Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtihippusten vko 39

24.09.2007 |

Heipä hei, aloitin uuden ketjun kun edellinen oli hirmuisen pitkä, en osaa liittää edellistä ketjua linkkinä tähän että jos joku fiksumpi sen sitten tekisi.

Huomenna olisi np-ultra ja saisi tietää vieläkö kaikki on kunnossa vauvalla, en ole vuotanut enää pariin päivään ollenkaan ja verta kuitenkin kohdussa vielä on joten edelleen hulahdusta odotellessa.

Huomenna saa sitten tarkistuksen laskettuun aikaankin, tiedän ainakin varmasti jo että yhdellä päivällä aikaistuu kun lääkäri näin jo kertoi olevan ja sanoi että saattaa siitä vielä vähän aikaistua np-ultrassa. Mahan kasvu tässä odotuksessa on ollut valtavaa kun selkeä vauvamasu on jo näkyvissä ilmeisesti johtuu siitä että on kolmas raskaus, mitenkäs muilla?

Elisabeth72: Ilmoitathan heti ultrasta tultuasi tilanteen? Malttamattomana odotan itsekin huomista ja eikös sinulla ollut tänään?

Bzz 11+0

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ultrassa ja kaikki oli hyvin vauvalla oli hikka ja sydän löi:) Oli tosi helpottavaa! Kohdussa oli vielä pikkasen vanhaa verta, mutta se oli jo hyytynyt yhdelle kohdun seinämistä ja vaikkasivat, että se sitten itsestään häviää eli ilmeisesti ei enää vuotais. Teknisesti kuitenkin pieni tuhru on vielä mahdollista, mutta ilmeisesti todennäköisempää, että hävii itsellään. Siis täällä kivoja uutisia!

Yksi ikävä juttu kävi kuitenkin, kun kävin neuvolan jälkeen työpaikallani kahvilla:( Työkaverini kysyivät kuulumisiani ja tilannetta ja kerroin siinä sitten miten kaikki on mennyt...no pöydässä istui myös eräs työkaverini, joka on joitain kuukausia sitten saanut keskenmenon. Yhtäkkiä hän lähtee pois pöydästä ja sanoo, et voi huonosti. Sen jälkeen mulle tuli tosi karsee olo. Olisi pitänyt olla vain hiljaa, mutta minkäs teet kun ihmiset kyselivät ja puheen aihe oli mikä oli. Eihän se minun syyni ollut, mutta vähän tuli ikävä fiilis. Vielä kun itsekkin 2 keskenmenoa kokeneena tiedän miltä tuntuu eli en todellakaan pröystäillyt sillä, että kaikki on nyt hyvin. Tuolla tytöllä on vaikeaa muutenkin ja työkaverini(km:n saaneen ystävä)totesi minulle, että ei usko tytön pääsevän ikinä yli tuosta km:stä.

No eihän tämä minun syytäni ollut, mutta kamala tilanne. Mä kun haluaisin todellakin olla tukena hänelle, kun olen kokenut kaikenlaista.

Huh! Kun pitkä tarina:/

Joanille: Minä muutin tänne, kun menin naimisiin mieheni kanssa. Ihan pysyvästi olemme täällä, vaikka joskus saattaa mielessä käydä, et olishan se kiva suomessakin olla. Kaksipiippuinen juttu...Meillä on täällä työtä ja kavereita ja viihdymme hyvin. Toisaalta välillä on ikävä vanhempiani ja sisaruksiani!

Täällä on tänään kaunis ilma! Terveisiä kaikille!

Elisabeth 11+5

Vierailija
22/50 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth: Ihanaa että kaikki on hyvin ja matka jatkuu kohti huhtikuuta =) Luulisi että työkaverisi olisi silti voinut edes pikkuisen iloita sinun puolestasi, koska toivottavasti kukaan ei toiselle pahinta toivo. Onnea vielä kerran hyvistä uutisista.

Huomista odotellen Bzz 11+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Peukkuja huomiselle:)

Joo ihan samaa mäkin ajattelin. Mä olisin voinut itsekin loukkaantua, koska hän kertoi kuinka hänelläkin oli paakkuuntunutta verta kohdussa eikä se itsestään kadonnut vaan jouduttiin kaapimaan. Mä en oo ihan varma, että luuliko se että mä olin saanut keskenmenon.

Mutta hän puhui vähän eriasiasta. Oli myös kertonut, että tämä vuoto oli erilaista, kun aikaisemmin jolloin olen saanut km. kerroin, et mulla ei ollut mitään kipuja ja siksi oli ehkä hieman toiveikkaampi olo kun nuo vuodot tuli. Siihen hän totesi hyvin tylysti, että ei hälläkään ollut kipuja ja km vain tuli.

Mä toivon hänelle parasta ja ymmärän, että ei ole helppoa. Itsellekin oli välillä vaikeaa km jälkeen nähdä muita jotka olivat onnellisesti raskaana. Onhan tuo hänelle ikävä tilanne!

T.Elisabeth

Vierailija
24/50 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin taas jotain näpytellä ajankuluksi, kun täällä kotona pitää aina vaan sairaslomalla lojua. Tänään kävin töissä, löytääkseni itseni lopulta pyörtyneenä, jonka jälkeen oksensin vartin työpaikan vessassa. Ei kiva. Lääkäriin siis. Ja sama vanha virsi. Kun ei mitään voi tehdä, niin pakko on vaan levätä. Paineet ja veriarvot on sen verran hyvät kuitenkin, ettei tarvii tippaan mennä, mutta olo on kyllä niin voimaton, kuin olla vaan voi. Eipä se tietysti ole ihmekään, kun päivittäin oksentelee pari kolme kertaa ja sitä on jatkunut nyt... no reilun kuukauden... yäk

Sain kutsun np-ultraan ensi perjantaille, joten sitä odotellaan ihan innoissaan. Mieskin tulee mukaan, niin saadaan yhdessä katsella pientä. Toivottavasti kaikki nyt olisi hyvin. Aina se niin kovasti jännittää. Mikä tuossa np- ultrassa muuten on se raja-arvo, jolla tarjotaan lisätutkmuksia?

Mukavaa viikkoa kaikille ja hyvää vointia!

-Bea, rv 10+4-

Vierailija
25/50 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään ensimmäinen neuvola ja vähäsen jäi paha mieli :( Ei siis kuulunut sydänääniä! Viikkoja mulla on nyt 9+3 ja terkkari kyllä sanoi ettei ehkä vielä kuulu, mutta yritti etsiä tosi kauan ja vaihtoi vielä vanhaan koneeseenkin jos siitä kuuluisi. Jotenkin tuli sellainen olo kuitenkin että ne olisi pitänyt kuulua!? Ja sitten vielä kysyi et onko mulla raskausoireita... Muistaakseni kävin näihin samoihin aikoihin edellisellä kerralla ja silloin kuului kova jumputus! Nyt on vähäsen epätoivoinen olo ja jotenkin pelkään ettei nyt kaikki olekaan hyvin...

Muuten noista oireista; kamala väsy on ja finnejä on tullut., lievää ällötystäkin on ajoittain, mutta ei ole tarvinnut oksentaa (vielä). Paino on noussut jo melkein pari kiloa, sain lopetettua tupakan (josta olen tosi ylpeä) ja nyt on kyllä herkut maistuneet!!! Mutta ajattelen että niin parempi.. Nyt tuli kyllä hieman omanapainen viesti, mutta oon vieläkin hieman järkyttynyt tuosta neuvolakännistä:(

Vierailija
26/50 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä masennu! Meillä ruotsissa ei edes suostuta kuuntelemaan noilla viikoilla (ainakaan meidän neuvolassa). Tuohan on ihan tavallistakin, et ei kuulu. rv12-13 jälkeen jos ei kuulu niin sit voi huolestua.

Mun neuvolassa eivät kuuntele ennen kuin vasta tosi myöhään...sanovat että eivät halua aiheuttaa turhaa huolta äideille ja ihan hyvä niin:)

Vierailija
27/50 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan täältä taustalta! Nyt oli pakko kommentoida, kun oli juttua sydänäänten kuuntelusta. Mulla oli eka neuvola rv 12+1 ja sydänäänet ei kuuluneet silloin! Eipä se täti jaksanut edes kauaa yrittää. Varmisti vaan, että onko mun kohtu taaksepäin kallellaan ja se siitä (silloin ei kai kuulu niin hyvin??). No, kakkosesta ei kuulunut monesti vielä 20+ viikoillakaan, vaikka maha hytkyi kun vauva potki niin kovaa. Johtuneeko kohdun rakenteesta vai mistä. Joka tapauksessa mulla on ylihuomenna np-ultra ja olen luonnollisesti AIVAN PANIIKISSA, kun sydänäänet ei kuuluneet. Vauva on ultrattu viimeksi rv 7+4 ja raskausoireet on vahvat, niin hirveä väsymys ja pahoinvointi ettei tosikaan. Mutta jotenkin en uskalla iloita ennen tuota ultraa. Mulla on pari ikävääkin ultrakokemusta takana, joten oon varmasti siellä aivan kauhusta jäykkänä.... Mut saapahan selvyyden sitten!

Eppu2, rv 12+4

Vierailija
28/50 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mirumarun viestiin. :)

itse kävin joskus 8 viikon paikkeilla neuvolassa, ja silloin ei edes yritetty kuunnella ääniä. menin uudelleen n. viikolla 10, mutta ei kuuluneet vielä silloinkaan. kovasti jäi kyllä mietityttämään, vaikka kätilö moneen kertaan sanoikin, ettei mitään huolta ole, ihan normaalia on, etteivät vielä kuulu noilla viikoilla. sitten kävin viikon päästä uudelleen, eli noin 11 viikolla, ja hetken etsinnän jälkeen kuului tasaiset äänet. ja taatusti eivät kyllä olleet mun, vaikka mua kyllä jännittikin jonkun verran. sen verran nopea oli syke. :)

tämä siis viime perjantaina, tän viikon pe nt-ultra. on kyllä mukavampi mennä, kun äänet kuuluivat, mutta olishan se tietysti sielläkin sitten selvinnyt. mutta siis, koita nyt vaan mirumaru rauhoittua, kyllä siellä sun masussa varmasti kaikki on hyvin. ja voithan mennä viikon, parin päästä uudelleen, jos siltä tuntuu. meillä on ainakin puhelinaika aina 12-13, jolloin saa myös käydä paikanpäällä ilman ajanvarausta.

muuten tänne ei taaskaan kuulu mitään. alotin taas herkkulakon. paino on noussut yli kilon parissa viikossa, enkä kyllä haluais lihoa niin paljon kun esikkoa odottaessa.

taidettiin eilen keksiä tulokkaalle nimi! :) toinen nimi on vielä hakusessa, mutta luulen että etunimi löytyi. mukavaa! mulla on edelleen aikas poikavoittoinen olo, joten mietittiin lähinnä pojannimiä. vaikka on meillä tytöllekin ehdotus. mites muilla? onko jo ollut aivoriihet kokoontumassa?

eipä muuta. nyt iltapalalle. t.VadelmaMama, rv. 11+

Vierailija
29/50 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimistä: Miulla on ollut koko ajan aavistus siitä, että tulokas olisi tyttö, vaikka varsinaista " tyttöoloa" ei kuitenkaan ole. Mutta paha olo ja noiden finnien ilmestyminen on jotakin niin erilaista, kun odottaessani tätä yksivuotiasta (poika siis), eli tän täytyy olla tyttö...:) No joka tapauksessa, tytölle meillä oli jo nimi silloin kun tätä nuorimmaista odotettiin ja se siirtyy nyt sellaisenaan sitten tälle, jos neiti tulee. Pojalle sitten nimen keksiminen olikin hankalampaa, mutta on sekin jo olemassa. Mutta vielähän tässä ehtii mieli monesti muuttumaan ja eihän sitä tiedä, et jos vaikka vauva ei näytäkään yhtään sen nimiseltä, kun oltiin ajateltu... :)

Jahas, jokohan sitä kohta uni tulisi... Tää kamala pääsärky on valvottanut öisin, ei tee edes yhtään mieli mennä sänkyyn, kun tietää, että kohta kuitenkin herää siihen jomotukseen :( Toivottavasti menee pian ohi. Kiitos kaikille tsemppauksista :)

Niina rv 12+5

Vierailija
30/50 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Elisabeth:[/color] [color=darkmagenta]Hienoa, että ultrassa oli kaikki hyvin! :) On se aina niin huojentavaa, kun pääsee kattomaan masuun ja huomaa, että siellä se vauva on ja sillä kaikki hyvin.

Mitenkähän [color=darkviolet]Bzz:n[/color] ultra tänään? Tuuhan heti kertomaan. Täällä on peukut pystyssä. :)

[color=darkviolet]Bealle[/color] tsemppiä oksentelun kanssa. Voin vaan kuvitella sun olos. Mä oksensin eilen kahdesti ja sekin oli jo ihan hirveetä, saati sitten että joutus joka päivä monta kertaa... Halit! Toivottavasti helpottaa pian!

[color=darkviolet]Mirumarulle[/color] kans tsemppihalit! Täälläkään ei kuunnella sydänääniä kun vasta ekalla neuvolalääkäri käynnillä ja se on viikolla 11 tai 12. Mulla ei Heidin raskaudesta meinannu millään kuulua sillonkaan. Se lääkäri etti ja etti TOSI PITKÄÄN ja just kun oli luovuttamassa, ni sit löytykin. Eli älä huolestu. Kyllä ne sieltä vielä kuuluu!!!!

Asunnonvaihto G: Me ollaan kattomassa uutta kotia...Ainoo vaan, että vuokrakämppää. Asutaan nyt vuokralla, eikä nyt just oikeen voida ostaa omaa. Haluttais rivariin, mut saa ny nähä.

Nimi G: Me jo keksittiin tosi hyvä tytön nimi, mutta sit tajuttiin, että sehän on melkeen sama kun miehen siskon tytön nimi. Vaan etukirjain olis eri... ni ei se sit ookkaan hyvä. Pitää vielä siis miettiä. Pojan nimi on tiedossa, mutta tuskin sitä päästään käyttää, kun uskon että tulee tyttö.

Oma napa: Meillä oli esikoisen 1v kemut sunnuntaina. Heidi oli oikeen ihana rinsessa ja hurmas kaikki vieraat. :) Kynttilää kun piti " puhaltaa" , ni se osottautuikin hankalaks, vaikka äidinhän sen piti tietty puhaltaa.. Heidi nimittäin koitti päästä käsiks ensin siihen kynttilään ja sen jälkeen itse kakkuun... :D Noh... Hyvin seki sit päätty... :)

Mulla on ens viikolla lekuri ja ultra. :) Odotan niitä innolla.

Ei kai muuta tällä erää. Meen kattoo postin, josko vaikka neidin 1v kuvauksen koevedokset olis tullu.

burde, heidi 1v ja vilhami 12+3

PS. mites muiden 1v-kekkerit meni?

Vierailija
31/50 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tässä aamuseltaan ultrassa ja nyt näytäisikin siltä, ettei tuo laskettu aika 27.4 muuttuisikaan mihinkään. Ultrassa virhemarginaali kuitenkin + - muutaman päivän ja näytti 1.5.2008. Ehkäpä ne sitten sairaalalla np-ultrassa tarkistelevat uudestaan... Kahdessa ekassa raskaudessa on siirretty myöhemmäksi la:ta, mutta tytsyt ovat sitten syntyneet kuitenkin parisen viikkoa etuajassa, joten katsellaan nyt sitten.

Mulla öllö olo jatkuu, illalla ihan järkkyä. Eilenkin piti vain antaa muksujen mellastaa ja maata puolihorroksessa sohvalla, pienet unet aina vähän helpottaa. Toisaalta huono omatunto, kun ei jaksa mitään kotihommia tehdä - ihan niin kuin meillä olis käynyt pyörremyrsky ja lauma villakoiria kylässä.

Ai niin, lääkäri sanoi vielä, että mun tuhnuvuodon syy löytyy kans kohdun seinämltä, jossa selvästi nestettä näkyvissä, joten saattaa vielä tiputella. Onneksi ei ole enempää vuotanut.

Nyt lähettävä välitunnille paimentamaan muksuja,

aurinkoista päivää ja voimia kaikille! Ihanaa, kun kerran paistaa tuo arska!

Pahnu 9+2

Vierailija
32/50 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vähäsen helpottunut olo, kiitos teidän! Tänään on kyllä niin vetämätön olo, ei huvita yhtään mikään. Kuopus(1v2kk) tinttailee ja marisee koko ajan, yritä siinä sitten levätä...

