaan temppuun, vaan osoitti närkästyksensä sanomalla, että se ei ollut, sitä mitä sovittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio-ohjelmassa kuvattiin Kanervaa kiltiksi miellyttäjäksi, joka ei kehtaa kieltäytyä itse tilanteessa. Niin varmaan onkin.

Karma selitti jotain et Ile on herättyään tosi onnellinen ja kaikki on täydellisen hyvin tms, en muista tarkalleen. Ei tainnut ihan mennä putkeen kun le siitä noustessaan murahti jotain äreästi :) Miten se muutenkaan liittyi ylipäätään mitenkään siihen kynän liikkumiseen? Huono ulosanti kaiken kaikkiaan tällä Karmalla, oli sekava ja hosuttu koko esitys. Ei vakuuttanut.

Vierailija
64/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että koko ohjelmanumeron tarkoitus oli vain ja ainoastaan nolata Kanerva.

Vaikka kyseinen poliitikko onkin menetellyt minustakin joissain yksityisasioissaan typerästi, niin ei se silti oikeuta tekemään toisesta tuolla tavalla naurunalaista telkkarissa. Eri juttu, jos olisi ollut joku hupiohjelma tavallisena lauantaina, mutta itsenäisyyspäivävastaanoton jatkoilla tuollainen osoittaa ohjelman tekijöiltä vain huonoa makua.

Vierailija
65/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli noloa,että ihminen laitetaan maahan rähmälleen ykköset päällä..

Vierailija
66/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt taaskaan ihan putkeen tuo "esitys", tuli itsellekin vaivautunut olo sitä katsoessa. Pitäisi ehkä vähän harjoitella ennen kuin televisiokameroiden edessä yrittää mitään temppuja. Myös sitä esiintymistaitoa kannattaisi vähän harjoitella.

Vierailija
67/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRVEÄN SUURTA KAUHEUTTA, vaan Kanerva itsekin naureskelee tempuille jälkeenpäin. Ja joojoo, siinä on kamerat, eikä muka voi kieltäytyä, mutta temppu on temppu, eikä siinä ketään nolattu. Eri asia jos Kanerva olisi 100-vuotias ex-pressa vaikka.

http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1288522264891.html?pos=ok-nln Tuolla on linkki myös Areenaan.

Vierailija
68/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tuon ikäinen "uhri" enää välttämättä ole niin ketterä, että lattialta pääsisi ketterästi itse ylös (jos vaikka polvissa vikaa, kuten isälläni, vaikka muuten ihan hyväkuntoinen onkin). Ihan väärä uhri siis tuohon temppuun.

Vierailija
69/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRVEÄN SUURTA KAUHEUTTA, vaan Kanerva itsekin naureskelee tempuille jälkeenpäin. Ja joojoo, siinä on kamerat, eikä muka voi kieltäytyä, mutta temppu on temppu, eikä siinä ketään nolattu. Eri asia jos Kanerva olisi 100-vuotias ex-pressa vaikka.

kyllä sen jokainen näkee, ettei Kanerva oikeasti pitänyt siitä ja että hypnotisoija mokasi pahemman kerran ja ylitti sopivaisuuden rajat.

Vierailija
70/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mauttomasti:)

Vierailija
71/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa hehkutettiin kuinka ei oo koskaan aikaisemmin yrittänyt tuota temppua. No sen kyllä huomasi :)

täysin kaoottinen ja myötähäpeää herättänyt kyhäelmä tuo oli. Olisi esittänyt jonkun ajatustenlukujutun joka olisi hämmästyttänyt kaikki eikä tuollaista pelleilyä.

Vierailija
72/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ollut hypnoosista tietoakaan. Täysin epäonnistunut "temppu" "mentalisti" Karmalta. Osoittaa täydellistä tilannetajun puutetta ja nolasi sekä itsensä että asetti Kanervan epämukavaan tilanteeseen.

Puhumattakaan siitä ettei tuollainen lattialle kumoaminen sovi itsenäisyyspäivän juhliin, edes jatkoille. Juhlapukuun pukeutunut vanhempi mies kampataan arvomerkkeineen lattialle. Tosi hienoa Noora Karma.

Vierailija
73/131 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä ne tivasivat siltä Sunrise Avenuen tyypiltä oikein moneen kertaan jostain paskaa niskaan -jutuista? Että miltä tuntuu kun lokaa heitetään päälle oikein huolella tai jotain sellaista?

Onko multa mennyt ohi jotain erityisen kamalaa loanheittoa Sunrise Avenuen uran aikana, vai mikä tämä juttu oli?

Vierailija
74/131 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko vuonna 2012 löytyy ihmisiä, joiden mielestä kynän liikahtaminen itsestään on joku maaginen temppu. Mitenkäs autot, lentokoneet, radiot ja televisiot?

Taikuudesta on mennyt maku, koska nykyihminen ei kovin helposti hämmästy erilaisista illuusioista. Temppu oli äärimmäisen tylsästi toteutettu, vaikka se olisi tehty siellä peräkylän nuorisoseurantalon junttihäissä. Kuka tuollaista pitkitettyä tylsistelyä jaksaa edes katsoa?

Muut ovatkin jo hyvin luonnehtineet, kuinka epäsopiva ohjelmanumero tuo muuten oli.

Vierailija
75/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ohjelmanumero oli tökerö, huonosti harjoiteltu ja mitäänsanomaton. Eikä sopinut tilaisuuteen lainkaan.

Tuollaisia esityksiä voi olla jossain koulun joulujuhlassa. Mutta kun ottaa huomioon, että tuohon tilaisuuteen olisi Suomesta varmasti saanut esiintyjäksi ihan kenet vain, niin osoittaa huonoa tilannetajua tai suoranaista halua tilanteen halveksimiseen valita noin ammattitaidoton esiintyjä.

Oikeasti, meillä oli omissa häissäkin parempi, sujuvampi ja viihdyttävämpi taikuri kuin ko. nainen tvssä oli.

Vierailija
76/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kanerva on itse aina toiminut kaikkea muutakuin mauttomasti:)

se ei oikeuta muita käyttäytymään miten sattuu. Sitäpaitsi Kanerva käyttäytyi tuossa tilanteessa todella fiksusti.

Vierailija
77/131 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt ihan tarkoituksella hypnotisoijalla migreenin hoidossa ja kun mulla ei silti riittänyt uskoa asiaan, ei mua saatu hypnotisoitua.

Jos Kanerva ei olis itse halunnut sitä, ei sitä oltas hypnotisoitu tai sitten se vain nytkin näytteli! Mitään ei tapahtunut!!

Pelimies koko Ilkka, pääsi otsikoihin ja sitä se halusi.

Vierailija
78/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kanerva on itse aina toiminut kaikkea muutakuin mauttomasti:)

se ei oikeuta muita käyttäytymään miten sattuu. Sitäpaitsi Kanerva käyttäytyi tuossa tilanteessa todella fiksusti.

:D

Vierailija
79/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://areena.yle.fi/tv/1762659

Oon ehtiny tuota vaikka kuinka kauan!!

Vierailija
80/131 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temppu oli kyllä aika huono jossa pahan voimat käyttivät aika tavallista lihasvoimaa.

Linkki laiskoille

http://areena.yle.fi/tv/1762659

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi