Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsensä " uhraavat" äiti-> ei luota mieheensä isänä.

Vierailija
25.09.2007 |

Haetaan lapsi hoidosta, lapsi oksentaa. Äiti epäilee ettei kyseessä ole vatsatauti vaan lapsi on syönyt jotain sopimatonta kun ei vaikuta kipeältä. Äiti peruu kuntosalivuoronsa/jumppansa/harrastuksensa ja jää kotiin lapsen kanssa.

-MIKSI ISÄ EI KELPAA? Kun kuitenkin on illan kotona eikä mitään menoja ole sovittuna.

Äiti päättää pitää lapsen kotona seuraavan päivän, varmuuden vuoksi (hyvä niin). Äiti jää kotiin hoitamaan lasta.

-MIKSI ISÄ EI KELPAA? Äiti kun tekee sairasloman sijaisuutta muutaman viikon, hänen työpaikalleen tulee enemmän ongelmia poissaolosta kuin isän.

Kertokaa nyt, mikä näitä naisia vaivaa? Miksi isä ei ole yhtä hyvä hoitamaan lasta? Miksi ei anneta edes tilaisuutta? Miksi AINA äiti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hyvä isä, hän viihtyy lasten kanssa kun saa leikkiä ja touhuta kaikkea. Mutta hoivaaminen on enemmän minun hommiani. Näin se on mennyt ihan itsestään, ei kumpikaan ole pakottanut toista mihinkään muottiin.

Vierailija
2/7 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä isä hoitaisi jos annettaisiin? Toisaalta, jos on perisuomalainen mies niin mieluummin löhöää sohvalla kun äiti hoitaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempien tarvitse kaikkea hoitaa tasapuolisesti jos se ei tunnu hyvältä. Minä en ole " leikkivä vanhempi" , teen lasten kanssa mieluummin kotihommia, askartelen, leivon, luen kirjoja. Mieheni on parempi eläytymään leikkeihin. Minä olen parempi hoivaamisessa kuin mieheni. Pitäisikö molempien pakottautua venymään toistensa rooleihin ihan vain tasa-arvon nimissä, vaikkei se kumpaakaan huvittaisikaan?

t.3

Vierailija
4/7 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitäisikö molempien pakottautua venymään toistensa rooleihin ihan vain tasa-arvon nimissä, vaikkei se kumpaakaan huvittaisikaan?

t.3

Näin se vain menee. On turhaa jättää menemättä harrastukseen jos lapsen isäkin on kotona.

Sitä ihmettelen miksi isät eivät saa yhtään VASTUUTA? Kuka tahansa voi leikkiä lapsen kanssa, varsinkin jos äiti on paikalla mutta äitikö vain on se joka oikeasti huolehtii ja hoitaa? Niin ja mummit. Muttei isä? Antakaa mun kaikki kestää..

Toki minäkin olen se " hoivaava" vanhempi ja mieheni lukee ja leikkii legoilla ym. mutta tarvittaessa voidaan vaihtaa osia.

Kun minä aloitan uudessa työssä, en aluksi voi olla pois. Kuka jää kotiin sairaiden lasten kanssa? Isä tietenkin. Itsestään selvää.

Jos minulla on meno/harrastus, kuka laittaa lapset nukkumaan? Isä.

Eli se joka siinä tilanteessa on sopivin, jos toisella meno niin asia on sillä ratkennut.

Vierailija
5/7 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä sen nimi nyt onkaan, siis se kuuluisa lapsipsykologi sanoi Annan haastattelussa jokin aika sitten, että sairas lapsi kaipaa nimenomaan ÄITIä ja että siitä tulee hylkäämisen tunne, jos ei äiti silloin ole paikalla.

Vierailija
6/7 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan omasta halustaan. Hän on loistava isä.

Vierailija
7/7 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vai mikä sen nimi nyt onkaan, siis se kuuluisa lapsipsykologi sanoi Annan haastattelussa jokin aika sitten, että sairas lapsi kaipaa nimenomaan ÄITIä ja että siitä tulee hylkäämisen tunne, jos ei äiti silloin ole paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme