Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen lapsenne on ollut kun lakkasi uskomasta joulupukkiin? Miten hän sai totuuden selville?

Vierailija
24.09.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5- ja 7-vuotiaat ovat jo jonkin aikaa tienneet, että joulupukki ja hammaskeiju ovat tarua.

Vierailija
2/10 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio " totuutta" kertoa koskaan. Eikös joulupukki ole oikeastikin olemassa... Ettekö te usko enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen aina sanonut lapsille joulupukista, että se on satu, joka tulee ikäänkuin todeksi jouluna ja tämän " totuuden" kertomisen olenkin aloittanut sillä, että kerron että se, joka pukeutuu jouluna joulupukiksi ikäänkuin on se joulupukki!

Meillä joulupukkina on aina oma veljeni ja nyt isommat lapset jo tietävät sen ja se on heistä kauhean hauskaa. Auttavat veljen pukeutumisessa ja ovat täysillä mukana kun pukki sitten " yllättäin" saapuu ovelle kolkuttamaan!

Nyt kolmanneksi nuorin on meillä 5v ja en ole ihan varma, joko hänet tänä jouluna vihittäisiiin tähän " joulupukkisalaisuuteen" !

Vierailija
4/10 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mukula ei vielä tänä jouluna tajua pukin päälle. Itse muistan alle kouluikäisenä tajunneeni että pukki on vain joku ihminen, ei sitä meille kerrottu. Silti halusimme jatkaa pukkeilua, leikkinä vain.

Vierailija
5/10 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaati kesäaikaan minua kertomaan onko joulupukki oikeasti totta. Pakko oli tuollaiseen kysymykseen rehellisesti vastata. Nykyinen tokaluokkalaisemme uskoo vielä.

Vierailija
6/10 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika täyttä joulukuussa 9v ja uskoo edelleen joulupukkiin.

Vierailija
7/10 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kuitenkaan ottanut itse asiaa esille, enkä ole itsekään viitsinyt alkaa vielä asiasta puhumaan. Kuitenkin on vielä lapsi, ja saa mun puolesta uskoa niin pitkään kuin haluaa.

Vierailija
8/10 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En aio " totuutta" kertoa koskaan. Eikös joulupukki ole oikeastikin olemassa... Ettekö te usko enää?

Vierailija
9/10 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet takuulla lapsiisi kiintymätön alkoholistiäiti, jolla on lävistyksiä ja tatuointeja. Viis siitä, että lapsilla on hyvä olla, sinä menet baariin joka viikonloppu.

Vierailija
10/10 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi nuorin lakkasi uskomasta 9-vuotiaana. 5-vuotias tietenkin uskoo vielä ja saa uskoa niin kauan kuin uskoo. Totuus valkenee ennemmin tai myöhemmin, toivottavasti myöhemmin. Meidän lasten kavereissakin on ollut lapsenuskoisia, joten kiusaamista ja " paljastuksia" ei tullut.