***Sisunaiset 24.9 ***
Yhteenveto viime viikolta. Välitavoitteet on laskettu lokakuun loppuun, viikolle 44!
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color]
TAUSTALLA
[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 77.6 kg, ( 62 kg), 78.9 kg, -0.3 kg, 15.9 kg, 1.3 kg,
4 vkoa, ( Lokakuu ) : BMI: 28.6 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color]
66.5 kg, 61 kg, ( 59 kg), 63.2 kg, 0.0 kg, 3.3 kg, 2.2 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 22.9 , 1.66 m
[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]
58.2 kg, 52 kg, ( 52 kg), 56.4 kg, 0.0 kg, 1.8 kg, 4.4 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 21.8 , 1.61 m
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
93.7 kg, 92 kg, ( 75 kg), 93.3 kg, 0.0 kg, 0.4 kg, 1.3 kg,
6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 30.8 , 1.74 m
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 76.8 kg, ( 72 kg), 80.4 kg, 0.0 kg, 11.8 kg, 3.6 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 27.2 , 1.72 m
[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] göögle [/b]♥[/color]
106.3 kg, 98 kg, ( 72 kg), 102.9 kg, 0.0 kg, 3.4 kg, 4.9 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 35.6 , 1.70 m
[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]
83.3 kg, 65 kg, ( 60 kg), 66.8 kg, 0.0 kg, 16.5 kg, 1.8 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 23.7 , 1.68 m
[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color]
78 kg, 74 kg, ( 63 kg), 77.1 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 3.1 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 29.0 , 1.63 m
[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color]
89 kg, 78 kg, ( 65 kg), 83 kg, -1.2 kg, 6 kg, 5 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 31.6 , 1.62 m
[color=green][b] jokoa [/b]♥[/color]
110.9 kg, 99 kg, ( 80 kg), 107.7 kg, 0.0 kg, 3.2 kg, 8.7 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 35.6 , 1.74 m
[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]
90.2 kg, 76 kg, ( 68 kg), 80.5 kg, 0.0 kg, 9.7 kg, 4.5 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.5 , 1.68 m
[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]
90.5 kg, 81 kg, ( 75 kg), 85 kg, -0.5 kg, 5.5 kg, 4 kg,
6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 33.2 , 1.60 m
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
95 kg, 75 kg, ( 68 kg), 77.7 kg, 0.0 kg, 17.3 kg, 2.7 kg,
6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 28.5 , 1.65 m
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 75.5 kg, ( 72 kg), 76.9 kg, -0.2 kg, 18.6 kg, 1.4 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 24.3 , 1.78 m
[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]
69.6 kg, 67.5 kg, ( 65 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 1.2 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 24.3 , 1.68 m
[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color]
87 kg, 65 kg, ( 65 kg), 69 kg, 0.0 kg, 18 kg, 4 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 21.8 , 1.78 m
[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]
102 kg, 94.6 kg, ( 85 kg), 97.7 kg, 0.0 kg, 4.3 kg, 3.1 kg,
10 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 35.5 , 1.66 m
[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] ronja1982 [/b]♥[/color]
65 kg, 55 kg, ( 55 kg), 58.9 kg, 0.0 kg, 6.1 kg, 3.9 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 21.4 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] rosvohummeri [/b]♥[/color]
73 kg, 58.5 kg, ( 58.5 kg), 61 kg, -0.2 kg, 12 kg, 2.5 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 20.6 , 1.72 m
[color=green][b] taaskerran [/b]♥[/color]
84.1 kg, 81.5 kg, ( 68 kg), 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 1.3 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 31.6 , 1.62 m
[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]
90 kg, 73.7 kg, ( 70 kg), 78.5 kg, 0.3 kg, 11.5 kg, 4.8 kg,
10 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 24.2 , 1.80 m
[color=blue][/size][size=1]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
1. sija => Johkulainen : -1.2 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vko 44 tavoitetta [b]
1. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Allakka
2. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Kääpäle
3. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Körömölli
4. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Chicky
5. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. göögle
6. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. rosvohummeri
7. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Henniina
8. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Emonamoha
9. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Johkulainen
10. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ronja1982
11. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Minlee
12. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Katti26
13. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. jokoa
14. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Axelara
15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Bertta07
16. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Nefili
17. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Momentti
18. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. taaskerran
19. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. ht.78
20. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Volga
21. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Nolaana [/b][/size][size=1]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: (AatuLiina), Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, (Enkeli1977), göögle, Henniina, Ht. 78, Johkulainen, jokoa, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, taaskerran, Volga
Laihduttajia: 25
Painomme oli alussa: 1999 kg
Painamme nyt: 1725 kg
Tavoitepainomme (vko35/2007): 1652 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -2.1 kg
Paino tippunut vuonna 2007: 222 kg
Kokonaispainonpudotus: 275 kg
Matkaa tavoitteeseen: 72 kg
[/color][/size]
Kommentit (32)
Viikko on sujunut hienosti pisteissä pysyen ja liikuntaa harrastaen..eilen ei tosin tullut liikuttua,kun oli koko päiväks muuta ohjelmaa, mutta tänään meen sinne tehoaerobiciin ekaa kertaa ja kestää tosiaan 1½tuntia kerrallaan..oikein jännittää, että kai mä jaksan sen koko ajan ;os?!
Fiilikset on edelleen hyvät eikä herkkuja ole tehnyt ees mieli..mikähän siinä on, että toisinaan on viikkoja jolloin ei olis mitään määrää herkuilla ja sitten taas seuraavalla viikolla ei tee yhtään herkkuja mieli, vaikka niitä ois tarjollakin ;o)?
MINLEE:Hienoa, että tippui paino kumminkin ees pikkuisen..tuohan on hieno saavutus synttäriviikonlopun jälkeen ;o)!!Tsemppiä!!
ALLAKKA:Mä oon monesti miettinyt, että pitäis ottaa askelmittari koko päiväks, mutten koskaanmuista ja mulla kun on semmoisia halpismalleja niin ne mittaa askeleet/kalorit ihan just niinkuin itse haluaa eli tarttis kunnon vehje hankkia..tuommoinen taskuun laitettava ois tosi kätevä, mutta taitaa olla tosi tyyriskin vai???
VOLGA:Voi harmitus, ettei suju!!Kyllä se suklaanhimo helppa, kun muutaman päivän on vaan sortumatta siihen ja tuo Katti26:sen neuvo oli hyvä eli jätä suklaat ja muut herkut kauppaan niin ne ei oo kotona kiusaamassa..kovasti, kovasti, kovasti tsemppiä, jotta hyvä fiilis ja tsemppi löytyis taasen :o)!!
JOKOA:Flunssat ja sairastelut on kyllä inhoja..onneks olo jo parempi.. tsemppiä :o)!!
KATTI26:En kyllä työaikana pysty nettiä käyttämään, mutta kotona sitten, kun lapset nukkuu yms. eli kyllä mä täällä aion teidän seurassa pysyä..en ehkä tosin ihan yhtä ahkerasti mitä nyt, mutta aivan varmasti menossa mukansa edelleen ;o)!!
Hyvät suunnitelmat sulla viikonlopun juhliin..toivottavasti ne pitää ja maanantaina oot taas paljon kauempana tuosta pelottavasta 80kg:n rajasta ;o)!!Tsemppiä!!
Eipä taas muuta..köris
Paino on viimeiset viikot sahannut tuossa 61,0-61,3 kg välillä eli käytännössä pysynyt samana. Hyvä puoli asiassa on, että laihdutustulokset näyttäisivät pysyvän nykyisellä elämäntyylillä syömisiä sen kummemmin tarkkailematta. Mutta huonoa tietenkin se, että eihän tuo riitä, kun haluaisin vielä pari kolme kiloa pois.
Että ei kun vaan jatkamaan kadonneen motivaation etsimistä.
[b]Körikselle[/b] miljoonasti onnea työpaikasta!
nyt vasta pääsen ilmoittautumaan.. meille vaihdettiin nettiliittymää ja se oli poikki tässä pari päivää..
maanantaina olikin sellainen päivä että huh huh.. aamulla poika alkoi oksentaa.. sit ´mulla oli kampaaja heti puol 10, ja sittenpä se puolenpäivän jälkeen meniki se netti poikki. Tosin kävin aamulla vaakalla niin se näytti jälleen 98,2 ja ajattelin että jokatapauksessa EN sitä ilmoita.. on se prkl kun näyttää ihan mitä sattuu.. nimittäin vielä edellisenä aamuna paino oli ollu 96.6!!! ja sit eilenkin se näytti jotain 97(?) paikkeilla.. ja tänään 96.2!!! :) eli en sitä 98.2 todellakaan halua mihinkään listoihin! näytti olevan joku tollainen älytön piikki vaan!!
ja voihan video ton rasvaprossan kanssa.. no, tulipahan vedettyä edes jossain pohjat.. :( no eipä mitään.. luulenpa että tuokin on toiveajattelua.. oikea prosenttimäärä lienee jotain 80...!!
en jaksa enkä kerkee (taaskaan) muitten juttuja kommentoimaan.. mutta joillakin oli tullut hienoja merkkipaalujen alituksia, onnittelut.. ja tsemppiä kaipaa yksi jos toinenkin (itse mukaan luettuna...) joten TSEMPIT KAIKILLE!!
