Oli kyllä hyvä,
innostuin tilaamaan sähköposti ennusteen siltä täälläkin kehutulta mandalatarotilta ja täytyy sanoa, että vau, siinä luki paljon omasta ja mieheni rakkausongelmista, vaikka mitään en kertonut. Meillä kun tuo mies on jotenkin outo välillä niin siksi päätinkin vähän ottaa selvää näin asioista, onneksi ei kuitenkaan mitään toista naista vaan työpaineet, luovassa ammatissa kun on. Jännään vielä loppuvuotta kun mainitsi että raskaus jälleen edessä;)
Anteeksi että tuuletan, oli vaan pakko kertoa uusi vauva olisi niiin toivottuDDDD
Kommentit (7)
TYkkäsin kovasti, mun äitikin on joskus tälle soitellut.
Mulla on mies, joka on kuvataiteilija, ja tekee näyttelyään, outous johtuu siitä, on paljon projekteja ajatuksissa, toisesta naisesta ei ole hajuakaan, se teille onnettomille tiedoksi. ASutaan ateljee kodissa, ja ollaan yhdessä 24/7, joten ei ole huono jos haluan uuden pienen. Onneksi täällä suomessa saa toimia kuten itse haluaa, myös raskauden suhteen.
Ihmettelen suuresti, miksi en saisi haluta uutta lasta?
Se mikä sopii toiselle, ei sovi kaikille!
Minulla ei ole miestä, eikä tule olemaankaan=) t. 2
hyvä vaan että haluat vauvan olen sun puolella tässä.
Taiteilija sieluiset miehet usein on niin muissa maailmoissa suurimman osan ajasta, että voi käydä aika yksinäiseksi olo, jos ei olisi muksuja ympärillä, mulla myös rumpali mies ja ihan pihalla suurimman osan vuorokaudesta, enkä nyt puhu kännäämisestä tai mistään sellaisesta, taiteilijat vaan on siellä jossain.
voisin kanssa soitella tuolle ennustajalle.
Ku ongelman takana voi olla monia muitakin syitä.
Ja sitä paitsi... jollakin voi ollakin toinen MIES !!
naista ei ole ja sä uskot. . . Voi elämän kevät!