Hei te, jotka ootte antaneet ristiäislahjaksi rahaa!
Veittekö lahjaksi ainoastaan kortin ja rahaa vai oliko ohessa vielä jotain muuta pientä? Voiko kukkia antaa? Tuntuu jotenkin " tyhjältä" viedä vain kortti lahjapöytään, kun perhe ottaa rahat tietenkin parempaan talteen! Kommentteja, kiitos?
Kommentit (11)
pienehkö asunto. Eivät ole mitään materialisteja, joten haluavat varmaan mahd. vähän " krääsää" .
Ap
ne rahaa itse? Mäkään en ole materialisti, mutta musta ristiäislahjasta kuuluisi jäädä joku muisto...
tai kummilusikka on parempi vaihtoehto. ne ei ole krääsää ja jöö muisto...
meidän lahjalla ei tarvitse olla välttämättä muistoarvoa. Kummeja tosin olemme heidän vanhemmalle lapselleen. Niistä kukkasista vielä, voiko vauvalle viedä kukkia?
Lahjat annetaan silloin kun mennään ensi kertaa katsomaan vauvaa... Tietenkin jos ristiäiset on se eka kerta, niin silloin voi jotain viedä.
Kummit tottakai tuo kummilahjan, mutta ei muut.
koska ei olla oltu kummeja ja mielestäni turha ostaa jotain " krääsää" kun ei kuitenkaan oikein tiedä mistä vanhemmat tykkäävät jne. Raha kauniin kortin kanssa on ihan hyvä lahja jos ei ole kummi.
saada enkä rahaa lahjaksi. Se on sielutonta.
EI AINAKAAN RAHAA !
Osta vaikka joku nätti vaate mitä ei tulis välttis ite hankittua, mut ei rahaa. Mulla ainakin tulis nolo olo jos joku tois ristiäisiin rahaa, tuntuis et ollaanko me köyhiä vai mitä.....
Vierailija:
EI AINAKAAN RAHAA !
Osta vaikka joku nätti vaate mitä ei tulis välttis ite hankittua, mut ei rahaa. Mulla ainakin tulis nolo olo jos joku tois ristiäisiin rahaa, tuntuis et ollaanko me köyhiä vai mitä.....
mut ei esim 50 euron seteli kortin välissä...
12
Musta olisi ollut tosi kummallista saada ristiäislahjaksi rahaa.