Lue keskustelun säännöt.
mä alan olla sinä pisteessä että olen todella väsynyt ja loppu!
25.09.2007 |
kukaan vaan ei tunnu ymmärtävän tätä. meillä on 2 lasta kummatkin alle 2v. tuntuu että voimat ovat todella loppu ja mitään en saa tehtyä. koti on sotkunen aina syömme valmisruokaa ja ulkona ei käydä lastenkanssa koska minä en yksinkrtaissti jaksa. en tiedä mikä tähän olisi ratkaisuksi. mietin jo äsken että autaisiko avioero ja se että pitäisimme miehenkaa vuoroviikoin lapasia. suhdekkin kun on mennyt tämän minun saamattomuuden myötä täysin päälaeleen kylmäksi ja etäseksi. illat istumme kummatkin hiljaa sohvalla kunnes menemme nukkumaan toivottaen hyvät yöt ja aamulla kaikki sama paska jatkuu.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä meilläpäin neuvolassa tehdään ns masennustesti. Onko sinulle tehty selainen (asun Raumalla).
Oletko ajatellut, että voisit laittaa esikoisen ns virikehoitoon kerran viikossa? Yksityiset perhepäivähoitajatkin pitää näitä virikelapsia vuorolasten vapaapäivinä. Saisit aikaa olla vauvan kanssa ja nukkua päiväunet.
Itse olin ihan väsyksissä toisen lapsen synnyttyä. Istuin sohvalla, imetin ja itkin väsymyksestä. Kerran pari nukahdin lattialle. Tämä meni kuitenkin ohi kun sain levätä ja löysin lähipuistosta ihania tyyppejä joihin pidän vieläkin yhteyttä vaikka lapset on jo isoja.
Näin jälkeenpäin ajatellen on kummaa miten paljon sitä äideiltä vaaditaan. Eihän kukaan voi olla tolkuissaan jos öisin heräileen muutaman tunnin välein ja päivät pitäisi vielä hoitaa lapset ja siivota samalla kun katsoo että itse on ok kunnossa. Jos miehillä olisi tällaista niin kyllä olisi kotiapu oikein laissa määrätty.
Kuulostaa kliseeltä mutta aika kuluu nopeaan ja tuostakin voi selvitä hengissä ja järjissään. Lähde ulos vaikkei huvitakaan - sieltä hiekkalaatikolta voi löytyä yllättävän paljon vertaistukea. Suosittelen.