Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kihisen raivosta....arrrggghh millaisia vanhempia!

Vierailija
24.09.2007 |

Olen siis kunnallinen pph ja TAAS kerran joudun toteamaan miten ajattelemattomia ihmiset voivat olla. Odotan viimeisen hoitolapsen kanssa tämän vanhempia saapuvaksi klo 17 paikalle. Se on siis hoitoajan päättymisajankohta hoitosopimuksen mukaan. Mutta mitäs tapahtuu? klo on 17.15 ja soitan vanhemmille. Toisen kännykkä ei vastaa vaan hälyttää vaan. Toisen kännykkä menee suoraan vastaajalle. klo 17.30 saapuu äiti ostoskassien kera pyörällä ja selostaan, että ei ehtinyt aiemmin, kun kaupassa oli niin pitkät jonot! Voi hyvää päivää, sanon minä. No eipä siinä mitään. Minä en ehtinyt viedä omaa poikaani harrastukseensa ja hän oli tietysti pettynyt. Harkat olisivat alkaneet 17.30. Sanoin äidille, että myöhästyttiin ja tämä oli tietysti pahoillaan. Ihmettelen, että näin vähäisellä ajatuksenjuoksulla varustettu ihminen on joskus saanut lapsia..... Tulipahan purettua asia tänne...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ikävä kyllä tällaisia tosi pönttöjä vanhempia on olemassa, jotka eivät tajua puhetta ei näköjään edes perhepäivähoidon esimiehen puhetta.

t. ei ap, mutta pph jolla myös ajoittain myöhästeleviä vanhempia...

Vierailija
22/23 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän ruoditaan kaikenlaista muutakin ja muukin ammattikunta on tapetilla koko ajan. Taitaa olla niin, että tällaiset jutut ovat turhan läheisiä monelle vanhemmalle.... Eli se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne hoitajien esimiehet vasta lapasia onkin! Heidän mielestään vanhempia tulisi ymmärtää vaikka kuinka..