Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ottaa hitosti PATTIIN NYT?

Vierailija
25.10.2008 |

Mua ärsyttää mieheni, kiljuvat lapseni..ihan kaikki. Raskas viikko takana erilaisine asioineen..mies on ollut pitkään sellainen ihme laiska mato. Porukka syö tuolla, itse en mene. Ottaa vit..ti päähän...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teen itse, kun tuntuu tuolta. Kun olet hikoillut ärsytyksen pois, olo on taas parempi ja jaksaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme