Kokki linjoilla, onko kysyttävää?
Kommentit (17)
naudasta kannattaa laittaa uuniin ja miten laitetaan niin että tulisi ihanan mureaa eikä kuivaa ja sitkasta niinku mulle on käyny?
Ruskista saman verran jauhoja ja voita pannulla. Lisää kuumaa vettä hiljalleen ja vatkaa aina sileäksi veden lisäämisen jälkeen. Keitä muutama minuutti ja mausta. (tarvittaessa siivilöi jos et saanut paakkuja pois)
gluteenittomaan ruuantekoon? Olen pph ja hoitoon tulossa lapsi jolla maitoallergia ja keliakia. Kovasti mietityttää aika joka kuluu ruuantekoon.
Nyt äkkiseltään en keksi yhtään hyvää ohjetta, mutta selaile keittokirjoista tai netistä ohjeita ja vertaile niitä.
Tärkeä asia on oikea paistoaste. Ei missään nimessä liian kypsäksi!
noloa.
vastauksesi paljasti.
puolukkakiisseli nääs.
+ruskeakastikekkin..
älä viitti tulla neuvomaan, ennenkuin osaat itse.
t. KOKKI
Hiero naudan sisäfileen pintaan mausteet öljyssä (valkosipuli, mustapippuri, suola, yrttejä). Paista kuumalla pannulla nopeasti pintaan väri. Laita uuniin 10 minuutiksi ja anna vetäytyä sen jälkeen vielä hetken folion alla pöydällä. Takuulla on herkullista ja mureaa!
Huom, sisusta on punainen ja juuri sellainen sen pitää ollakin!
Vaadi työnantajalta mahdollisuutta koulutukseen, väärin tehty ruoka on terveysriski lapselle ja siksi sinun pitää saada kunnon koulutus!
Palkka saisi olla työmäärään verrattuna huimasti isompi.
Lempiruokiani on monia, mutta perinteinen kanapasta on yksi kestosuosikki. Niin kliseinen ruoka kuin se onkin, siihen ei kyllästy koskaan. Lisäksi tykkään hirven/naudan sisäfileestä (ohje ylempänä). Oikeastaan tykkään melkein kaikesta, mikä on tehty huolella hyvistä aineista!
eivät pidä " juhlaruokana" .
Toki kotona valmistan vaikka mitä, mutta töissä ihmiset odottavat saavansa maukasta ruokaa jossa kaloreita ei ole laskettu, ja sitä he myös saavat.
Noin niin kuin suoraan käännettynä.
t: täältä sivusta
Voisitko hieman tarkemmin kertoa tästä noloudestani ja ehkä korjata tekemäni virheet?
lapsellinen vikisijä olisi oikea sanamuoto.
Vierailija:
sitä voita ja kermaa joka paikkaan?