Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¨^¨^¨^¨3-kuumeilijat viikko 39¨^¨^¨^¨

24.09.2007 |

Ja onnekasta uutta viikkoa kaikille!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset tsempistä 2poj@näiti...

Vierailija
22/34 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää odottelu! Mulla ma-iltana alko pieni tuhruvuoto ja ajattelin, että sieltä se täti nyt sitten saapuu (mulla alkaa aina menkat tiputtelemalla). Mutta.. edelleenkin pelkkää tuhrua ja tänään ainoastaan aamulla tuli vähän paperiin pyyhkäistäessä! Testata en vielä ainakaan halua, mutta vois nuo kuukautiset alkaa kunnolla jos kerran ovat alkaakseen!!! Pelottaa lisäks se kohdunulkoinenkin, jossa tuli tuhrua jatkuvasti...(aiemmissa raskauksissa ei ole mulla mitään vuotoja tullu)..

Ja tottakai sitä elättelee niitä toiveita kunnes se täti perille asti pääsee... :/

Milia (yk2 ja kp 30/21-30 tai jotain)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs nyt sitten vaan nokka kohti ensi kiertoa... oli kyllä jo menkat odotettavissakin, eli ei sillä tavalla ollu pettymys.. 2 edellistä raskautta vaan on alkanu 1. ja 2. yk:sta eli tämä nyt sitten menee vähintään sinne kolmanteen...

aikast hiljasta muuten tässä pinossa... onko kaikki tuolla kesäkuisissa tai heinäkuisissa?

Milia

Vierailija
24/34 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa minäkin näihin vanhoihin kuumeilijoihin kuulun.. Vuma kaipaili :-) Luovuttanut en ole, mutta alkaa kylla turhauttaa jo. Kaikki aiemmat raskaudet alkaneet viim. yk 3. Nyt ties kuin mones menossa, jaksa enää edes laskea... Plääh!!!

Onnea muuten kovasti Viola71, 72mama ja kaikki muutkin plussanneet!! :-) Olen käynyt kyllä täällä lukemassa juttuja joka viikko, mutta en ole jaksanut itse kirjoitella.

myLove kp 23/24-27 ja yk mitälie...

Vierailija
25/34 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeat sormet. annanpa minäkin kuulua itsestäni...eli eipä ole tärpännyt vielä=/...kaveri ilmoitti juuri odottavans avauvaa...hitsi miten se tuntui samalla hyvälle/pahalle..tuli vaan sellanen olo että miks meillä ei jo tärppää..

menossa nyt kp 21/29-30 yk 5 ...

nyt on mentävä katselemaan telkkua kun saa kerrankin olla rauhassa kun muksut on isänsä kanssa kyläilemässä

Vierailija
26/34 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja illalla tulee muitakin vieraita =)

Mutta fiilis on ihan ok, en mä tosissani ajatellut, että se olisi niin helppoa, tai siis ainakaan mulle. Nyt odottelen jo seuraavaa kyläilyä, että saan tietää millaiseksi kiertoni tästä tulee, nythän on keskenmenosta kutakuinkin yhdeksän viikkoa. Jos seuraavat viipyvät matkalla yhtä kauan, minä kyllä suuntaan lääkäriin. Kun noita mahdollisuuksia on ihan liian vähän muuten.

Mukavaa viikonloppua kaikille, toivottavasti toisten piinailuilla on positiivisempi lopputulos!

Rilla-ma-rilla

Vierailija
27/34 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Olipa kipakka pikkupakkanen ulkona, oikeestaan ihanan raikasilma, saispa olla ulkona!

No, täti tuli kylään , oikeestaan jo odottelinkin niin pääsis aloittamaan varsinaisen yk 1:n. Nämä siis ekat luomut kierukan jälkeen. Nyt sitten laskeskelemaan ovisajankohtaa ja parhainpia tärppi ajankohtia. Isäntä niitä jo kyseli että koskas se paras ajankohta olis. Täytyy alkaa laskeskelemaan.

Joku kyseli onko kaikki porukka kesäkuun ja heinäkuun pinoissa kun on niin hiljaista, niissä tosiaan on vilkas keskustelu joten aika moni niissä on.

No nyt töitä jatkamaan niin pääsee kotiakkin joskus!

UudentuvanJussi 3/? yk 1.

