Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon että Kadi voittaa ja Aki lentää talosta ulos ensi viikolla

Vierailija
22.09.2007 |

oli niin törkee kun jankkasi sä oot nainen alentavasti Kadille. Lisäksi sillä heitti levy samalle uralle " sä oot heikoilla jäillä" sata kertaa just Kadin nenän edessä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole huomanneet niin kaikki muutkin alkaa olla todella kypsiä Kadin lapsellsieen minäminäminä- käyttäytymiseen!

Kuten Kadi itse sanoi, MINUA EI KUKAAN KÄSKE! Mitä se sitten tekee tuolla? Eiköhän tuo ensi viikolla pääse kotiin...

Vierailija
22/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Aki ja Piia edes sanoneet Kadille miksi sinne huoneeseen ei sais mennä. Piiakin rääkyy täysii, ällöttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän Aki ja Piia edes sanoneet Kadille miksi sinne huoneeseen ei sais mennä. Piiakin rääkyy täysii, ällöttävä.

märisi jo aiemmin, että hänhän menee sinne huoneeseen, jos haluaa. Oli siis ihan perusteltuakin olettaa, että niin voisi tapahtua. Piia ja Aki eivät olisi jaksaneet jauhaa samaa Kadille ja korottivat ääntään kyllästyessään Kadin inttämiseen. Eipä talolaisetkaan enää taida paljon asiaa märehtiä. Pitäisikö katsojienkin jo vähän rauhoittua?

Vierailija
24/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä hän ei ymmärtänyt, oli se, miksi hänelle huudettiin asiasta, kun ei ollut huoneessa käynyt, eikä myöskään ollut menossa.

Kattelkaa mitä siä tapahtuu, ennen kun syyttelette.

Ja Kadi ei ole suosikkini.

Aki pihalle tai ainakin kova rangaitus!

Vierailija
25/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Kadi valehteli eikä kukaan huutanu sille eikä tyhmä luuseri Jarkko uskaltanu puolustaa Kadia vaikka oli siinä vieressä.

Eniten mua kuitenkin ärsytti se ' Sä olet mulle vaan nainen' hokema, sekä ' Shut the fuck OFF' (up olis ehkä se oikea ilmaisu) ja se LOPUTON ' Olet heikoilla HANGILLA' .

Saa riidellä ja viihdettähän se on mutta eiköhän me kaikki kuitenkin kurkattu just Akin oikeita asenteita esim naisia kohtaan..

Vierailija
26/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri leikkii siel jotain johtajaa, ja ilmeisesti hänellä on tapana hakata naisia, kun sellasta edes ajatteli..

Aki lähtee niin ulos tuolta heti kun on äänestyksessä! Ruma ja tyhmä!

Kadi on ollut mun suosikki alusta asti!

Vierailija
27/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuten Kadi itse sanoi, MINUA EI KUKAAN KÄSKE! Mitä se sitten tekee tuolla?

Vaan sanoi, että häntä ei muut asukkaat käske, Big Brother saa käskeä.

Vierailija
28/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vahvistui käsitykseni siitä, että se patti Akin otsassa on sen aivot. Muu pää humisee tyhjyyttään.

Vierailija
29/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eilen vahvistui käsitykseni siitä, että se patti Akin otsassa on sen aivot. Muu pää humisee tyhjyyttään"

Vierailija
30/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Eilen vahvistui käsitykseni siitä, että se patti Akin otsassa on sen aivot. Muu pää humisee tyhjyyttään"

Vierailija
31/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadi on tosi yksinkertaisen oloinen ja toivottavasti lähtisi talosta mahdollisimman pian pois.

Vierailija
32/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei varsinaisesti edes liity tuohon Akin ja Kadin riitaan. Munkin mielestä Kadi on usein ärsyttävä, mutta pystyn kyllä silti näkemään Akin viat. Aki käyttäytyi ikäisekseen todella typerästi ja se, että tämä naisvaltainen palsta hyväksyy tuollaisen sovinismin ja väkivallalla uhkailun, vain siksi, että Kadi ärsyttää, on mielestäni huolestuttavaa ja jopa pelottavaa.

Ja kyllä, Kadi oli ärsyttävä jankatessaan ja lässyttäessään Akille, mutta Aki oli huomattavasti typerämpi (huom. ikäerokin), eikä juuri antanut Kadille suunvuoroa omalla jankkauksellaan, joka oli kaikenlisäksi erittäin idioottimaista jankutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän