Voisikohan tämä olla totta...
Olen lueskellut jo pitemmän aikaa juttujanne ja minunkin piti kirjoitella tänne tilanteestani. Minulla on ollut vaikeuksia raskaaksi tulemisessa aiemman kumppanini kanssa ja nyt uuden kumppanin kanssa on yritetty lasta nelisen kuukautta. Minulla on todettu muunmuassa PCO, johon olen syönyt clomeja.
Tänään on kiertopäivä 30/28 ja eilen tein Acon pikaraskaustestin, joka näytti plussaa. Entisten vaikeuksien vuoksi en vielä oikein uskalla suhtautua tulokseen mitenkään ja aion huomenna perjantaina tehdä uuden kunnon raskaustestin. Minua epäilyttää, että olisin raskaana, koska edelliset kuukautiseni tulivat kahdessa erässä. Muutama päivä tiputtelua, viikon tauko ja muutama päivä kunnon vuotoa. Olen laskenut nuo kiertopäivät tästä kunnon vuodosta.
Olen aiemmin ollut raskaana ja saanut keskenmenon ja silloin minulla oli rinnat todella herkät. Nyt ei ole rintaherkkyyttä, mutta olo on muuten " kihelmöivä" . Lisäksi olen huomannut ruokahaluttomuutta viimeisten viikkojen aikana, mitä minulla ei yleensä ole.
Ehkä olen liian skeptinen siihen että olisinkin raskaana ja yritän koko ajan " järkeillä" asiaa. Vähätellä siis oireita jne. Ehkä jokin itsepuolustusmekanismi on päällä aiempien pettymysten vuoksi. Tosin minkäänlaisia kuukautisoireita minulla ei ole.
Yritän koko ajan ajatella positiivisesti, etten vain stressaa ja sitä kautta aiheuta mitään vahinkoa mahdoliselle sikiölle. Voi kuinka on vaikeaa! Olen 28-vuotias, eli vauva olisi ihan mielettömän ihana ja tervetullut yllätys!
Kommentit (5)
Kiitos viestistäsi poppis! En tiedä uskallanko vielä iloita, täytyy odotella huomiseen jolloin teen uuden testin. Tajuttoman ihanaahan se on jos tämä ompi totta!
Ria 73, kiitos myös sinulle kauniista viestistäsi!
Tiedättehän tämän tunteen kun ravaa koko ajan vessassa katsomassa että mitä siihen paperiin pyyhkiessä jää?! Kun tuntuu välillä että taas valuu jotain, PAKKO olla menkat... Hullua!
No niin tytöt, tein sitten eilen uuden testin joka näytti negatiivista. Kuitenkaan asiasta lannistumatta tein tänään vielä kolmannen testin, joka yllätyksekseni näyttikin plussaa!
Eli kolmesta testistä kaksi ovat olleet positiivisia. Nyt täytyy varmaan pikkuhiljaa alkaa uskoa, että kaikkien vaikeuksien jälkeen siellä onkin pieni maha-asukki :) Aivan mieletön tunne!
Niinhän noi sanoo, että vääriä negoja voi olla, muttei vääriä plussia?
Paljon onnea!!! =)
poppis