Marraskuisten lauantai
Aloitanpa pinon kun kerrankin ehdin ekana. Tänään on työpäivä, kun on tämän Tampereen osan koululaisten lauantaikoulupäivä. Leppoisasti on lähenyt käyntiin. Pikku näytelmiä on tehty ja kevyesti kulkee.
Lapset lähtivät yökylään mummolaan. ihanan ihana vapaa vuorokausi siis miehen kanssa tiedossa, kunhan kumpikin töistämme kotiudumme. Mietin, vieläkö jaksaisi istua leffassa, voisi mennä katsomaan sen Paksuna-leffan.... ajankohtainen aihe ainakin. Pitää vaan löytää paikka läheltä vessareittiä, jos pitää kesken kaiken livahtaa.
Ihan huipulta kuulosti eilisen pinossa kun joku oli menossa naisten mökkiviikonloppua viettämään. ollapa tuollainen tilaisuus... vaikka sienimetsään mä en enää taitaisi taipua.
Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
A-K + 33 tasan
Kommentit (3)
Täällä on herätty aamulla aikaisin kuskaamaan poikaa jäkistreeneihin ja nyt väsyttää, vaikka nukahdinkin tunteroiseksi treenien ajaksi.
Massuun kuuluu kai ihan hyvää. Toissapäivän kiihekät supistukset ovat helpottaneet ja nyt supistelee vain toisinaan. Vauva painaa tosi pahasti tuonne häpyluuhun ja sen kädet on siinä heti häpyluun yllä. Jalat tuntuu tuossa kylkikaaren tuntumassa. Kuten taisin toissapäivänä kirjoitella, mielestäni vauva on laskeutui tosi alas silloin. Maanantaina lääkäri ja ultra, niin sittenhän sen näkee, että miten päin siellä ollaan ja mitä kohdunsuulla on tapahtunut. Mä olen aika saletti, että tämä vauva ei pysy massussa enää kolmea viikkoa kauempaa. Katotaan!
Kirpeä syyspävä täällä tänään! Ihana ilma! Nyt kauppaan ja arkiaskareisiin Jaksua kaikille!
Sasusasu tasan 34
Kirjoittelen minäkin pitäkästä aikaa...
Sairaalakassiin on jotain vauvan vaatteita jo katsottu, mutta huomasin, että mulla ei oo oikeastaan yhtään 50cm vaatteita. Täytyy siis mennä ostamaan muutama ihan pieni body. Ja muutenkin ne " päällysvaatteet" varmaan vaihtuu vielä monta kertaa! :-)
Kävin viime ke neuvolassa ja sf mitta oli hieman laskenut. Oli 27cm. Neukkatäti laittoi viikon päästä vielä lääkäriajan niin katsovat sitä vielä. Kyllä silti tuntuu, että masu on ihan tarpeeksi iso.. Ja vauva potkii todella voimakkaasti. Moni on sanonut, että on kylkiluut kovilla. Meidän kuutti ei kyllä kylkiluihin potki! Enemmin tuonne ihan sivukylkeen n. navan kohdalle. Ja peppu heiluu jommalla kummalla puolella napaa. Mulla on muutenkin kylkiluut uppoutunut johonkin mahan alle... ?!? Oon kyllä aika lyhyt, että mahtaako johtua ihan siitä tuo sf mitan lasku. En oo kyllä itse siitä niinkään huolestunut. Mutta hyvähän se on tarkistaa. Varsinkin ku on kuullut, että monella se menee yläkäyrillä...
Kaikki menee niin hyvin muuten! Ei oo kipuja, yöllä herään kerran vessaan ja vauva liikkuu paljon! Tosi helppo raskaus, tähän asti!
Mitäs vielä... Eilen oli veljen tyttö 1,5v ja meidän äiti käymässä muutaman tunnin ja olin kyllä aika poikki, kun lähtivät. Että millaista se sitten on, kun on toinen pikkuinen pyörimässä kintuissa, ku on raskaana. Hattua nostan kaikille jo ainakin yhden pyöräyttäneille.
No niin nyt täytyy lähteä töihin.
Pikku ja Kuutti 32+2 (onpas paljon!!!!)
Täällä on alkanut ab kuurit puremaan ja flunssa alkaa pojalla olemaan ohi. Pääsee vihdoin ulos!! On hieman ollut huumori koetuksella kun ollaan vietetty viikko sisällä... Ja tarhasta tuli ilmoitus että siellä on tällä viikolla löydetty täitä (onneksi ollaan oltu kotihoidossa) joten tuskin vien poikaa sinne vielä ensi viikollakaan. Nyt ei mikään täi rumba innostaisi enää kun olen vihdoin saanut kaikki paikat siivottua!
Eilen pesin tuttipullot ja pakkasin pienelle sairaalavaatteet. Sen verran epäilevä tuomas olen kuitenkin tuon tyttö ennusteen suhteen että pakkasin niin siniset kuin punaisetkin ulkohaalarit matkaan =). Sanoin vain miehelle että jätä toiset sit kotiin riippuen kumpi on.
Vauva potkii virtsarakkoa välillä todella kipeästi. Ja kylkiluissa on jo kipeä kohta kun hänen päänsä painaa samaa kohtaa. Eipä nassikka enää paljon liiku, mutta potkii senkin edestä... ja hikkaa =). Esikoinen on niin ihana kun puhuu vauvalle paljon- ja napaan kun siitä kuulemma vauva jutut kuulee =).
Nyt puuroa keittelemään. Hyvää viikonloppua kaikille!!!
Eppuliina 33+1 (ah, synnytysarvio lähenee...)