G: Tunnusta! Paljasta perheesi av:n vastainen elintapa. Mitä sääntöjä rikotte?
Meillä esikoinen on viety jo 1-vuotiaana hoitoon. Asumme vuokralla. Kuukausitulomme poikkeavat huimasti av:n normeista (1000 euroa/kk ja hyvin tullaan toimeen tai 10 000 ja ei riitä mihinkään... Emme myöskää ole koskaan omistaneet yhtään Reimateciä.
Kommentit (50)
Itse on palstalla vain " sattumalta" .
Vierailija:
Itse on palstalla vain " sattumalta" .
samaa mieltä, eli täällä nämä arvostelijat ovat aina paikalla sattumalta ja ovat muita parempia ihmisiä, mutta kysymys kuuluukin:
kuinka on sitten aikaa ja ennenkaikkea halua edes kommentoida ja arvostella näiden ns. av-mammojen (tosi tampio nimitys) tekemisiä tai sanomisia??? Eli samassa veneessä ollaan ;)
tms. , eli ei ollut " hyvää syytä erota " muuta kun emme olleet onnellisia yhdessä
-uusperhe, yhteensä neljä lasta
- asumme vuokra-asunnossa
- vain yhdellä lapsista Reimat
- juomme toisinaan alkoholia lastenkin nähden
- imetin kumpaakin lastani vain 4 kk
- toinen syntyi sektiolla
- annettu purkkiruokaa
- annettu joskus tukkapöllyä lapsille
-käymme molemmat kokopäivätöissä
En voi kun ihmetellä, kun sekä kouluista että päiväkodista tulee palautetta, että lapset ovat fiksuja ja harvinaisen sosiaalisia ja tasapainoisen oloisia...!
Kotiäitinä ollessani koti ei loistanut kuten olisi tietenkin kuulunut.
Imetin molempia alta vuoden ja osittaisimetin alta 6kk molempia.
Kuopuksella ei ole Reimatecia. Goretexeja ei ole kummallakaan.
Meillä syödään eineksiä.
Mulla ei ole lasta ollenkaan, enkä edes tiedä haluanko sellaista. Ikää kuitenkin jo lähemmäs 30.
Lapsemme ovat viihtyneet päiväkodissa reimatecit päällä...
- juomme viiniä vaikka lapset ovat kotona (viikonloppuisin, huiii)
- tulot poikkeavat normaalista (yksi työtätekevä, 25.000 e/kk)
- meillä syödään karkkia muutenkin kuin lauantaisin, eikä lapsilla silti ole reikiä hampaissa
Meillä on Nico-Petteri, josta te ette tykkää :(
Nico on korvikelapsi ja virikehoitolainen. Sen isäpuoli on mua nuorempi.
Toinen on sitten varmaan se, että tykkäämme toisistamme - Suurin osa täällä raportoiduista miesten aiheuttamista ongelmista/ominaisuuksista (JSSAP-osasto) on aika uppo-outoja! Kuten myös se, että avioseksia ei saa haluta, ainoastaan työkaveria. =)
Ja että viihtyy lasten ja miehen kanssa - myös lomalla, eikä koe perheen kanssa matkailua vaivalloisena, vaan lomana. Se, etteivät pienet lapset muista matkoja vuosien päästä - mitä sitten? Loma on lomaa, se on se hetki. Joskus lomaillaan kotona, joskus mökillä, joskus Dubaissa.
Ja sitten VIINANJUONTI. Täällä ollaan joko absolutisteja tai sitten ollaan kaatokännissä ja lapset ovat turvattomia. Meillä on juotu aina juhannukset ja joulut, ym. ja " kännit " ovat sitä luokkaa, että autoakin pystyy ajamaan. Lasillinen tai kaksi hyvää viiniä on joillekin tuntematon käsite!?
Anoppi ei ole myöskään kamala, miten olisi hänhän on kasvattanut hienon pojan ja oma suku on rakas!
Jos jollain menee huonosti, niin täysi myötätunto, mutta jos jollain menee tosi hienosti, niin hyvä niin, ei ole minulta pois. Eikä myöskään toisen kiva auto, asunto, ym.
Luulen, että se on vähän tuo elämänasenne, ettei ole koko ajan piikki pepussa ja toisaalta asiat on sen verran hyvällä tolalla, että helppo nauttia elämästä! Kiitollisena siitä tottakai.
Olen eronnut lapsen isästä ja asun vuokralla
Lapsen lempiruoka on pinaattiletut, joita saakin usein
Myös muita puolivalmisteita käytetään, suurimmasta osasta eineksiä lapsi ei kyllä tykkäää
Ei syödä hedelmiä päivittäin
Lapsi on ulkoillut välillä yksin jo 3-vuotiaana
Arkea helpotetaan alentumalla lapsen tasolle ja pestään esim. hampaat leikin varjolla
Lapsi on nukkunut omassa huoneessa aina
Saa tulla yöllä viereen aina kun tahtoo
En imettänyt
En siivoa joka viikko
En vaihda lakanoita enkä pyyhkeitä joka viikko
Ja ne pyyhkeetkin kuivuu naulakossa, ei patterilla tai narulla
En jaksa silittää lähes mitään
Ja näitä varmaan tulis vielä... on paljon hyvääkin ja asioita joita teen av-standardin mukaisesti, jopa paremmin, mutta niitähän tässä ei kysytty