Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pettää, pettää, pettää

Vierailija
27.09.2007 |

kerta toisensa jälkeen lupaa muuttaa tapansa, mutta ei vaan. Pariterapiat ym. käyty. Ei apua. 3 lasta joista nuorin 2. kohta en enää jaksa katella, lasten takia oon tähän asti jaksanut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oppivat aika vääristyneen mallin parisuhteesta.

Vierailija
2/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole sairaus vaan oma valinta ja jos mies valitsee mielummin vieraat niin heitä pellolle koko ukko. Lapsetkin voivat varmasti paljon paremmin jos äiti ei ole henkisesti lyötynä koko ajan! Voimia sinulle, kyllä sinä pärjäät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen vässyköitä te ootte?! LAPIKASTA tollasille ukoille! Mitä te täällä itkette, potkaiskaa ne pellolle. Jotain itsekunnioitusta pitäs olla eikä alistua mihin vaan.

Vierailija
4/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten takia olla tuollaisessa suhteessa. Miehesi ei selvästi arvosta sinua yhtään, tietää että pettämisestä huolimatta häntä katselet. Oletko ajatellut että miehesi voi tuoda retkiltään vaikka jonkun taudin ja sitten se on sullakin? Ja varmasti lapset kärsivät joutuessaan kuuntelemaan kun riitelette pettämisestä. Jätä nyt se ukko heti! Jos meinaan terapia ei auta niin ei auta mikään.

Kun olet yksinhuoltaja niin saat ihan kohtuulliset yhteiskunnan tuet ja vaadihan mieheltäsi hyvät elatusmaksut!

Tsemppiä, kyllä varmasti joskua löydät viel ihanan miehen joka ei petä.

Vierailija
5/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun 3v. lapselle sanoisi, että et saa katsoa telkkaria jos et siivoa ja sit kuitenkin antaa katsoa telkkaria, vaikkei siivoaisikaan.

Vierailija
6/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti vain tuo tilanne ja perhekoko niin tutulta... Ei tietenkään tarvi vastata, kyse on yksityisasiasta.

Vierailija
7/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt käytös ennustaa parhaiten tulevaa. Jollet tuota siedä, niin sitten vaan tuumasta toimeen ja uuden elämän pariin.

Vierailija
8/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se idiootti edes päädy sänkyyn kaikkien kanssa, mutta jokaikistä naista on pakko yrittää. Noloa kun jotkut naiset on mulle tullu sanomaan että äijäs yritti iskeä mua. Niin ja sitten tähän kaikkeen paskaan kuuluu tietysti myös se ettei äijä koskaan myönnä mitään eikä oo mielestään tehnyt mitään väärää.

Vierailija
9/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa se akka sit kärsiä sen äijän toilailuista, sä voit nauttia ilman äijää vaikka lapsistas!

Vierailija
10/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä se idiootti edes päädy sänkyyn kaikkien kanssa, mutta jokaikistä naista on pakko yrittää. Noloa kun jotkut naiset on mulle tullu sanomaan että äijäs yritti iskeä mua. Niin ja sitten tähän kaikkeen paskaan kuuluu tietysti myös se ettei äijä koskaan myönnä mitään eikä oo mielestään tehnyt mitään väärää.

Vierailija
11/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksillä tutuilla tismalleen tuo tilanne. Mies pettää ja pettää ja pettää. Ja vonkaa tosiaan kaikkia. On yrittänyt muakin (olemme siis työkavereita miehen kanssa). Todella paha mieli hänen vaimonsa puolesta, joka mielestäni todella mukava ihminen.

Työmatkoilla kun on, niin pääasia ei suinkaan ole työ, vaan se, kuinka paljon ehtii juomaan ja mistä löytyisi akka pantavaksi. Sitten seuraavana päivänä naureskellaan tämän " mahtisonnin" touhuille miesporukalla. Itse pettämisen kokeneena oksettaa ja kuvottaa se touhu, kun tiedän tasan tarkkaan miltä kotona lasten kanssa olevasta vaimosta tuntuu.

Todella sääli, sillä mies on selvinpäin myös todella mukava ja fiksu. Hoitaa aina töissä hommansa hyvin ja on pidetty.

Kyseinen pari ollut yhdessäihan teinivuosista lähtien. En tiedä vaikuttaako asiaan, tuskin.

Ymmärrän kyllä että rakastat miestäsi, mutta niinkuin joku jo aiemmin kirjoitti, ei ole niille lapsillekaan hyväksi sun tilanteesi. Jos ei mies ole muuttunut, niin eroa vaan vireille. Ei se koira karvoistaan pääse.

Vierailija
12/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän