Lue keskustelun säännöt.
Saisko jostain ostettua tyhjän äitiyspakkauslaatikon? Mikähän yritys niitä pakkailee?
Kommentit (7)
haluaisitko tarjota siitä jotakin?
Laatikko on hyvässä kunnossa jne, mutta ei oikein mahdu olemaan meillä säilytyksessä, kun on niin iso.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä olisi laatikko joutilaana, mutta turha siitä on postikuluja maksaa.
Moi,
Nurmossa (Etelä-Pohjanmaalla) on niin ikään "tyhjä" laatikko, vielä patjan kera jos olet vielä vailla
heidi.kaipio@netikka.fi
Paksuja ja vahvoja, ja tarpeeksi isoja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäkin olen etsinyt laatikoita ja kysellyt jopa netissä erilaisilla kirpparisivuilla.'
Olen jyväskylän seudulta ja jos jollain täälläpäin olisi ylimääräisiä niin mielellään otan vastaan. Voisin jonkun euron maksaakin niistä. Otan vastaan useampia.
miira-80@suomi24.fi
Tai kuuluttele täällä, varmaankin joku myy :)