Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin se Munja kiittää vierailusta. Haukkuu tyyliin kaiken.

Vierailija
25.10.2008 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lyhykäisyydessään esim. mitä se haukku! Pliis ;)

Vierailija
2/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kohinan takia saa mitään selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kutsuu sviittiin eikä toive kai sitten toteutunutkaan... Luulisin...

Vierailija
4/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
5/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako joku tosta selvää?

Vierailija
6/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tottakai täällä on ihan erilaista ruokaa kun Afrikassa.

Itse en taas mitään lampaanpäätä tms. söisi ikinä!



ja ärsyttää kun kaikille ulkomaalaisille pitää tunkea kaikkia kauheuksia kuten mämmiä ja verimakkaraa. Muka jotain kansallisruokaa.

Kuka sitä paskaa oikeasti edes syö? Miksei niille ulkomaalaisille voi tarjota oikeasti hyviä ruokia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikistä, sukkamunassa leikistä jne.



Sanoi, että toiset ei osaa puhua ollenkaan englantia ja ne jotka osaa, eivät osaa ääntää, joten siitäkään ei saa selvää.



Tytöt oli hulluja jne.



Tästähän häntä on BBA:ssa haukuttu ja vihattu, tästä seläntakana puhumisesta.

Vierailija
8/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollukaa niin hyvä tyyppi ku luultiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikistä, sukkamunassa leikistä jne.

Sanoi, että toiset ei osaa puhua ollenkaan englantia ja ne jotka osaa, eivät osaa ääntää, joten siitäkään ei saa selvää.

Tytöt oli hulluja jne.

Tästähän häntä on BBA:ssa haukuttu ja vihattu, tästä seläntakana puhumisesta.

Vierailija
10/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suomalaisille englanti on vieras kieli, zimbabwelaisille ei. Kyllä Suomessakin englantia osattaisiin paremmin jos se olisi täällä virallisena kielenä ja koulut kokonaan (muutamaa alaluokkaa lukuunottamatta) englanninkielisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suomalaisille englanti on vieras kieli, zimbabwelaisille ei. Kyllä Suomessakin englantia osattaisiin paremmin jos se olisi täällä virallisena kielenä ja koulut kokonaan (muutamaa alaluokkaa lukuunottamatta) englanninkielisiä

Munyan englanti on kuitenkin erittäin selvää ja helppotajuista.

Mitä tulee tyttöjen outouteen niin kyllähän Tuulin ja Annan käytös olivat ainakin perin erikoisia. Tuulin yö kahden miehen välissä ei olisi varmasti tullut kuuloonkaan Afrikan BB-talon naisille.

Vierailija
12/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kuin että tuli yksi afrikkalainen kylään. Ja ei häntä varten ollut mitään spesiaalia vaan perinne kakkaa jota moni nuori kavahtaa. Joo, kuuluuhan ne meihin mutta voisiko joitakin perinteitä uudistaa? Kuinka monen nuoren tiedät syövän tuolla tavoin kuin munyalle tarjoiltiin?



Johanin reissu taas oli mahtava. Taloja ei voi verrata keskenään. Meillä ei ole musiikkia, tai oikeaa tekemistä kuin ainoastaan päivä tehtävä ja viikko tehtävä. Siellä he tekivät ruokiakin pitkään.



Kummassa talossa olisit itse vieraillut mieluummin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaneensa reseptejä.

Vierailija
14/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tyyppejä esim. kertoumuksella appelsiinien heittämisestä palleihin. Hyväntahtoista minusta koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa netissä on video jolla Munya *nai* tämän naisen kanssa ennen suomeen tuloaan.

ja suomalaisille englanti on vieras kieli, zimbabwelaisille ei. Kyllä Suomessakin englantia osattaisiin paremmin jos se olisi täällä virallisena kielenä ja koulut kokonaan (muutamaa alaluokkaa lukuunottamatta) englanninkielisiä

Munyan englanti on kuitenkin erittäin selvää ja helppotajuista.

Mitä tulee tyttöjen outouteen niin kyllähän Tuulin ja Annan käytös olivat ainakin perin erikoisia. Tuulin yö kahden miehen välissä ei olisi varmasti tullut kuuloonkaan Afrikan BB-talon naisille.

Vierailija
16/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Oliko tämä Munya ihan nilkki???? Vaikutti niin kivalta.

Vierailija
17/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa netissä on video jolla Munya *nai* tämän naisen kanssa ennen suomeen tuloaan.

Vierailija
18/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo You Tube-juttukin on siellä vähän parempana

Vierailija
19/25 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo You Tube-juttukin on siellä vähän parempana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi