Mitä aikakauslehteä suosittelet tilaamaan?
Haluaisin, että lehdessä olisi runsaasti ruokaohjeita, jonkin verran sisustusvinkkejä/remonttijuttuja ja myös ihmissuhdeasioita tai ajankohtaisartikkeleja.
Olen juuri Suomeen palannut, joten auttakaa lehtiviidakossa!
Kommentit (9)
Kodin Kuvalehteä voin myös suositella, siinä on syväluotaavampia ja laajempia artikkeleja ja henkilökuvia kuin Kotivinkissä.
Sitä mäkin voin suositella. :o)
Monipuolinen lehti ...eikä liian mammamainen/teineille.
Jos käyt tän nyt myynnissä olevan irtonumeron ostamassa, siellä välissä on kuponki, millä sen voi tilata muistaakseni 1,33 e kappalehintaan... (oisko ollu jonkun kymmenen numeron ajan). Eli ei tule kalliiksikaan kokeilla (muistan tuon, kun tilasin sen just itsellekin taas, oon vähän aikaa ostanu vaan irtonumeroita)
Sisustus- ja remonttiasiaa siinä on kyllä paljon, mutta jos haluaa lukea laajempia artikkeleja ja henkilöhaastatteluja niin Kodin Kuvalehdessä on niitä enemmän.
Hyviä juttuja eri ikäisille. Olen lukenut aktiivisesti noin 6 v.
- 35-vuotias
Suomen suurin naistenlehti, eikä suotta.
Kotivinkkikin on ihan ok, mutta henkilöhaastattelut ovat jotenkin ohuita, eikä lehdestä tunnu jäävän viihdyttävyyden lisäksi mitään käteen.
Kodin kuvalehdessä on taas niin mielenkiintoisia juttuja, että niitä miettii vielä kuukausienkin päästä.
Ainakin kohderyhmälle 30-40 v (toki sopii muillekin). Hyvin kirjoitettuja juttuja, ei julkkisjuoruja.
Kotiliettä lukiessa ei aina tiedä lukeeko ET-lehteä vai mitä. Olen ollut huomaavinani, että siinä on paljon juttua uskonasioista.
Nimi johti alussa harhaan: luulin, että lehti on kuten Kotiliesi eli jotenkin väsynyt, keski-ikäisille ja vanhemmille suunnattu.. (sorry edellinen vastaaja ;))
Kotivinkissä on kuitenkin paljon raikkaampi ote, nasevampia juttuja, enemmän sisustustusta, mielenkiintoisempia ruokaohjeita ja paljon asiaa perheelliselle.