Muistakaa ottaa muutama kolikko mukaan, kun meette äänestämään!
Kommentit (31)
Mitä sitten, jos on yksinhuoltaja? Pitäisikö maksaa MLL:lle siitä, että saa äänestää?
Vai ei kehtaa? No mä en laita enkä tuu laittamaan,osallistun keräyksiin mitkä koen tarpeellisiks
No minä en tuo mitään kerjäyksiä jo periaatteesta mutta ei ole kyllä varaakaan.
Saako sinne siis mennä jos ei ole rahaa? En ole ikinä ennen Suomessa äänestänyt joten ei kuulu meikäläisen yleissivistykseen moiset rahankeruut.
Yhdessä käytiin kävelyllä ruuan jälkeen, kaksi pientä lasta mukana. Meillä vielä äänestysreissun päälle oli perinteiset perheen vaalikahvit.
Minunko se pitäisi maksaa, että yhteiskunta jättää vammaiset ja veteraanit hoitamatta oman onnensa nojaan?
mä ainakaan mitään tollasta nähny ja kävin tänään kahdella eri äänestys paikalla
maksa ilmaisesta oikeudestani! en maksa tahallanikaan!
mäki sitä mieltä että kyllä äänestämään pitäs saada mennä ilman rahaa. äänestäminen on jokaisen täysi-ikäisen oikeus. moniko mahta jättää menemättä jos on tähän aikaan kuusta jo täysin rahaton eikä kehtaa käydä ilman rahaa. ei ihme että on porvarihallitus
. Meillä vielä äänestysreissun päälle oli perinteiset perheen vaalikahvit.
ai oikeen juhlapäivä teidän perheelle :)
mutta en ole ikinä huomannut tai kuullut keräyksestä. Tämän ketjun innoittamana otin kolikon mukaan, mutta se unohtui sitten vaalipaikalla. En taaskaan huomannut keräystä.
Osallistun kyllä keräyksiin noin muuten, joten tuskin tämä minusta kovin huonoa kansalaista tekee ;).
ja vilkkaat mutta rakkaat lapset piirteli kirkkoveneitä äänestyskopin selustaan.