Onko helsingistä nuoria äitejä?:)
Eli siis itsekkin olet aika nuori, vain vähän minua vanhempi. Mutta oletko -90? :)
Kommentit (14)
Kannelmäestä. Toisen vauvan laskettu aika 4.5.08. Uudet tuttavuudet aina tervetulleita kotiäidin arkeen, joten ottakaa reippaasti yhteyttä. =) laurenze@gmail.com
Luin nopeasti noita keskusteluita ja taidan olla tämän keskustelu palstan nuorin tuleva äiti. Olen 16v (loppuvuodesta 17), ja olen saamassa elokuussa oman pikkuisen. Onnea kaikille tuleville äideille.
Noge 22+2
Ite oon 17-vuotias ja ihanan 4kk ikäsen pojan äiti =)
Minäki oon hesast ja mul on 4kk ikänen Samu poika:) mulla saa myös mailata jos tahtoo, ois kiva tutustuu hesalaisiin äiteihin...ambrosia87@luukku.com
Oon kohta 5kk pojun äiti-83 ja asustellaan tässä Pakilassa... olisi kiva päästä välillä vaihtamaan kuulumisia muiden mammojen kanssa ku ystäväpiiriini ei niitä liiemmin ainakaan vielä kuulu!
Olen 21-vuotias, ja minulla on 2 vuotta 7 kk vanha tytär ja seuraava laskettu aikani on 24.05.-08. Mikäli joku haluaa meilailla niin osoitteeni on: christah87_@hotmail.com, itsellänikään ei liiemmin nuoria äitejä ole ympäristössä...
tääl olis 23 v äiti vuosaaresta ja mulla on 2 v poika..Laitatko vaik meiliosoittees ni voisin kirjottaa sulle?
Olemme juuri muuttamassa Pakilaan, eikä minulla pahemmin ole siellä tuttuja, varsinkaan sellaisia kenellä olisi lapsia. Olisi mukava saada kävely/shoppailu/juttu-seuraa :) Minulla reilu 2-vuotias poika, ja sitten toinen tulossa, LA 10.6
reettakurunsaari@hotmail.com
Ei mulla ihmeitä, mutta halusin vaan onnitella.. noin pikkuinen poika sinulla :))
Minulla on 4-vuotias tytär, 2-vuotias poika ja 10kk poika.Ja olen 24-vuotias.:)
Juu oon 17 vuotias tuleva äiti. Laskettu aika 28.06.08 :)
Mistä päin Helsinkiä oot?? saisko sun sähköposti osotteen ois ihan kiva jutella, ku ei mullakaan mun ikäsiä raskaana olevia/äitejä ole :)
Täällä 20 v äippä, jolla vuoden ikänen tyttö. Asun Konalassa, muuta Pasilaan toukokuun lopussa. Jos joku haluu jutella tai jotain ni mese löytyy :) riidolf@hotmail.com