N *lähes 100% läskiä*
Toi Omronin askelmittari on ollut Instrumentariumilla tarjouksessa aika useesti. Viimeksi taisi olla joskus heinä-elokuussa kun osui silmiini. Olisko se hinta ollut silloin tarjouksessa 29 vai 39 euroa nyt en muista. Nyt huomasin netin kautta että joltain sivuilta sai tilattua hintaan 30e ja ja huomasin samalla että siitä on tullut nyt kehittyneempi versio markkinoille. Siinä uudessa versiossa näytti saavan tiedot siirrettyä tietokoneelle. Tippuisko nyt sitten noitten perusmallien hinnat? Mä tykkään tästä tosiaan kun sen voi laittaa vaikka taskuun ja nipsi on silleen kunnollinen etten koko ajan mieti putoaako jos laitan kiinni sen vyötärölle. Kilometrimittarikin näyttää pitävän tosi hyvin paikkansa. Tsekattiin se kun mies otti lenkille mukaan satelliittipaikantimen jonka näyttämiin kilometreihin verrattiin. Jos joku ostaa tuollaisen uuden mittarin josta saa tiedot siirrettyä niin olisi kiva kuulla kommentteja minkälainen on käytössä.
[b]Köris[/b]: Hinta on suhteellinen käsite... tuo Omron joka minulla (ja Allakallakin ilmeisesti) no, maksaa 39¿ Instrussa, mutta onkin sitten maailman kätevin. Siellä se vaan laskee taskussa, eilenkin tuli ilman liikuntaa 5532 askelta mikä on toimistotyöläiselle aika kivasti :)
[b]Volga[/b]: Älä muuta sano! Ostin eilen kiireessä sellaisen suklaa-cashew-pussin ja mätin ne napaani bussimatkalla kotiin - seurauksena tosin positiivinen ällötys suklaata kohtaan. Mutta syytä ostopäätökseen en tiedä, se vaan tuli selkäytimestä?
[b]Katti[/b]: Hyvä idis tuo sokeriton ja rasvaton jäätelö - onko siis niin pahaa, että himot menee puolella litralla vai...? Kun normaalisti syödään miehen kanssa litra puokkiin iltapalaksi... siis jos jäätelöä syödään ;-) Mullakin on yks paikkareissa laihdutellut kaveri, joka aloitti pari vuotta sitten ja on nyt 25-27kg hoikempi. Upea saavutus!
[b]Allakka[/b]: Mikä sulla on askelpituus siinä Omronissa? Mulla se on ollut hakusessa ja nyt kun säädin lukemaan 70cm niin alkoi kilometrit olla aika lailla kohdillaan. Tosin juostessa ei, mutta silloinhan askelet onkin eripituisia... Vai uusi malli... hmm... ei - kyllä mä pärjään tällä vanhalla ;-)
[b]jokoa[/b]: Paranemista!!!
Eilen tulin töistä vasta puoli kasiksi kotiin *haukotus* ja kuvittelin saavani polkea spinning-pyörällä tunnin session telsua töllötellen... vaan tytär päätti toisin: halusi äidin viereen eikä nukahtanut ennen kuin puoli ysiltä jolloin en itsekään jaksanut muuta kuin syödä iltapalan ja tuijotella sitä telsua :( Onneksi aamun punnaustulos oli silti alle kasikympin, niistä suklaa-casheweistakin huolimatta *punastelee*... Pääsiskö sitä tänään lenkille tai polkemaan? Luulen, että pääsee. Kunhan vaan tekee. Ja illalla sitten saunaan, ah :)
Emo
Mulla askel pituus on 78cm. Tosin se voi olla että tänä päivänä ei ole kun tuo kunto on vähän heikko niin veikkaan että tulee otettua lyhyempiä askeleitakin. Täytyis ihan mitata uudestaan. Mutta siis se mittaus kannattaa tehdä. Jos mä muistan oikein niin se oli 20 metrin pätkä mikä piti kävellä ja siitä katsoa/laskea askelmitan pituus. Mä tein vielä niin että lähdin liikkeelle noin 10 metriä ennen viivaa jolloin olin jo kävelyvauhdissa siinä kohtaa kun mittaus alkoi. Jotenkin sain rennommin otettua ne askeleet niin enkä vain harpponut. Mutta ei kai sillä niin väliä heittääkö vähän suuntaan tai toiseen. Mutta se mikä musta tässä mittarissa on hyvää myös on se että antaa kuitenkin luotettavammin kilometrit kuin jotkut muut vyötärölle laitettavat mittarit. Mulla ainakin yksi antoi ihan puutaheinää olevia tuloksia.
Ai niin kun laitoit Emonamoha nuo askeleesi tuohon näkyville niin innostuin taas itsekkin ja laitoin mittarin taskuun äsken.
täällä oikea lasaretti.. ensin alkoi yökkäämään keskimmäinen, ja ei mennyt oikeasti edes kymmentä minuuttia kun alkoi toi kuopuskin oksentaa.. huoh!! tässä saa ravata ihan kivasti huoneesta toiseen, ja siivoilla lattioita yms.. että täällä olis kyllä askelmittareille kans käyttöä ;)
tietty nyt alkoi myös mulla kiertää mahassa.. yöks.. Ja jostain kumman syystä..ei tee kyllä yhtään mieli syödä eilistä hernekeittoa!!!
tajusin muuten ehkä syyn siihen maanantaiseen painopiikkiin.. nimittäin menkat (joo-o, nekin vielä!!!)
tästä pitikin kysymäni, että missä vaiheessa se menkkaturvotus vaikuttaa painoon?? pari päivää ennen?, oviksen aikaan?, menkkojen aikaan?, useamman päivän ajan, yhden päivän..? vai onko tääkin niin että miten kelläkin?
ja painosta vielä sen verran..että tänä aamuna se oli huikeat 95,8!!!!! jihuu!! en ole siis aikoihin painanut näin " vähän" .. en edes muista koska.. vuonna kypärä ja miekka ;)
joo, ja sit toinen asia.. kokeilin yhtiä farkkuja, jotka on ostettu ennen lasten syntymää, eli ehkä v. 2000.. ne mahtui muistaakseni jalkaan vielä esikoisen syntymän jälkeen, v 2001 (ja ehkä vielä 2002, enne kuin aloin oottaa kakkosta) mutta en muista että olisko mahtunu sen jälkeen!! Aina välillä olen niitä kokeillut, ja ei ne oo hyviltä näyttäny, eikä ees kunnolla mennykään jalkaan.. mutta nyt ne taas mahtui, reilusti!!!! jihaa!
joo-- mutta nyt täytyy mennä.. pyykättävää tulee koko ajan lisää.. :/ ja itellä alkoi kiertää nyt ihan tosissaan vatsassa..
moiks! -N-
Oon kyl välil lueskellu teiän viestejä, mut en oo muistanu ite aamul käydä vaakalla. Mul oli eilen paino päivällä kun olin jo syönytkin, vaatteet päällä 78.1kg. Eli saahan tuon merkitä, mut ei oo kyl se oikee tulos..Varmaan vähän voi olla plussaa, mut tuskin mitään hirveitä oikeesti.
Mua sit ärsyttää laihat ihmiset, jotka valittelee läskejänsä. Esimerkiks mun sisko joka on 172cm pitkä ja painaa 58kg, valittaa aina vatsaläskejänsä, ihan ku niitä muka olis!!
Kateus nostaa päätänsä.. ottaa niin hemmetisti päähän kun on päästänyt ittensä tällaseks, viime vuoden elokuus painoin viel 67kg ja olin kyl ihan sopusuhtainen sillon vaik sillonkin itteeni läskinä pidin, nyt tajuan etten todellakaan sitä sillon ollut, mut nyt oon!!! Voi perä..
Tänään oli yhden sukulaispapan hautajaiset, ja otti kyl koville olla siel. Kai sekin nyt masentaa, tuntuu et pelkkiä hautajaisia toisensa perään tää vuosi. Ei oo mitkään iloset fiilikset ja kamala ikävä veljeä. Sorrry naiset, mut pakko purkaa johonkin..
t.hellu
Mä sit olin torstaina siellä stepaerobicissa ja jaksoin ihan loppuun asti vaikka kestikin 90min ja lisäks vielä pyöräilin matkat sinne ;o)..eilen ei ollut paikat ees kipeet, mutta tänään huomaa, että jotain tuli vissiin tehtyä ;o)!!
Eilen kävelin reilusti, kun ensin oltiin " vaklaamassa" , että miten esikon koulumatka kotiin sujuu yksin ja sitten lähdin kaupungille, jossa jätin auton kauemmas ja kävelin joka paikkaan ja aikaa kuluikin reilut 2 tuntia eli ihan kivasti tuli käveltyä ;o)!!
Syömiset on mennyt hyvin..torstaina meni hiukan yli, mutta liikuntapisteitä on kertynyt paljon enkä niitä ole käyttänyt eli ylityksiä ei ns. tullut, kun nyt käytin sit niitä!
Viikonloppu meneekin sitten liikunnan suhteen taas rauhallisesti, sillä mies on töissä ja hyvä kai se on välillä ottaakin huilipäiviä :o)!
ROSVOHUMMERI:Onneks plussat oli noin pienet ja se on kyllä hyvä, ettei paino nouse vaikkei periaatteessa laihdutakkaan eli painonhallinta on ns. opittu, jotta kun tavoite on saavutettu niin se myös pysyy niissä tuntumissa eikä tarvii enää uudelleen laihduttaa isoja kilomääriä ;o)!!
ALLAKKA:Kiitos hintatiedoista..ei se mikään maata kaatava hinta siis olekaan..tarttee kattoo, jos hankkis semmosen ;o)!!
EMO:Kiitti myös sulle noista tiedoista..eihän tuota montaa kertaa elämässä tarvii ostaa niin ei ole paha hinta tosiaan ja tuo ehdotonta plussaa, että saa vaikka taskuun, kun noi mun halpismallit ei taskussa mittaa yhtään askelta kyllä!!
NOLAANA:Voi yöks..tuo on kyllä niin inho tauti nimim.kokemusta löytyy viime viikonlopusta, mutta jos yhtään lohduttaa niin voiton puolella ootte jo, koska se ei kauan onneks kestä..jaksuja ja pikaiset paranemiset sekä tsemppiä pyykkivuoren päihittämiseen..sitä piisaa muutenkin niin saatika sitten oksennustaudin jälkeen..hui!!
HT.78:Voi sinua..uskon, että fiilikset on matalalla ja ikävä veljeä on kova :o(!!!Nuo hautajaiset on aina surullisia tapahtumia ja sinulla ne on vielä varmaan normaaliakin kamalampia, kun on veljen menetyskin vielä niin tuore..voimia!!
Eipä muuta..kaikille mukavaa viikonloppua ja tsemppiä!!
köris
Minä olen ollut laiskana tämän viikkoa. Maanantaina olin vielä vedossa ja kävin salilla mut sit sen jälkeen ei ole tullut liikuttua, apua! Tiistaina ajettiin lahteen ja takas yhden auton takia, kun ollaan kakkosautoa ostamassa meille. Nettiautossa oli ilmoitus ja hyvältä näytti kuvissa, mut kun mentiin paikan päälle niin läpimätä **** se oli. Varmaan aika monen vuoden takaiset kuvat oli siinä ilmoituksessa. Tuli ajeltua sellaset turhat 700 kilsaa, mut hauskaa oli " roadtripillä" , vaikka hukkareissu tulikin. Siinä sit abc:llä pysähdyttäessä vetäsin JÄTTIhamppariaterian naamariin ja vielä karkkia kotimatkalla, ei ei ei.. Seuraavana aamuna +700g. No siitä lähtien oon taas pitänyt syömiset kurissa, mut liikunta ei ole kiinnostanut. Täällä sataa ja on harmaata muutenkin, plääh. Ja löyty se kakkosauto sit tuosta ihan 10 kilsan päästä torstaina. Vw golf 5-ovisena ja kohtuu hintaan. Nyt taas pääsen makselemaan vakuutuksia, mut pääsempähän töihinkin tienaamaan vakuutusrahoja eli +-0 heh.
Hellu: Toki tänne saa muutakin tuntemuksia purkaa kuin vaan painoasioita. Ja en yhtään ihmettele, jos mieli on vähän maassa, kun on noita hautajaisia ollut. Kyllä hautajaiset saa ihmisen liikuttuneeksi ja suru menetetystä läheisestä on läsnä. Samalla tulee mieleen myös muut rakkaat joita olet jäänyt kaipaamaan. Voimia ja jaksamista sinulle.
