Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan lukenut Leena Lehtolaisen Maria Kallio -kirjoja?

Vierailija
26.09.2007 |

Tässä paremman kirjan puutteessa aloin lukea yhtä ja ihmetytti pari kohtaa. Maria Kallio oli 4-kuisen vauvan äiti ja lähti ravintolaan - ei siinä mitään - mutta kuvailtiin, miten hän muutaman viskipaukun jälkeen meni imettämään vauvaansa. Toisessa kohdassa kuvailtiin, miten hän sukulaistensa kanssa " kumosi monta punaviinipulloa" joulupöydässä ja sitten taas imetti vauvaa.. :) No, en tiedä onko hänellä omia lapsia, mutta jos on, niin ehkä vanhempia jolloin ei paasattu imetyksen ja alkoholin yhteensopivuudesta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin typerä, etten jaksanut sen pidemmälle.

Vierailija
2/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyttävää perusdekkaria.

Ja on sillä kirjailijalla omia lapsia... olikohan yks poika tmv?? Mutta kirjoissahan välittyy selkeesti se kuinka paljon Kallion perheessä isä huolehtii perinteisistä äidin hommista ja äiti on vaan Poliisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten Lehtolaista niin arvostetaan. Olen lukenut kaikki kirjat ja ihan kohtalaista viihdettä, mutta ei sen enempää.

Lehtolaisen " Jonakin onnellisena päivänä" oli kyllä mielestäni tosi hyvä. Erilainen ja hyvä.

Vierailija
4/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski humalassa imettämisessä tulee vain siitä, jos on niin humalassa, ettei pysty turvallisesti käsittelemään vauvaa. Saman määrän alkoholia saa D-vitamiinitipoista, joten humalaisen äidin maito ei vahingoita vauvaa.

Vierailija
5/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta kirjoissahan välittyy selkeesti se kuinka paljon Kallion perheessä isä huolehtii perinteisistä äidin hommista ja äiti on vaan Poliisi...

Mä tykkäsin kans siitä " Jonakin onnellisena päivänä" , mutta nää Kallio-jutut ei oikein iske.

Vierailija
6/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Riski humalassa imettämisessä tulee vain siitä, jos on niin humalassa, ettei pysty turvallisesti käsittelemään vauvaa. Saman määrän alkoholia saa D-vitamiinitipoista, joten humalaisen äidin maito ei vahingoita vauvaa.

Vierailija
7/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suunnilleen, että onko joku joka on joskus kuunnellut radiota!

Vierailija
8/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kai pitänyt kysyä " onko kukaan tällä palstalla lukenut..." . Tai mieluiten kai " oletteko lukeneet.." :). Ehkä olen pihalla monessakin asiassa, mutta se ei ollut pointtini. -ap-

Vierailija
9/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivo satakieli tai jotain sinnepäin. Tosi surkea, mutta luin kuitenkin loppuun kun ei muuta lukemista sattunut olemaan. En olisi itse kyseistä kirjaa edes ostanut, sain sen joululahjaksi.

Vierailija
10/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se käy. Miesten on oltavia miehiä ja naisten naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi