Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita tuotetta et voisi vaihtaa samaan vastaavaan " halpis" tuotteeseen? Oli sitten kyseessa ruoka, juoma, taloustavaratuotteet tai mika tahansa

Vierailija
26.09.2007 |

Esimerkkinä eli ostat aina Melitta suodatinpusseja etkä Rainbow merkkisiä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin ihmetytti toi kanamuna, tosi moni näköjään huomaa eron, täytyy tehä sokkotesti perheessä!

Vierailija
22/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito- ja lihatuotteet voisin vaihtaa halvempiin, jos löytäisin suomalaisia halpiksia. Mutta näissä olosuhteissa joudun ostamaan nekin merkkituotteina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ne eivät ole luomu/lattiakanala-munia ja tän takia moni ei niitä osta???

Mun lista on lasten ulkovaatteet,Fairy,Brazil-kahvi,Flora ja juuri nämä luomu/lattiakanalamunat.

Vierailija
24/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykinpesuainetta -ariel

levitettä -Kevyt levi 40%

jugurttia - Valion

käsitiskiainetta -mulle käy ainoastaan Sunlight,muut polttaa käsiä

puuteria -Lumene

toppahaalaria -Lassie (joku vois pitää tätä halpiksena mut itse en vaihtais esim Lotta&Lassiin tmv merkkiin)

lapsen talvikenkiä -Viking

kahvia -Juhla Mokka

särkylääkettä -Burana ja Panadol

Vierailija
25/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa aina kahviksi Presidentin tummaa paahtoa.

Käsitiskiaine on Fairya.

Maito ja kanamunat ovat luomua ja liha suomalaista.

Muuten olen aika avoin myös halvemmille vaihtoehdoille. Tosin aika huonosti seuraan mitään hintoja. Multa on esimerkiksi turha kysyä maitolitran hintaa.

Vierailija
26/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivariini

Muttin tomaattimurska

Heinzin ketsuppi

Lotus ja Embo-paperit

Presidentti-kahvi

Valion luomukevytmaito

Joe Blascon puuteri ja peitevärit

Vierailija
27/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äidiltäni vanhan leivonta-alusta ja kun kerran näytin sitä esittelijälle niin hän vei sen mennessään ja toi minulle uuden! Vanha oli ainakin 15v ollut käytössä! Mitäs siitä sanotte?

Toisen kerran olin saanut lahjaksi hienon veitsisarjan ja kokkiveitsi oli puolen vuoden jälkeen ihan suikero ja terä pilalla. Selvä valmistusvirhe, mutta eipä takuu korvaa... No, kerroin yhdessä esittelyssä ja esittelijä kertoi että käyttää itse vain tupperin veitsiä koska myös niissä on ikuinen takuu. Ostin koko sarjan ja on tytöt, todella loistavia veitsiä.

Pakastus- ym rasioita olen vaihtanut paljonkin milloin minkin syyn vuoksi.

miroastian olen kerran vaihtanut, mutta eipä onnistu ikealaisen tai anttilan...

Vierailija
28/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyhjene millään. Ei kelpaa lapsille eikä aikuisille. Järkyttävän makuista!

Vierailija
29/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon ja juuston pitää olla Valion. Se Pirkan sinihomejuusto on pahaa, maistoin kaverin tekemään pizzaa, mutta makuasiahan se on. Sitten Pepsi Max... onkohan muuta.... no puuterin pitää olla Kaneboa. On noita varmasti muitakin, vaikka olen opiskelija, niin :)

Vierailija
30/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivariini.

Ketsuppi Heinz tai Felix, tai Lidlin ketsuppi, eli sieltä ostettu halpis kyllä kelpaa.

Muuten meillä ollaan kyllä aika avoimia kaikelle halpikselle, esim. lääkkeet pyritään aina löytämään edullisimmat ja kytätään muissakin ostoksissa tarjouksia ja aleja.

Vierailija
31/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi toi joskus ulkomaanreissusta (olikohan Egyptistä) Dilmahin toffeen tms. makuista teetä, ja se oli mielettömän hyvää! Saako noita siis Suomesta jostain ostettua? Olen luullut, etten enää koskaan ko. teehen törmää... :)

Vierailija
32/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan paljonkin Ranibow-tuotteita ja ovat yllättävän hyviä.

Vierailija
33/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomumunien tuottaminen on eläinystävällistä; hyvät elinolot. Tärkeintä mulle on kuitenkin se, että kanat ruokitaan lajinmukaisesti ja ilman antibiootteja -> luomukananmuna on sellainen vitamiini- ja ravinnepommi joksi luonto sen suunnitteli.

Elinolot ja ravinto ratkaisevat tuotetun ruoan laadun. Katso joskus vaikka vaan tehotuotetun ja luomumunan keltuaisen silminhavaittavaa värieroa: luomu on voimakkaan keltainen, tehotuotettu hailakka.

Vierailija
34/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maitotuotteet (maidot, kermat, rahkat, ym), näillä ei mitään väliä kuka tehnyt.

Suodatinpusseissa mulle on ihan sama mitä merkkiä, mä en käytössä huomaa eroa.

Kaikenlaiset pussit ja kertakäyttötuotteet (esim. alumiinivuoat, kertakäyttöastiat, jne).

Muuten en juuri ruokakaupassa halppismerkkejä käytä.

Mut sitten esim. vaatteissa ei juuri merkillä ole väliä jos puhutaan sukista, alushousuista ja tarhavaatteista. Ulkovaatteissa sitten mulla on yleensä sekä halppis että merkki. Eli tarhaan kestävät ja juhlaan halvat mutta hyvännnäköiset, merkkikuteet kun yleensä ei ole mitään juhlavia.

Vierailija
35/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ihan sama onko sinulla tai muilla suomalaisilla työtä ja toimeentuloa?

Vierailija
36/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että monessa pakkaamossa, on kyse sitten leivistä, kekseistä, lihasta.. ihan mistä vaan.. vaikka nenäliinoista taikka saippuasta.

Tuotteet kulkevat samaa linjaa, toinen pakataan KALLIIN merkin pakkaukseen, toinen HALVAN pakkaukseen.

Tuote on sama. Täysin sama.

Pakkaus vaan eri - ja hinta.

Vierailija
37/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuonut Puolasta, Vilnasta ja viime aikoina Tallinnasta hillittömät varastot =)

Vierailija
38/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että monessa pakkaamossa, on kyse sitten leivistä, kekseistä, lihasta.. ihan mistä vaan.. vaikka nenäliinoista taikka saippuasta.

Tuotteet kulkevat samaa linjaa, toinen pakataan KALLIIN merkin pakkaukseen, toinen HALVAN pakkaukseen.

Tuote on sama. Täysin sama.

Pakkaus vaan eri - ja hinta.

Vierailija
39/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnollista. eipä mulla sen kummempia tule mieleen, muu onkin halpista meillä-

Vierailija
40/44 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tonnikala

- hyvä ostos -käsienpesuaine

Olen niin monta kertaa pettynyt kauppojen omiin halpamerkkeihin sun muihin, etten niihin enää lankea. Samoin vaatteet: ostan mieluummin vähän vähemmän ja laatua, kuin kannan kassitolkulla halpaa tavaraa, joka ensimmäisen pesun jälkeen on nyppyistä tai saumat vinossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme