~ JOULUkuisten loppuviikko ~
Laitetaanpa pinoa kun en hoksannut uutta =)
Mä kävin lähettämässä vihdoin ja viimein pari kuvaa Lassista ja toivottavasti tulivat perille. En muistanu ollenkaan että kuka oli lähettäny omia kuviaan joten laitoin noita kuvia sitten melkein kaikille =))
Laittakaa viestiä jos joku jäi listasta ja haluaa nöähdä Lassinkin kuvia...
Lassi nukkuu vielä joten käynpä minäkin tekemässä sen testin =)
Pimmi
Kommentit (10)
Kävinpä myös tekemässä tuon testin ja yllätys, yllätys: Susan :) Tjaah, enpä osaa sanua juuta enkä jaata kun en yhen yhtään jaksoa ole tuota sarjaa katsonut :)
Akseli on ottanut kolme konttaus" askelta" :) ja senkin vaan yhden kerran ja siihen on jäänyt. Eiköhän tuo kävele ja puhu ennen kun pitäis kouluun lähteä :)) Nyt pitäs soitella tutustumisaikaa hoitotädille....
Yritän tässä kerätä voimia kärryttelyyn. Auto pitää hakea huollosta ja matkaa on semmoset viitisen kilsaa (ihan liian pitkä matka näin laiskalle immeiselle kun minä). Motivoimaan olen pantannut postissa pakettia jossa on minulle uusi klänninki ja luvannut itselleni että sen saa hakea vasta kun olen hakenut auton :) Niin ja Lindexin lahjakortti odottelee myös tuhlausta :)
Ei mutta nyt tupakalle ja sitte menoksi...
Palaillaan tähtöset!
RauPotar ja Akseli 2pv vaille 10kk
Heippa kaikille!!
Täällä on niin kiirusta ollut, ettei tänne oikein ehdi kirjoitella, jos ees lukeakaan :(
Opinnot ovat jo kovasti käynnistyneet (tänään tentti ja viikonlopun aikana tehtävä verkkotentti). Muutoinkin isompien tyttöjen harrastukset vievät oman aikansa ja ehkä sitä levätäkin joskus haluu...
Pimmille!!!! Tuun perässä ;9 Siis täällä yksi masukki :)))) Laskettuaika 10.4. elikkäs 12 viikkoa taitaa olla tänään alussa. Kävin tiistaina ultrassa kun ei edellisillä viikoilla kuulunu äänet. JOhtuu siitä, et on masukki niin takaseinässä. Kaikki oli hyvin ja täällä vain aippä kärsii pahoinvoinnista ja väsymyksestä.
Pimulle kuuluu ihan hyvää. Terveenä on ollut (koputtaa puuta), nyt on sitten tehny ekaa hammasta ja iltaisin on täytyny hieman lääkettäkin antaa, kun on tuntunut olevan niin hankala olo. Neiti ei mene edellenkään ryömimällä eteenpäin - pyöriessä kylläkin, istualtaa liikkuukin sitten ihan reilusti. Mahalleen jos laittaa, niin muutaman minuutin jälkeen on ahistus päällä....
Mitähän muuta.... ei tuu nyt mieleen. Taidan jatkaa ens kerralla - toivottavasti vähän lyhemmän ajan päästä ;)
--Mirpa ja pimut x 3--
Ekaks onnee raskautumisesta Mirpalle!
Me käytiin tänään Johannan kanssa lääkärissä, kirjoitti lähetteen Oys:iin lastenpolille allergiatesteihin.Saapa nähdä näkyykö niissä mitään,kun tuppaa olemaan ettei pienillä näy vaikka olisivatki allergisia.Tosin ompa nuo allergiat suurimmilta osin tiedossa jo,mutta oishan se jotain kun ois mustaa valkoisella,eikä vaan epäilyksiä!
Johanna oppi muutama päivä sitten nousemaan seisomaan tukea vasten,ja nyt tekee sitä koko ajan,ja konttaa vauhdikkaasti uusien mielenkiintoisten tavaroiden luokse.. muutaman askeleenki jo on ottanu tukea vasten,mutta ei se oikein kävelyä oo!
Mutta eipä tässä kummempia,
tintti ja Johanna kohta 9kk
Kovasti onnea mirpalle!! =))
Eihän meillä ole heittoa kuin pari viikkoa :o
Just tänäaamuna mietin tuota aloitusta tehdessä että missähän te luuraatte kun ei oo kuulunu mitään pitkiin aikoihin, mutta tulihan sieltäkin kuulumisia =)
Toivottavasti huono olo menee ohi... Mä en oo paljoa oksennellu mutta tänään on taas pitäny yökkiä joka ruuan jälkeen vaikka on jo 15. viikko menossa =/
Onkohan tuo nelosen testi jotenkin viallinen vai ollaanko me kaikki muka jotenkin " Susanmaisessa" elämäntilanteessa niin että saadaan sama tulos =D
Mä olin aivan varma että mulle tulis se punapää tai se perheenäiti kun oon aika kiitettävän tarkka tietyistä asioista enkä omasta mielestä ollenkaan niin kuin se Susan, mutta enpä minäkään oo hirveesti seurannu sarjaa että... hmm...
Tintin Johanna oli saanu lähetteen allergiatesteihin. Toivotaan että alkais asiat jo selvetä että teilläkin päästäis syömään kunnolla eikä tarvis miettiä koko ajan että mitenköhän tämän tai tuon kanssa käy.
Mä täällä kukun vieläkin ylhäällä kun odottelen ukkoa kotiin. On taas tuossa serkullaan saunomassa...
Taidanpa vilkaista tulisko tuolta telkusta enää mitään ja jos söis vähän suolapähkinöitä =P
Voi juku, huomenna onkin taas perjantai! =))))
Pimmi, Lassi ja öttismönkijäinen 14+jotain
Arvatkaa vaan, olenko kärsinyt ja pahasti, kun ei ole päässyt nettiin. Etenkin alussa vieroitusoireet olivat kovat.
Niin, otsikko viittaa siihen, että Nelosen testin mukaan olen Lynette. Passaa hyvin!
Mirpa oli tainnut raskautua, onneksi olkoon! Kirsikkako se oli kärsinyt kankkusesta. :-) Unikoulujakin pidetään ja opinnot/työtkin on jo aloitettu osalla täällä. Jouluntähdet olivat oppineet uusia taitojakin, hienoa! Tsemppiä allergiatesteihin meneville!
Meillä kuuluu seuraavaa:
- Saralle tuli kolmas hammas tämän parin viikon loman aikana
- tyttö kävi elämänsä ekan kerran saunassa toissa viikolla
- tyttö oppi todella taitavaksi kiipeilijäksi reissussa
- tissiä syödään 2-4 kertaa yössä.
Tyttö seisoo joskus jo lyhyempiä aikoja ilman tukea, mutta vielä ei riitä rohkeus tai taidot ottaa askeleita omin päin. Kiipeilyharrastus oli ihan pop mummolareissulla. Meillä alkaa olla kohta henkivartijan paikka vapaana.
Yöllä syödään edelleen tissiä. Onkin mielenkiintoista maanantaina aloittaa tuo 3 viikon työurakka, kun nukkuu sellaiset 7 tuntia usealla herätyksellä... No, suoraan sanottuna odotan sitä, että saan huolehtia vain itsestäni päiväsaikaan! Tekee varmasti terää, vaikka olisi kuinka zombieväsynyt.
Nyt täytyy rientää aamukahville ja sitten kauppaan, jotta pääsee täyttämään tyhjänä ammottavaa jääkaappia. Pakastin onkin sen sijaan ihan täynnä kaikkia äidin ja anopin antamia marjoja.
Mukavaa loppuviikkoa!
Iituli + S 9 kk ja risat
Aika menee kuin siivillä eikä oikein kerkee muuta kuin vahtimaan pojua. Kovaa vauhtia kontataan ja noustaan seisomaan tukea vastaa, askelia ottaa hyvin kun käsistä pitää. Päivän mittaan tulee käveltyä aikalailla, koko ajan tykkäisi vaan käppäillä. Leluja on paljon joiden perässä mennään vinhaa vauhtia.
Hampaita on edelleen ne kaksi mutta ylös tekee tuloaan 4. Kovin tuntuu kestävän tuo puhkeaminen.
Pojun lempiruokaa taitaa olla kaikki missä spagettia ja muuta makaroonia, hipp:in tagliatelle-pasta on ehdoton suosikki. Tosin syö kyllä kaikkea mitä antaa. Kokeiltiin uutta kasvis-lammaspataa mutta siinä on se paha että äiti inhoaa lampaanlihaa eikä tykkäis maistaa ennen kuin pojulle antaa mutta pakko oli ja poika söi hyvällä ruokahalulla.Nyt ollaan innostuttu närimään kurkkua, tosin pelkillä alahampailla ei juurikaan saa mitään irti mutta onpa ajankulua ainakin.
Tein muuten myös sen testin ja tulos oli Gabrielle. Ihan ok sillä oma suosikkini sarjasta :)
Tuli vihdoin hemmoteltua itseä, kävin kokovartalohieronnassa (sain lahjakortin jo kesällä, mutta vasta sain mentyä) ja pari päivää sitten parturissa ja vielä värjäsin tukan itse. Nyt on kiva ja rentoutunut olo.
Onkos muilla tähtösillä sitä että äidille riehutaan ja rehataan ja vieraille hymyillään ja ollaan ihan jotain muuta kuin kotona, poika tuntuu purkavan kaiken minuun, haluaa syliin mutta sitten ei viihdykään ja haluaa pois mutta laitappas lattialle takaisin, hirveä huutokonsertti alkaa. Joku ihme kausi menossa vissiin.
No nyt pitää mennä pakkaamaan pojalle reppu, menee mummilaan hoitoon, pitää piakkoin lähteä viemään. Saan vapaa illan ja huomenna illalla haen takaisin. Mitäs kivaa keksisikään ;)
Mukavaa viikonloppua tähtösille ja mammoille.
Sonette ja Nicolas 9.5 kk
Onnea Mirpalle raskaudesta! Meillä mies on alkanut taas puhua uudesta vauvasta mutta mä en oo vielä ihan varma. Mieli tekisi mutta jos järkevästi ajattelee niin kannattaisi hoitaa nuo opiskelut ensin pois.
Mä oon joskus aikaisemmin tehnyt tuon testin ja taisin olla Lynette. On tuo ehkä eniten minua, en tunnista itseäni kyllä mistään noista hahmoista.
Tänään on meidän muuttopäivä, melkein kaikki tavarat on pakattu ja mies lähtee kohta hakemaan isoa autoa. Kaks viikkoa mun vanhemmilla ennen kuin päästään uuteen... Mutta hyvin se menee.
Nyt jatkuu pakkailu, palaan myöhemmin...
Tinnis & Nemo
Täällä olis pientä krapulantynkää. Oltiin eilen naisporukan kanssa liikenteessä ja hauskaa oli. En vaan ymmärrä kuinka tuli niiin huono olo neljästä siideristä ja yhdestä punaviinilasista. Ikinä ennen en ole kärsiny kunnon krapulasta, mutta nyt neidin jälkeen tulee noinkin pienestä määrästä tosi huono olo. Vanhuus ei näköjään tuu yksin.. =)
[b] Mirpalle [/b] tosi paljon onnea raskaudesta!! Ihqua!!
Meillä neidille ei kuulu mitään uutta. Syöminen taas tökkii.. Haluais syödä itse, mutta kun se on niiiin kovin suttaista hommaa, et mä en jaksais kattella. Huoh, oppis jo syömään kunnolla itse! =) Huomenna olis neuvola, joten katsotaan mitä puntari sanoo, onko tullu tarpeeksi lihaa luille.
Nyt ottaan ruoka uunista.. Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa! Meillä pohjanmaalla ainakin tosi ihana ilma ulkona.
rusina & M pian 10kk
Niin, listasta jäi pois se, että minulla alkoivat ekat menkat pari viikkoa sitten. Jippii, voi sanoa sarkastisesti. Olen tietenkin iloinen siitä, että en ole raskaana, mutta eipä ole ollut ikävä niitä lainkaan.
Tulin nyt kasvattamaan vain pinoa näin lyhyesti ja huikkaamaan, että huomenna lähden töihin! Olen ennennkin puhunut siitä, mutta nyt tämä asia on sitten yhden yön päässä. ONNEKSI tämä huki on vain kolmen viikon mittainen. En edes uskalla ajatella helmikuuta, jolloin siirryn työelämään taas ihan kokopäivätoimisesti.
Tontin metsästys jatkuu edelleen. Voi, kun löytyisikin yhdessä kavereiden kanssa hyvä ja siedettävän hintainen tontti. :-)
En tiedä, ehdinkö/voinko lukea töissä pinoa, mutta pitäkäähän lippua korkealla ja kirjoitelkaa ahkerasti!
Iituli
PS. Ainoa asia, joka mietityttää tuossa töihin lähdössä, on oma jaksaminen, kun yöllä imetän monta kertaa. Toisaalta onhan se toisaalta niin helppoa, kun voi huolehtia vain itsestään. Mutta nyt lopetan itseni toistamisen.
Susaneja me ollaan vissiin kaikki :o
Tässäpä vielä edellisen pinon linkki:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=11335510&p=2&tmo…
...