Pitäisi vielä lähteä tontille katsastamaan keittiökaappilähetys joka saapuu tänään. Tupa pitäisi olla nyt ainakin jouluksi valmis, saa nähdä nyt sitten. Kyllä niin hirveästi on kaikkea stressiä, että minkälainenkohan stressipeikko täältä syntyy...

Taidan yrittää tilata aikaa sinne np-ultraan, jännittää kyllä aikalailla mennä sinne, onnea teille kaikille jotka olette jo olleet! Niin ja siinä verikokeessa pitää käydä vissiin ensin. On se kumma miten kaikki unohtuu, vaikka ei siitä edellisestä niin kauaa ole. Vähäsen on haikea olo, kun tämä vaavi jää varmaan meidän viimeiseksi. Täytyy nyt yrittää nauttia, kaikista peloista huolimatta...

mirumaru 9+4

Vierailija
33/50 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tultu ultrasta ja vauva on elossa ja kasvanut hyvin, kohdussa näkyvissä iso hematooma joka todennäköisesti imeytyy itsekseen pois, mutta saatiin sitten tätä onnea varjostamaan se että istukka on todennäköisesti kohdunsuulla ja ilmeisesti vuoto tuli istukan reunasta. Tilannetta seurataan polilla ja seuraava ultra onkin jo ensi viikon perjantaina ja sinne asti myös sairaslomakin jatkuu ja kuulemma todennäköisesti siitäkin eteenpäin. Viikot olivat nyt sitten 11+3 eli kaksi päivää pidemmällä ollaan mutta la:ta ei muutettu.

Bzz 11+3

Vierailija
34/50 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että vauvalla kaikki hyvin! Se on pääasia! Ja sitten noihin muihin juttuihin liittyen...Luonto on kuitenkin paras hoitaja! Toivotaan, että kaikki korjaantuu itsellään:)

Ymmärrän kyllä huolesi. Kaikki poikeava masentaa ja aiheuttaa pelkoa. Mä yritän miettiä näitä asioita näin...Kun uusi elämä saa alkunsa on sillä jokin tarkoitus! Ja se säilyy, jos se on niin tarkoitettu!

Tsemppiä sulle kanssa sisareni!:) Lepää paljon ja vältä rasituksia!

Omaa juttua. Olo on ihan ok! Pientä tuhrua tulee vähän, mutta on niin helpoittava tietää mistä ja miksi ja että sitä voi jonkin aikaa tullakin. Tuntuu nyt niin eriltä, vaikka toki sitä välillä murehtii, kun on niin paljon pelissä! Täällä on ollut tosi lämmin ja eilen oli joku 20 astetta ja luulenpa, että nämä lämmöt olivat matkalla suomen suuntaan eli ehkä teilläkin on ollut lämmintä:)

Lapset ovat päiväkodissa ja on todella rauhallista meillä. Mies tekee koulu-hommii tänään kotona. Olo on aika saamaton! Kämpä on kun kaatopaikka, kun en ole tehnyt mitään. Mutta toisaalta en kanna siitä huonoa omaatuntoa, koska minullehan määrättiin lepoa viikoksi:)

Kiva makoilla sängyssä luvan kanssa!:)

Terveiset kaikille!

Elisabeth 11+6

Vierailija
35/50 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli tainnu kirjottaa viime viikon pinoon!?!

Vierailija
36/50 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth: Pyrin itsekin ajattelemaan että raskaus jatkuu jos näin on tarkoitettu ja onneksi seuranta polilla on sitten ainakin näillä näkymin tiheää, tuntuu vaan niin hölmöltä kun esikoista odottaessa ongelmat alkoivat 30+ toisesta 20+ ja nyt sitten kolmas ja ongelmat saapuivat 10+

Niin minullahan oli kahdessa ekassa raskaushepatogestoosi jonka takia kumpikin synnytys on ollut käynnistettyjä 39+0 ja 38+0, tokassa olin myös sairastanut sytomegaloviruksen odotusaikana joka normaalisti ei aiheuta mitään mutta tietyssä vaiheessa raskautta voi aiheuttaa vauvalle kuuroutta, sokeutta, suuripäisyyttä ym.