Köriksellä tuntuu menevän hyvin :) Kiva lukea, kun kirjoitit tuosta stepaerobicista, jos tässä itekin reipastus ja lähtis lenkkeilemään.. Tsemppiä vaan ja toivottavasti saat hyvän miinustuloksen ensi viikolla, kun olet noin ahkerana ollut ja pisteissä pysynyt! Niin ja onneksi olkoon uudesta työpaikasta!!!
Jokoa: Toivottavasti flunssa on jo hellittänyt :) Paranemisia!
Nolaana: Hienoa, että farkut sopivat jalkaan ja olivat löysät, wau! Siitä huomaa, että tulosta syntyy eli jatka vaan samaa rataa :) Ja joko oksennustauti on ohi? Toivottavasti, se on kamala tauti... Mulla tuo menkkaturvotus kestää parista päivästä viikkoon, vaihdellen aina milloin mitenkin. Ja se alkaa aina päivä tai pari ennen menkkoja.
Kääpäle: Mahtava pudotus, onnea!
Emo: Meinasi ihan jäädä huomaamatta (kun on jo aika usea viesti meidän pinossa), että sinäkin olit tuon kasikympin alle mennyt. Hurjan paljon onnea tuon rajapyykin alituksesta!!! :)
Volga: Mulle auttaa vaan se, ettei meille osteta herkkuja, muuten minä syön ne siltä istumalta. Joten koita vaan välttää sitä suklaan ostamista =)
Ororolle tsemppiä!
Hyvää viikonloppua kaikille! Lähen tästä tekemään jotain hyödyllistä...
~Henniina
Olen käyny kyllä lukemassa pikaisesti, mutta nyt ehdin jopa kommentoimaankin...
Köris: Paljon onnea työpaikan johdosta! Elämä muuttuu, mutta laihdutus jatkuu...Ehditkö palstailemaan vielä töiden lomasta niin kuin minä teen??
Emo: Jeee! Hyvä! Nyt kyllä oikeesti pitää jatkaa samaa rataa. Itse en ole oikein tajunnutkaan, että vihdoin alitin. Se on niin vähäinen alitus, että pitää olla nyt tarkkana!
Volga: Kukas sen suklaan sieltä kaupasta tuo kotiin? Tsemppaat jo ostoksilla. Älä mene lähellekkään karkkiosastoa : )...Vai onko suklaavieroituslaastareita jo olemassa??? Minä en ainakaan pysty vastustamaan suklaata (enkä karkkeja tai jätskiä), jos sitä on kaapissa. Parempi kuin ei ole.
Hyvät pudotukset Gööglellä ja Henniinalla! Onnea!
Kääpäleen jäätelö asiaan: osta ihmeessä Ingmanin rasvatonta ja sokeritonta jäätelöä. Syö vähintään puoli pakettia. Voin taata, että jäätelöä ei tee enää mieli sen jälkeen!!!
Ronjalle: Nyt ryhtiä! Olen itse ollut monta monta kertaa samassa pisteessä. Se ottaa kyllä päähän, kun palaa vaikka kuukauden löysäilyn jälkeen 2-3 kg painavampana ruotuun. Tuntuu, että taas pitää aloittaa alusta. Nyt kannattaa tehdä päätös: haluatko edelleen päästä kiloista eroon? Jos vastaus on kyllä niin tee jotain - edes pientä - asian hyväksi jo tänään!
Huh mikä romaani...Mutta vielä riittää....
Mummini on tulossa 3 yöksi meille kylään! Onneksi hän on läskivahti. En uskalla syödä murustakaan mitään herkkuja hänen edessään. Ainoa paikka missä olisi mahdollista mässäillä on isän 60-vuotis synttärit lauantaina. No päätän, että maistan pienen palan kakkua ja se on siinä Illalla pidetään iltajuhlat ja siellä siemailen kuivaa valkoviiniä ja pidän näppini erossa naposteltavista! Odotan nimittäin innolla maanantaita ja punnitusta!!!
Tässä yksi tsemppiasia vielä. Puoltoista vuotta sitten menimme kaverin kanssa painonvartijoihin. (joku varmaan muistaakin kun aloin käymään siellä) Minä lopetin, mutta kaveri jatkoi ja nyt hän on vuoden laihduttaja kisassa! -32 kg!!! Siis uskomatonta!! Minulla on paino pudonnut samassa ajassa 12,4 kg. No on sekin parempi kuin tyhjää : ) Mutta siis kaikki tässä elämässä on mahdollista!
Katti