Syöpääkö? Olisko jollain kokemusta?
Kunto vain huononee, enemmän ja enemmän kipuja... sellaista luukipua ja turvotusta toisessa nilkassa. Nilkasta otettiin röntgen josta lääkärin pitäis huomenna soittaa.
Limainen yskä, hengenahdistus, rintakivut... niin ja nää ei mene pois, ollut jo pitkään.
Nää kivut on aivan kamalia, 24/7. En voi enää kävellä kunnolla, vaan linkkaan. Se on vähän kuin hammassärky, joka herättää mut yölläkin. Ja lihaksissa koko ajan tunne kuin olis kramppiin menossa
Ikävä tunne kun keuhkoihin sattuu ja yskin vaan limaa.
Myös koko kaulan aluaja kurkku kipeänä. Kielikin näyttää ihan omituiselta, ihan kuin puun lehti tms...
Huomenna kun lääkäri soittaa, sanon kyllä että haluan tarkempia tutkimuksia, eihän tätä jaksa kukaan..
Kommentit (11)
nostan vielä, jos jollain ollut samanlaista joskus... ja tuskin mikään infektio kuukausia, vuoden kestää.
ei syöpä näy laajasta verenkuvasta ja noista mitä multa on otettu, paitsi ehkä verisyöpä eikä sekään aina.
Multa otettiin joku koe myös minkä olis kuulema pitänyt kertoa onko allergiaa.
Ensinnäkin nuo sinun oireesi eivät välttämättä liity mitenkään toisiinsa tai johonkin yhteen tautiin. Eikä kyse varmaankaan ole mistään vakavasta, sillä se olisi jo tullut ilmi sinusta otetuista kokeista.
Jatkuva limaisuus kertoo esim. astmasta tai allergiasta. Onhan varma ettei kodissasi ole hometta? Itse asuin homeasunnossa ja olin todella kipeä: jatkuvaa kuumeilua, hengitystieinfektioita, päänsärkyä, epämääräistä kolotusta. Ravasin lääkärissä ja otettiin kaikennäköisiä kokeita...epätietoisuus oli hirveää! Kun sitten asunnon homevaurio löytyi ja muutin toiseen asuntoon niin vaivani katosivat:-)
Mitäköhän maksaisi yksityisellä mittauttaa se joku arvo, että näkis johtuuko homeesta?
Haluan taas terveeksi!!!!
niin että eikai home nyt sentään aiheuta sellaista, ettei voi kuin nilkuttaen kävellä? Ja mun jalat on ihme pahkuraiset, ei pelkästään siitä turvonneesta nilkasta.
Homeasunnossa olemme joskus asuneet, ja haistan kyllä sen hajun, en usko et täällä on mitään hometta.
Työpaikka on ollut jotain kosteusvaurioo, mutta ei sekään selitä miksi oireeni jatkuvat myös kotona ja esim sairaslomilla.
?
Tiedätkö, miltä kyhmyruusu näyttää? Onko nilkoissasi sitä? Kuulostaa muutkin oireet kovasti sarkoidoosilta. Käyhän www.heli.fi ja siellä sarkoidoosi.
terv. sarkkispotilas
tuollaisia kyhmyruusuja ne ei taida olla. Ei siis mitään värimuutoksia.
Iho ei ole näyttänyt pitkään aikaan terveeltä, vaan sellainen harmahtava, läikikäs.
Mustelmainen.
nostan vielä, jos jollain ollut samanlaista joskus... ja tuskin mikään infektio kuukausia, vuoden kestää.
Onko noissa kivuissa minkäänlaista vuorokausivaihtelua?
en mä osaa sanoa onko vaihtelua... kun koko ajan koskee. Turvotusta on näköjään polven alapuolellakin. Ihan sama mikä tauti, kunhan saan oikeat lääkkeet ja pääsen kivuista eroon... no, en tietty syöpää toivo, mutta jos joku reuma vaikka on tms.
verikokeet ok. Ei myöskään reuma, kihti jne mitään. Mutta eihän nilkkakaan turpoa ilman syytä, saati nää kivut!