No eipä tässä auta kuin lepäillä ja ottaa rauhallisesti + tietenkin toivoa parasta

Bzz 11+3

Vierailija
37/50 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs uuri tulokas liittyy joukkoonne :)

tänään olin ultrassa ja siellä pieni sikiö vilkutteli ja heilui jo kovaa vauhtia.. ihmettelen kyllä että niskapoimua ei mitattu ollenkaan, ei kait tässä kunnassa sitä sitten ollenkaan mitata? muistelisin kyllä että esikoiseltani se olisi mitattu..

Olenkin jo alusta asti seuraillut ja lukenut lähes päivittäin tätä palstaa mutta en ole saanut aikaiseksi rekisteröityä jotta voisin kirjotella itsekkin.. joten tutuiksi olette kaikki jo tulleet ;)

Mulla ei pahemmin raskausoireita ole, väsymyskin on jo helpottanut joten on vähän epätodellinen olo, maha on kyllä jo turvonnut niinku monella muullakin täällä. Onko se vaan niin että seuraava näkyy jo nopeemmin kun eka kun on paikat jo aiemmin venyneet?

Mut nyt bb:lle, palaillaan..

Vierailija
38/50 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan palattu reissusta, ja yritin tossa vähän lueskella teidän kuulumisia! Bzzz ja Elisabeth72:lla olikin ollut jännät paikat, mutta onneksi kaikki hyvin nyt!

Me palattiin siis eilen Englannista. Tänään oli aamulla Np-ultra ja kaikki oli hienosti! Siellä se pikkuinen köllötteli ja ei olisi millään halunnut herätä, kun oli niin mukava nukkua! Turvotus siis 0.8mm ja kaikki muutenkin hyvin. Koko vastasi viikkoja ja nyt on todella helpottunut olo! Ennen reissuun lähtöä kävin neuvolalääkärissäkin ja silloin sykkeet kuului selvästi. Syke oli 166 ja lääkäri meinasi et kuulostaa ihan tytöltä.. BURDE kyselikin tyttö tai poikaolosta ja kyllä mulla aika selkeästi tyttöolo taitaa olla. Ihan samanlainen raskaus kuin edellinenkin, vaikka eihän se mitään meinaa.

Monella tosiaan pieniä 1-2 vuotiaita kotona! Meillä kanssa kiireinen 1v kohta 7kk neiti, ja tosiaan lepäämään ei juurikaan ehdi! Eli esikoisen odottajat, nauttikaa ;)

Täällä tuntui olevan muitakin kaksikielisiä perheitä. Ainakin Elisabethillä ja Heidillä. Mulla on englantilainen mies ja tyttö puhuu vähän suomea ja englantia sekaisin. Nyt kun ollaan oltu Suomessa pidempi aika niin ihan selvästi suomea puhuu enemmän, mut varmaan englanti taas vahvistuu, kun mennään takas Saudeihin ensi viikolla. Siis sen mitä puhuu tuohon ikään.. :)

Olikohan vielä muuta.. Hyvää viikonjatkoa kaikille!

Browniette 11+6 ja neiti 1v7kk (melkein)

Vierailija
39/50 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista sykkeistä piti vielä kommentoida. Ei mullakaan esikoisen kanssa kuulunut mitään ennen np ultraa, ja vähän sitten jännittikin et onko kaikki hyvin. Mut ihan normaalia on siis ettei kuulu! Nytkään ei kuulunut ennen rv 11, kun neuvolassa yrittivät.

B

Vierailija
40/50 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ja eilen oli eka TH vastaaotto. Otettiin verinäyte sormesta ja pissanäyte, molemmat ok. Annettiin suositus NP-ultraan ja sikiöseulontaan iän takia. Onko joku osallistunut moiseen? MInä varmaankin teen niin että menen ainakin siihen NP ja rakenneultraan sitten 19-20 vk:lla, mutta tuo masulävistys pelottaa. Ennestään 2 tervettä lasta. Niin jä sydänääniä ei ruvettu kuuntelemaan. Pitäiskö tästä mennä yksityiselle vai antaa olla? :))

Pahoinvointi alkaa olee ohi. Elien vähän kiristi ristiselkää. Ja mikä ilon ja onnen päivä, vuodot loppu!

Kaikille edelleen tshemppiä !!! t maisa_hiiri, vk 9 + 4 pv