Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YÄK, tein juuri itsestäni ällöttävän löydön:

Vierailija
22.09.2007 |

nivuseni haisevat todella pahalle, siis se reiden ja pimpin välinen taivealue. Eihän sitä normaalisti itse haista, mutta satuin hieromaan aluetta kädelläni ja kohta mietin, että mikä täällä oikein haisee. Ihan kuin jonkun ällöttävän möhämahaisen äijän pallihiki... :( Eikä siis ole mikään likaisen pimpin haju, se on ihan eri asia.

Ihan normaalisti olen aamulla käynyt suihkussa, enkä edes mitenkään erikoisesti hikoillut ole. Mikähän avuksi moiseen vaivaan, onko mitään hajustetta olemassa?

t. Haisuli

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko vaikka hajustettu talkki? Tuskin mä ainoa naispuolinen tapaus maailmassa olen...

t. ap

Vierailija
2/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mahtaakaan löytyä? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän käy talkin asemasta. Sitten pöliset kulkiessasi!

Vierailija
4/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä erittyy tuota hajua. Antibioottivoide auttaa!

Vierailija
5/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehkä joskus ollut sellaisia. Mikä voide, tarviiko reseptin?

Vierailija
6/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo hiivavoide voi auttaa

Vierailija
7/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Se jolla ollut paiseita

Joo sellaisia kovia ovat.

Vierailija
8/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikeä se on, sanon minä. Hikoileehan ihmiset päivän mittaan muutenkin ja toisilla se haisee pahemmalle kuin toisilla. Ei mahda mittään!

Vierailija
9/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ne suurenevat ja joudun käydä puhkomassa lääkärissä (harvemmin, kun hoidan ne ajoissa).

Eli eivät ole vielä varsinaisia paiseita vaan tuollaisia patteja. ja älä vaan ite puristele

9 ja 12

Vierailija
10/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmiset vieraantuneet itsestään ja ruumiistaan kun tuollaisia vastauksia antavat. Mitä oksettavaa siinä on ? Joka ikinen ihminen jollain tavalla hikoilee, ulostaa ja virtsaa...

Itselläni myös taipeet (ja hmmm... rinnan aluset 4 imettämisen jälkeen =() hikoavat ja iho " kuorii" helposti. Etenkin rinnan alta hiertyy helposti ja tuoksahtaa illalla. On todennäköisesti jotain hiivaan viittaavaakin mutta kahdelta lääkäriltä kysyttyäni ei tarvitse olla huolissaan.

Riittävä hygienia, huolellinen kuivaaminen, rasvaus (bepanthen on hyvä) ja pahimmillaan talkin käyttö riittää.

Oletteko muuten huomannut että korvan taustat saattavat samalla tavalla välillä tuoksahtaa kun hieroo sormella sieltä? Iho vanhemmiten ohenee ja siihen helposti jää bakteerikertymää, joka siis on ihan luonnollista

Vierailija
11/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekokuiduista sekä kireistä kuminauhoista, ne hiertävät helposti ihoa. Itse nukun alasti tai yöpaidassa ja vaihdan alusvaatteet joka päivä.

Pesen alusvaatteet (myös rintsikat) aina 60 asteessa, jotta bakteerit kuolevat. Pidän myös välillä pyyhettä riippurintojeni alla saunan ja suihkun jälkeen kun jälkihikoilen niin ei jää taipeisiin kosteutta. Joskus helteillä laitan yöksi bepanthen kääreet tulehtuneelle iholle. Tosin tämä aiheuttaa helposti sen iholta kuoriutuu " lierikoita" joten seuraavana iltana kannattaa pestä huolellisesti mutta hellävaraisesti. Se johtuu siitä ettei taipeiden ohut iho pysty imemään kovin paljon rasvaa.

Auttoiko nämä neuvot?

Vierailija
12/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän luomukonsteilla ensin, katsotaan sitten jos on tarvetta mihinkään tujumpaan aineeseen. Öisin olenkin aina ilman pikkuhousuja, täytyy vielä tsekata nuo alkkareitten materiaalit.

Olihan tämä vähän höhlä aloitus, mutta tosiaankin itselle aikamoinen järkytys huomata haisevansa... Hajuttoman tulevaisuuden puolesta, hyviä unia toivottaen!

t. Ap

Vierailija
13/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä!

Vierailija
14/18 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans hikoilee nivuset ihan kauheesti! Tosi usein on alushousut märät reunoista! Ärsyttävää...

Vierailija
15/18 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja johtuu ylipainosta ja siitä että on noita poimuja.

Täytyy pestä huolellisesti ja kuivata ja laitan perunajauhoa joka pitää paikat kunnossa. Järkyttävän inhottava löyhkä lemahtaa jos ei muista päivittäin pestä ja kuivata.

Vierailija
16/18 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkkia käytin aikani, mutta sitten meni iho rikki siitä talkista, joten palasin vain päivittäiseen pesuun, hyvään kuivaukseen ja ilmakylpyihin. Silti yleensä iltaisin tuoksahtaa. Jotain viilentävää, jalkojen hikoiluun tarkoitettua antiperspiranttia olen joskus kokeillut. ei tullut haju eikä iho-ongelmia.

Vierailija
17/18 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haisee nii nse takoittaa ettäon pesty huonosti, kuivattu huonosti ja sitten vedetty päälle jotkut hautovat ja hiertävät vaatteet.

ts. jos pesset näin joka päivä, olisi ehkä syytä miettiä, miten peset. Liian vahva saippua pahentaa hajua koko alapäässä ja lisää hirveästi hiivatulehdusten määrää. Pidä myös huolta siitä, että kuivaat kunnolla pyyhkeellä tapauttelemalla ja olet mieluusti hetken aikaa ilmakylvyssä pukematta. Ja sitten kun puet, heitä kaikki nailoniset ja polyesteriset ja " mikrokuituiset" kalsarit ja pitsipöksyt suoraan roskiin ja osta rehellisiä puuvillaisia ja silkkisiä tilalle. Vaihda paksut ja tiukat farkut ilmavampiin ja väljempiin housuihin ja hameisiin. VÄltä sukkahousuja, ainakin nylonisia.

Vierailija
18/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyihh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän