Lue keskustelun säännöt.
E621 aiheuttaako oireita?
25.10.2008 |
tai muut glutamaatit? voitko syödä vai aiheuttaako oireita? millaisa oireita?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisääntai muut glutamaatit? voitko syödä vai aiheuttaako oireita? millaisa oireita?
johon kuuluu naaman punotusta ja sydämen tykytystä jne. Lähinnä yliherkät voivat saada oireita.
Tietääkseni kaikki glutamaatit eli arominvahventeet voivat aiheuttaa oireita, ei siis pelkästään natriumglutamaatti joka kai tämä E621 on.