Vierailija
28/34 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläki oli tänä aamuna aika kirpakka keli tuolla ulkona. Mulla on tänään ylimääräinen vapaapäivä, kun piti tässä tehdä vasta tuplavuoro töissä. Olin tietenki ilmoittanu lapset hoitoon tälle päivälle, ja meinasin sen perua, mutta heille oli tälle päivälle suunniteltu metsään eväsretki, niin vein ne aamulla hoitoon. Menen kyllä hakemaan ne vähän aiemmin¿ Nyt aika luksusta viettää muutama tunti ihan yksin, taidan ainaki rauhassa siivota ja sitten taidan lähteä koiran kans lenkille.

).( Mulla tiistaina tuli limoja, lämmönlasku ja kohdunnapukka oli pehmeämpi ja auki. Keskiviikkona kävin ostaan ovistestejä, vaikka vannoin etten niitä vielä hanki¿ Mutta oli ¿pakko¿, kun oireet sen verran voimakkaat; rinnat arat, kohdunnapukka ylhäällä, pehmeä ja auki, ja lämmöt pomppas ½ astetta ylös. Silloin oli ovistestissä testiviiva asteen verran vaaleampi kuin kontrolliviiva. Eilen oli jo painontunne alamahalla, rinnat turvoksissa ja kohdunnapukka ylhäällä, mutta tosi pehmeä ja ¿matala¿ (siis ettei tunnu juuri sormeen), ovistesti näytti kunnon tumman viivan! Vieläkin samoja oireita, mutta ovistestissä nyt vieläki plussa, mutta eilistä vaaleampi viiva. Tiistaina ja eilen pupuiltiin, ja jospa vaikka tänään ja huomennakin¿ Olen ihan innoissani, kun näin selvästi bongasin oviksen! Voi kyllä vähä masentaa, jos ei tärppää, kun näin selkeät oireet ja testiplussat, ja ollaan pupuiltukin ahkeraan¿

Eilen surffailin netin kaikilla mahdollisilla vauva-sivuilla¿ Katselin ultra-, synnytys- ja vauvakuvia sekä lueskelin raskauspäiväkirjoja ja synnytyskertomuksia. Liekö tämä ¿tauti¿ (=vauvakuume) jo niin paha vai onko hormonit nyt niin pinnassa, mutta vähän väliä olin tippa linssissä ja jouduin taisteleen, etten olis pillahtanu itkuun. Mutta ku ne oli niin ihania!!! Vähäkö mies olis katsonu ihmeissään, jos olisin ruvennu siinä yhtäkkiä yksikseni itkeen.

- Mimmi75, kp20/35-50, yk1.

Vierailija
29/34 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein jo tilasin netistä aconin r-testin mutta sain oltua. Tilaus olisi vasta maanantaina lähtenyt kun kello jo niin paljon ja tätihän ehtii hyvin viikonlopun aikana tulla. Tämä piinaviikko on vain niin syvältä.

Välillä olen ihan varma että olen raskaana, rinnoissa aristusta, väsy ja ummetus. Mutta toisaalta en usko että olisi voinut heti ekasta kierrosta tärpätä. Kierukka siis poistettiin juuri ennen menkkoja.

Nyt en ole ihan varma alkoiko menkat heti seur.päivänä kierukan poistosta vai pari päivää myöhemmin, vuoto oli kyllä aika runsasta.Eli nyt oon siis kp21-23/26-29 ??

Sekavaa. Ei auta ku odotella.

Vierailija
30/34 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei nyt ole tänään muuta kerrottavaa, kun että alavatsa on ollut tosi outo tänään. On jomottanut oikealle puolelle ja rinnat on vähän kipeät. Tällaista ei ole ollut moneen kuukauteen. Väsyttänyt on myös paljon ja eilen itketti kovasti. Ne hormoonit... Nyt vasta kp17/28-29, joten eipä vielä voi sanoa mitään.

Mutta tällaista tänään.

Hyvää viikonloppua! =)

Vierailija
31/34 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eilen alkoi menkat joten tämä kummallinen kierukan jälkeinen kierto loppui. Toivottavasti nyt alkaa olla hormonitoiminta jo vähän normaalimpaa.

