Mistä Disney pöytä ja tuolit?
Mielellään sellaist puiset pojalle sopivalla Disney kuviolla. Missä niitä myydään?
Kommentit (7)
Tuleepa muuten aika paljon hintaa tuolle setille, melkein sata euroa. Löysin jo saksan nettikaupasta, josta hintaa tulisi muuta euro vähemmän. Saakohan mistään halvemmalla? Ei varmaan, täytyy varmaan tyytyä joihinkin Ikean kalusteisiin ja maalata vaikka niitä itse.
Meidän setti maksoi n. 70e enkä ainakaan yhtään enempää olisi siitä maksanut laadun perusteella. Melkein olisi tehnyt mieli palauttaa juuri tuon huteruuden takia, mutta emme jaksaneet jo koottua alkaa uudestaan purkamaan ja pakkaamaan. Silloin myytiin settinä, nyt näyttivät olevan erikseen ja kuvat olivat hieman erilainen kuin meillä. Pöydän malli ihan sama, mutta tuolien selkänoja hieman erilainen kuin meillä.
Missäpäin asutte? Meillä olisi juuri tuollainen sini/vaaleansininen NallePuh setti, jossa on pöytä, kaksi tuolia, " sohva" sekä vielä naulakko/hylly -yhdistelmä. Pöydässä on eri NallePuh -hahmojen kuvia ja samoin tuolien selkänojjissa. Eivät juuri ole olleet käytössä, kalusteissa on ihan muutama naarmu. Eivät mahdu meillä mihinkään =(
Voisin myydä kalusteet pois suht edullisesti, mutta ongelmana on vain se, että jos asutte kaukana, niin pastittaminen on kallista =( Itse asumme Oulussa...
Nekku
löytyy myös nalle puh aiheinen pöytä ja tuoleja. väri ja kuva/hahmo vaihtoehtoja on useita. meillä pojalla oranssi/keltainen setti. sinisenäkin löytyy jos sellasta tahtoo. ja olikohan jotain muitakin pojalle sopivia. minusta kun vaal.pun. on ainoa, mitä en pojalle ostais ;)
Stemmasta täytyykin sitten käydä katsomassa. Kiitos vinkistä edelliselle.
mutta tuleehan niillekin hintaa. Laadusta en tiedä, kun ei meillä niitä ole enkä ole tutuillakaan nähnyt.
Jotenkin on jäänyt mieleen, että Kodin1:ssä olis, mutta ei tosin ainakaan nettikaupassa ollut. Voi olla että muistan väärin.
Siis sellainen sininen setti, johon kuului pöytä ja kaksi tuolia. Pöydän kannessa Puhin ja muiden kuva ja tuolien selkänojassa Puhin kuva. Setti on ihan kivan näköinen, mutta vähän huteraa tekoa. Tilattiin viime syksynä, mutta muistaakseni olen senkin jälkeen nähnyt noita Hobbarin kuvastossa.