Tietäisikö joku mikä Reimatec-haalari on kyseessä?
Olen yrittänyt metsästää yhtä tiettyä Reimatec -välikausihaalaria, mutta helpottaisi kun tietäisin mallin nimen.
Haalari on viime kevään (tietääkseni) mallistoa, väriltään todella tumman ruskea (muta?) ja etupuolella on pienet suikaleet taivaansinistä. Olisikohan sisävuori sininen? Haalari on baby-mallia.
Näin kerran ko. haalarin kaupassa,mutta kun juuri silloin ei ollut akuuttia tarvetta, jätin sen harmikseni kauppaan. Olen nähnyt vain pari kertaa sellaisen jonkun lapsen päällä. Viime keväänä en niitä kaupoissa juurikaan nähnyt, joten olisikohan ollut joku vähemmän valmistettu väri.
Haluaisin sellaisen ensi kevääksi pojalleni ja seurailen kyllä tarkkaan huutonettiä jos sinne sellainen ilmestyisi.
Mutta siis, tietääkö kukaan mikä haalari on kyseessä?
Kommentit (5)
Se oli välikausihaalari. Täytyypä googleettaa vielä tuo Ranua. En tiennytkään, että syksyski on tullut joku uusi malli Reimalta???
Mutta mitä tarkoittaa Bemberg-vuori? Onko tuo siis välikausi- vai talvihaalari?
Onko joku nähnyt jossain tuota mallia?
Mä kun yritin katsoa vaan viime kevään malleja. Ranua on tässä uudessa talvimallistossa, en oikein tiedä mikä välimuoto se on, mutta Reiman sivuilta varmaan löytyy, kun on uutta mallistoa.
Edessä vaaleansinistä silleen vähän " kolmiomaisesti" ..?
Tai tämä toinen.. Kieli vähän hankalaa :)
http://images.google.fi/images?svnum=10&um=1&hl=fi&q=reimatec+wallaby&b…