Nyt on vaan toinen murhe: kipeytyneeseen käteen joudutaan varmaan ensi viikolla pistämään kortisoni. Joudutaankohan vauvan yritystä sen takia lykkäämään vai vaikuttaakohan se mitenkään? Aattelin tarkistaa vielä teratologisesta tietopalvelusta, kun noihin työterveyslääkärien tietämyksiin ei oo aina luottamista näissä asioissa.

Susa kp 2 / yk 2

Vierailija
32/34 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista Anika80!

Minulla on endometrioosia hoidettu keltarauhashormoonilla ja sitten leikkauksella ennen ipanoita. Lääkäri ei leikkauksen jälkeen ollut positiivisella mielellä, että raskautuisin, mutta molemmista pojista olen yk1 tullut raskaaksi. Voi olla, että liika yrittäminen tämän kolmosen kohdalla kostautuu, kun poikia tehdessä ei edes uskaltanut ajatella, että tulisi raskaaksi.

Itse odottelen keskiviikoksi menkkoja tai sitten jos niitä ei ala kuulumaan niin viikonpäästä viikonloppuna voisi testata.

Voiko muuten yritys olla jatkamatta koeajan jälkeen työsopimusta, jos työntekijä on sanonut olevansa raskaana? Onko kellään kokemusta? Itselläni mahdollisesti kuukauden päästä uusi työ ja jos nyt olen raskaana ja äitiyslomalle jäisin toukokuun alussa ja koeaika päättyy helmikuussa ja Maaliskuun alussa sitten lain mukaan tarvii työnanatajalle kertoa äippälomasta. Mahaa ei kyllä pysty peittelemään ennen koeajan loppua eli siksi kyselen... Aika hankala tilanne, mutta vauva me halutaan ja työn vaihto olisi kanssa lottovoitto.

Sori et on vähän pitkä teksti...

Moi MOi!

Vierailija
33/34 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt piinailu parhaimmillaan. Menkat kaksi päivää myöhässä. Yritän sinnitellä vielä ensi viikonloppuun ennen kuin testaan, ainakin sitten on varma tulos. Mulla näytti viime raskaudessakin testi plussaa vasta kun menkat olivat jo viikon myöhässä. Raskausoireita oli vielä vajaa viikko sitten, nyt taas ei tunnu mitään...

Vierailija
34/34 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi mun aamulla nukkua ja heräsi poikien kanssa .. Luxusta tässä talossa, että äiti saa nukkua.

Tuohon työsopimus juttuun, jota tuossa aiemmin mietittiin.. Itse olen esimiesasemassa ja työsopimusasioita pitäisi tietää (nyt jo kaksi vuotta kotona, eli aivot on narikassa eli ei välttämättä varmaa tietoa;-) ). Mun mielesäni koeajan aikana ei työnanataja saa irtisanoa/olla jatkamatta sopimusta muuta kuin tuotannollisista ja taloudellisista syistä tai ellei työntekijä mokaa jotenkin tosi pahasti, joka olisi peruste irtisanomiselle koeajan jälkeenkin. Eli toisin sanoen samat irtisanomisperusteet on voimassa myös koeajalle ja työnantaja ei saa irtisanoa miten huvittaa edes koeajalla. koeajan ainoa poikkeama ns normaaliin työsopimuskauteen on se, että irtisanomisaikaa ei ole. En tiedä sainko rähmäsilmillä selostettua tätä... Tuohon vielä, että jos työnanataja irtisanoo tuotannollisista tai taloudellisista syistä, ei hän puoleen vuoteen (vai 9kk?, en muista tarkasti) saa palkata ketään muuta vastaavaan tehtävään, tarjoamatta työtä ensin sinulle.

Ensi perjantaina olisi kp 30 jolloin tädin pitäisi kyläillä ellei se sitten olisi niin kiva, että jäisi tulematta ja olisi raskautuminen onnistunut.. Tollasta 30pv kierota muistelisin, mulla ennen kierukkaa olleen ja silloin kuin näitä aiempia tehtiin. Sen 30 mukaan katsoin ovisajankohtaa tuolta laskurista ja samana päivänä tuli ovistestiin vahvat viirut. Eli se 30pv voisi olla aika lähellä.. Aconin testi mulla on kaapissa, näytti kakkosta tehtäessä plussan jo kp26. Mies tuossa varoitteli testaamiasta liika aikaisin, ettei turhaan pety. Varmaan ihan oikeassa..

Nyt täytyy kaita lähteä poikien kanssa pihalle, on aivan ihana ilma täälläpäin..