Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vika, kun menkat jää pois? Raskaustestit negaa.

Vierailija
25.10.2008 |

Kohta kaksi viikkoa menkat myöhässä, koskaan aiemmin lähes kellontarkka menkkakierto ei ole pettänyt.



Raskaustestejä olen tehnyt parin viikon aikana kolme, kaikki tulokset selkeitä negoja. Voisin olla raskaana yhdyntöjen ja ehkäisemättömyyden puolesta.



Terveydenhoitajalle soitin eilen, hän suositteli odottelemaan vielä jonkin aikaa, ja hakeutumaan sitten lääkäriin, varsinkin, jos tulevista raskaustesteistä ei saada positiivisia tuloksia.



Aina välillä vihlaisee oikean munasarjan paikkeille... Joten vähän huolissani olen.



Kellään ollut vastaavaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti vaan tosi kauan ennen kuin näkyi testeissä. Taisi mennä kolme viikkoa sen jälkeen kun menkat olivat jääneet pois.

Vierailija
2/2 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi