Lue keskustelun säännöt.
Mita tuotetta et voisi vaihtaa samaan vastaavaan " halpis" tuotteeseen? Oli sitten kyseessa ruoka, juoma, taloustavaratuotteet tai mika tahansa
26.09.2007 |
Esimerkkinä eli ostat aina Melitta suodatinpusseja etkä Rainbow merkkisiä.
Kommentit (44)
Ne kestää ainakin 3x pitempään kuin halvemmat kengät ja sopivat suomalaiselle jalalle. En osta enää muita.
Aidot hajuvedet saa äänen täältäkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin ei mikään ohut Embo tms vaan Ainoa Todella Hyvä -> Lidl vaaleanpunakukkakuvioinen 4-kerroksinen...
ja kauramurot elintarvikkeistä.
Vaatteita en osta mistään halpahallista.
Me käytetään aika paljon pirkkatuotteita, lähikauppa kun on K-kauppa. Kananmunissa ostan aina luomua, mutta pirkan luomua. Marginaalisesti halvempi kuin tavan luomu.
Samoin espressokahvissa Illy on meillä merkki.
Hedelmäkarkeissa ei kannata ostaa euroshopperin tai vastaavien nallekopioita. Alkuperäiset Haribot ja Bassetit paljon paremman makuisia.
Vessapaperissa Lambia. Siitä on vaikea tulla takaisinpäin.
Hiustuotteet mulla on tigiä. Mulla on kuivat luonnonkiharat ja niissä todella vaikuttaa tuotteiden laatu ja koostumus. Paul Mitchell on toinen vaihtoehto.
Suihkugeeleissä ollaan kaikista friikeimpiä: meillä on englantilaiset Original Source -suihkugeelit. Ovat itse asiassa ihan market-kamaa siellä, mutta tykätään pullojen designista ja tuoksusta. Mä käyn melko usein Lontoossa työmatkalla ja mieskin on englantilainen, joten meille tulee reissuja siihen maahan riittävän usein. Samoin mieheni juo vain pääsääntöisesti englantilaisia markettiteelaatuja. Lapsuuden tuttu maku...