ooO Helmet Ooo Loppuvaa viikkoa kohti
Noh niin. Tämäki viikko kääntyy loppuun päin.
Kiitos kaikille myötäelämisen taidosta, on kuitenkin niin paljon helpottanut, kun on teille saanut kertoa.
Iitulii tais kysellä vauvan ikää. Nythän sitä olis melkein 5kk (syntyi vapunpäivänä).
Tällä hetkellä odotellaan, mitä sydän sanoo, kukaan ei anna mitään ennustetta, ylilääkäri oli vaan kirjoittanut isälle sairasloman ja todennu, et nyt olis varmaan syytä olla paikalla... Lohduttoman tuntoista!
Mutta niin kauan kuin on elämää, on toivoakin.
Oma tilanne vaan lipuu näiden asioiden seassa eteenpäin. Tänään on rakenneuä, mut enpä ole paljoa ehtinyt sitä jännitää...
Tsemppiä anna_liisalle tämänpäiväiseen! Toivottavasti nyt jo onnistuu!
Ai niin. Ja uusiakin saatiin vielä mukaan. Tarvetuloa heillekin! Tähän joukkoon mahtuu kyyyllä!
Luuk@ 19+5
Kommentit (24)
anna-liisa: Kiitokset ihanista sanoistasi, samaa olen ajatellut sinusta jo alusta alkaen! Sulla enää kaksi tai kolme päivää tuloksiin. Jännittääkö?Mua kyllä jännittää sun puolesta, ja toivottavasti suuri kivi tipahtaa vihdoin sydämeltä!!!!
luuk: toivottavasti siskosi pikkuinen on edes hitusen lisää voimistunut viikonlopun aikana.
Kauheesti en odota seuraavaa 4 viikon päästä olevaa ultraa, koska se todella pelottaa, mutta parhaani mukaan olen yrittänyt nauttia näistä hetkistä ennen ultraa ja uskoa siihen,että kaikki olisi hyvin sit. Jos sit ei näytä hyvältä, niin sit ei oo kyllä helppoa. Nyt vielä on toivottavasti paljon toivoa, et kaikki kääntyy hyväksi.
Mutta olihan se ihanaa, kun sai viikon nauttia normaalista raskaudesta. Ja toivottavasti loppukin kääntyisi parhain päin!
Mukavaa tulevaa alkuviikkoa kaikille!
Nyt meen katsoon Maajussille morsianta ja Big brotheria!
iitulii72 19+4
LUMI_LEOPARDILLE ONNEA HYVISTÄ ULTRAKUULUMISISTA!
Ja kiitos kantoliina vinkistä, täytyy tutustua tuolle sivustolle.
ASTRALIS: Olipa tylsä kokemus ultrasta! :/
Illalla oikaisin hetkeksi kuopuksen 4v. viereen hänen sänkyynsä. Vaihdettiin hetki tärkeiden asioiden kuulumisia ja sitten rukoiltiin yhdessä iltarukous. Kun oli lopuksi pyydetty siunaamaan äitiä,isiä.....niin ykskaks tyttö jatkoi itsekseen : Rakas taivaanisä, anna meidän vauvan syntyä hyvänä ja ehjänä!
Tyttötiimi : Lasten suusta tulee totuus. Mulla tuli ihan kyyneleet silmiin kuin luin tuon jutun. Totisesti toivotaan että meidän kaikkien vauvat syntyvät hyvinä ja ehjinä.
TONTTULIINA; Meillä ainakin rakenneultrassa sanottiin, että siinä näkyy se sydämen perusrakenne eteiset ja kammiot, mutta ei välttämättä niitä muita mahdollisia vikoja.
JOGULLE onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)
Tervetuloa Elinamami! Koitan nostella tuolta sittäytymispinoa jonne voi tietonsa laitella.
LUUK@:Kovasti vaan toivottelen sinulle voimia! Kirjoittele siskosi vauvasta tänne jos/kun se helpottaa, koitamme tarjota virtuaalista olkapäätä.
KYSYMSYS: Paljonko painon pitäisi/saisi nousta viikossa 20+ viikoilla?
TANGOLLEKIn onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)
Ja KRISTALLIllekin onnea hyvistä ultrakuulumisista!
Hmm. monille on annettu koko ennusteita, ei meille vaan, ja en edes tajunnut kysyäkään! :/
JAahas, kello on taas sen verran, että pakko laitella konetta kiinni ja mennä nukkumaan, jotta jaksaa herätä taas aamusta.
Aina jää tää kommentointi tosi vähäiseksi, oikein harmittaa. :(
ON: Eilen vauvalla oli oikea muljumispäivä tuntu, että koko päivän vauva oli koko ajan menossa johonkinsuuntaan. Tänään vauva potkaisi ekaa kertaa niin, että sen tunsi mahanpäältä kädellä. :) Toivottavasti tuleva isukkikin kohta pääsisi tuntemaan noita potkuja ja liikkeitä
Mantelipulla ja hulju mulju 22+2
iitulii72:Siis mua jännittää kyllä kovasti tuloksen kuuleminen.Jospa sitä vihdoinkin pääsisi nauttimaan tästä raskaudesta.Viikonlopun aikana mun täti povaili et ku mulla on niin alhaalla tuo masu et taitaa tyttö tulla,mutta ei mulla pojiltakaan ole ollut kovin korkeella.
Itse ei jaksa ajatella vielä sukupuoli asiaakaan ennenku varmistuu vauvan terveys.Mutta oikeen ihanaa alkanutta viikkoa helmimammoille!
Huomenna tai ylihuomenna tosiaan saa tulokset!
anna_liisa 21+5
En nyt ole aivan varma lakon vaikutuksista äitiyspäivärahaan, mutta itse ajattelin hakea viimeisen verotuksen mukaan. Koska sulla tulee täyteen RV22 ? Silloinhan sä saat hakea äitiyspäivärahaa. Tehy nimittäin vasta päättää mahdollisesta lakosta 9.10. Ja mahdollinen lakkovaroitus on annettava 2 viikkoa ennen lakkoa. Tällöin lakko alkaisi ehkä marraskuussa. Toivotaan että nuo viikot tulee sulla täyteen jo ennemmin. Mulla tulee 19.10.
Itse olen yksityisellä puolella joten mahdollinen lakko ei välttämättä kosketa minua paljonkaan. Ehkä kuitenkin joudun maksamaan suurempaa osuutta tehylle työtuloistani jolla sitten tuota lakkoa rahoitetaan. Hyvän asian puolesta tässä kuitenkin taistellaan.
Mauii RV 19+2